Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 19 219 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Venatici | 2010-05-28 12:19 | |
![]() | Klart pitbulls mfl är POTENTIELLT farligare. Vad gör mest skada? En höger från Mike Tyson eller en tredjeklassare? Blir man biten i hasorna av en liten sketen pudel blir man på sin höjd jävligt irriterad, men när en pitbull väl biter blir det såklart större skada. Att skriva om en toypudelattack i aftonbladet säljer inga lösnummer direkt. | |
malman | 2010-05-28 12:21 | |
![]() | electric det finns 3 saker du kommer lära dig efter evigt meningslöst krigande på forum och internet. Dessa är vet.hut.nu/?id=15 , vet.hut.nu/?id=6 , www.andreasschwartz....er net.jpg. tycker inte det hör hit samma med en sak jag såg på tidigare sidor och nu är det färdigt med det åter till hundarna | |
-NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-28 12:21 | |
![]() | Det anser inte jag. Nu vet jag att låsningen på andra hundar eller människor från kamphundars sida i det allra flesta fall handlar om hysteriska och fruktansvärt okunniga hundägare, som tror att det är en lösning att sparka på hunden, kasta saker på hunden, skrika på hunden etc, när den väl huggit tag. Vilket jag tycker borde leda till hundförbud på livstid. | |
Venatici | 2010-05-28 12:23 | |
![]() | Det är ju inte en låsning. Be en bodybuilder hallå en 5kg-hantel så länge han kan jämfört med en otränad människa. Vem släpper först? Det handlar ju om fysiska skillnader, precis som hos människor. En pitbull mfl har större muskelmassa i relation till sin storlek jämfört med andra hundar. Att sedan det finns människor som belönar sin "kamphund" för just denna egenskapen kan inte hunden få skit för. | |
Haslo - Ej medlem längre | 2010-05-28 12:25 | |
![]() | Malman. Hmm och vad är det personliga påhoppet? Fattar inte, förklara snälla. | |
-NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-28 12:26 | |
![]() | I min värld är det en låsning, jag kommer för alltid att stå fast vid att det är en låsning. | |
-NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-28 12:27 | |
![]() | Är man stor så måste man vara snäll. | |
Haslo - Ej medlem längre | 2010-05-28 12:28 | |
![]() | sista länken är ett "internet-ordspråk" och det va inte menat som ett påhopp om det är just det du syftar på. Och förstår du inte innebörden av det så orkar jag inte förklara. | |
Venatici | 2010-05-28 12:35 | |
![]() | www.kgbanswers.com/d...es /4378806 answers.yahoo.com/qu...13 6AA57ayS www.iapbtf.se/page3.php www.alltomhundar.com...mp ;t=42978 www.flashback.org/t113378 1 www.pitbull.se/pitbu...rr ier.html | |
Haslo - Ej medlem längre | 2010-05-28 12:38 | |
![]() | Det enda jag gjort är: 1. Uttryckt min beundran över att ni fortfarande håller på att diskuterar detta. (det va sagt utan sarkasm och ironi) 2. Svarat på vad som skulle kunna tolkas som ett personligt påhopp mot mig(jag tolkar det givetvis inte så för jag är inte speciellt känslig) med att visa tre länkar som visar 3 olika påståenden av vad jag lärt mig och svarar på varför jag inte orkar diskutera mer och tror Electric kommer lära sig så småningom. | |
-NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-28 12:44 | |
![]() | Länkar, källor och statistik intresserar mig föga mer än självupplevda situationer. | |
Venatici | 2010-05-28 12:47 | |
![]() | Intressant att bara Du i hela världen träffat hundar som kan låsa käkarna då. Statistik och fakta är absolut relevant, precis på samma sätt som fakta säger att kondom skyddar mot HIV - påven skiter också i fakta men det betyder inte att han har rätt. | |
-NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-28 12:53 | |
![]() | Kondomen KAN skydda emot HIV. Inte bara jag har träffat pitbulls som låser fast käkarna i sitt "byte" kan jag garantera. Inte bara jag har sett kamphundar hänga fritt i luften som ett offer av sin egen envishet (som ni väljer att kalla det) | |
ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-05-28 12:54 | |
![]() | Nej, varför ska man ta hänsyn till fakta när de går stick i stäv med ens uppfattningar? Det verkar väl onödigt! | |
Venatici | 2010-05-28 12:55 | |
![]() | Du sätter dig alltså på såpass höga hästar och säger att DU har rätt framför forskare, fakta och statistik? | |
-NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-28 12:56 | |
![]() | Ja precis ögat, skönt att du också är på den linjen! | |
-NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-28 12:57 | |
![]() | Venatici: Jag tror att det är en uppfattningsfråga snuttan. Enligt min uppfattning är en låsning fortfarande en låsning oavsett om den är ett resultat av envishet eller anatomi. | |
ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-05-28 12:58 | |
![]() | Och om det inte är en låsning, vad är det då? Fortfarande en låsning? :) | |
-NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-28 13:02 | |
![]() | Själva utgången av händelsen är fortfarande att hunden inte lossar käkarna. | |
Venatici | 2010-05-28 13:04 | |
![]() | Nouba, hur gärna du än vill, så fungerar inte maktspråk på mig. Så snutta dig vidare till någon annan, Jag tror att Du mycket väl vet att Du har fel, men håller fast vid principer. En större människa kan vika sig när fakta läggs fram på bordet. Bara för att någon är envis är det inget som låser sig. Tar Du dig tid att läsa länkarna blir Du klokare på begreppen. | |