Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Grumph - Ej medlem längre | 2010-11-19 20:09 | |
![]() | Varför ska Tanten M behöva gå in på något djupare med dig pion ekrot? Hon har förklarat det hon anser att hon behöver och jag fattar då vad hon menar, men kanske beror det på att även jag, precis som hon, lärt mig att uppföra mig som den vuxna person jag är förstås. Själv tycker jag att det gott och väl räcker med en existerande tråd åt gången om samma jultjattrande till exempel och desamma får gå för alla hund, katt, barn, hemorrojder-trådar som det går tretton på dussinet av redan. | |
| pion ekrot | 2010-11-19 20:14 | |
![]() | Suck. Vill man ha tips om riktigt bra julbord så lönar det sig inte att skriva i en tråd som handlar om vad man önskar sig i julklapp. Så enkelt är det. | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-11-19 20:18 | |
![]() | pion e hungrig, först sluka renköttet och sen tänka på julbord. själv retar jag mig på att jag varenda jäkla dag är så inne i jobbet så jag inte har en tanke på mat och varenda kväll blir jag besviken när jag tittar i kylen och upptäcker att det inte finns nåt kul där. skithungrig och 2,6 mil till affären :( | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-19 20:21 | |
![]() | banjospelande är lite absorberande kanske. skjut hunden så sparar du bensin. | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-11-19 20:36 | |
![]() | retar mig på hittebarn med för stort hävdelsebehov | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-19 20:37 | |
![]() | haha! icke svenska som hävdat sig över din trailerpark sen länge sedan dessutom. måste vara jobbigt!:) | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-11-19 20:45 | |
![]() | nä, inte det minsta. missunnar ingen att lyckas i livet. den som kämpar är värd det vem det än är, varifrån personen än är och vad personen än har för färg, form och ursprung. det är attityden och tonen, psyket hos personen och vad man gör med det som kan vara lite jobbigt att se hos vissa som det skenat för och som inte ser det själva längre. när personen tappar konceptet och sätter sig över andra och höjer sin egen förträfflighet till skyarna. men nä, inte det minsta jobbigt. tycker snarare det är kul, det är en morot och ett mål för andra. en jävligt väl genomförd uppgift ett levande bevis på att man kan om man vill och ger sig fan på det. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-19 21:27 | |
![]() | då glädjer mig åt att min framgång i många fall är och kommer att bli ditt (och dina gelikars) fall. | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-19 21:28 | |
![]() | Men du skonar väl mig, Ramsan? *Darrar på underläppen* | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-19 21:32 | |
![]() | sen när är du sothern inbreed kkk:are? inbreed söder om söder trodde jag. men ni brukar ju vara rätt softa trots olikheter:) retar mig på min babes fb btw. | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-19 21:38 | |
![]() | He he, kkk:are... nä, så långt har det inte gått. :-) | |
| nystan1 | 2010-11-19 23:00 | |
![]() | Jag vill inte likna Meryl Streep! Kan jag inte få likna Angelina Jolie istället? Eller min syrra åtminstone..! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-19 23:02 | |
![]() | Kan trösta dig med att jag också jämförts med henne. Och reagerat som du. Men hon var jättefin som ung. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-19 23:05 | |
![]() | Haha. Hon igen :) | |
| nystan1 | 2010-11-19 23:05 | |
![]() | Du ser ju bra ut, så det var väl en liten tröst i sig. =) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-20 00:36 | |
![]() | :) Retar mig på min patologiskt usla karaktär. | |
| Bitte - Administratör | 2010-11-20 08:08 | |
![]() | Retar mig på skumma kommentarer Bitte | |
| Bitte - Administratör | 2010-11-20 15:51 | |
![]() | Retar mig på att jag ännu är trött ,, trots att jag sovit middag Bitte | |
| Satyra | 2010-11-20 17:18 | |
![]() | Stör mig enormt på att kristallyrseln kommit tillbaka. Extremt handikappande när jorden far runt så fort man ändrar huvudläge minsta lilla. FAN! ... :-/ | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:52 | |
![]() | På min egoistiska bror som inte köpt blommor till mig trots att han lovat mamma. | |