Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 85 |
Mobilspel
| Pågående | 19 473 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gunilla _ | 2011-10-01 10:17 | |
![]() | Tyvärr är det nog så (vad gäller medvetenheten). Och illa låter det. Jag har hört många som anser sig själva vara duktiga både på att sjunga själva och bedöma andra utan att det alls stämmer överens med mina preferenser. Så... Smaken är som baken. Jag dömer ingen av er för det ;) | |
| le-lou | 2011-10-01 10:25 | |
![]() | man kan ju ogilla en röst utan att mena att den inte är tonsäker --- det är väl skillnad? | |
| Gautama | 2011-10-01 10:27 | |
![]() | Håller med le-lou. | |
| moajoh | 2011-10-01 10:41 | |
![]() | Kul att ni diskuterar mig ;) Sicka medelmåttiga människor det finns.. | |
| Gunilla _ | 2011-10-01 10:42 | |
![]() | Jag ogillar starkt när folk halkar mellan tonerna och tycker att Mollys wailande är riktigt elakt för mina öron. Enkelt. Ni får tycka precis vad ni villl och jag tänker inte påpeka varken att ni har fel eller få er att ändra er. Så - ni kan sluta dividera ;) | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2011-10-01 11:08 | |
![]() | Moa, ingen har skrivit ngt negativt om dig. Va glad för det :) | |
| dinodog | 2011-10-01 11:42 | |
![]() | Jag hade väldigt svårt för Amanda Fondell, gillade inte alls hennes sätt att sjunga.Tyckte inte alls om hennes sätt att artikulera, låter som det sitter gröt i svalget. Tänkte att hon lät som en säl i vissa partier igår när hon sjöng. | |
| Harsh Head - Ej medlem längre | 2011-10-01 11:54 | |
![]() | Moa! | |
| majasandberg | 2011-10-01 12:02 | |
![]() | André är bäst! Han har allt, rösten, utstrålningen och utseendet. | |
| le-lou | 2011-10-01 12:03 | |
![]() | det är nog så att ingen diskuterat dig. tyvärr. | |
| golden | 2011-10-01 12:11 | |
![]() | var ju tvungen att titta nu. helvete va hon sjunger utanför tonerna precis som gunilla säger. ibland helt utan kontroll, vilket vissa verkar tro.. | |
| golden | 2011-10-01 12:12 | |
![]() | att hon gör det med flit alltså.. | |
| Satyra | 2011-10-01 13:12 | |
![]() | "Jag har hört många som anser sig själva vara duktiga både på att sjunga själva och bedöma andra utan att det alls stämmer överens med mina preferenser. Så... Smaken är som baken." (Gunilla_) Den här frågan är så bergfast att jag tänker "dividera vidare" så länge jag själv anser mig vilja det. ;-) Tonsäkerhet är mätbart och alltså inget man kan "tycka" om hit eller dit. Och har man inte gehör så kan man inte träna sig till att få det heller. Samma sak med taktsinne - hör man inte så hör man inte! MEN IGEN - Det finns inte utrymme för ett tyckande angående just tonsäkerhet. Varje ton har sin nivå/sitt läte, som alltså är mätbart och därmed faktiskt!! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-01 14:04 | |
![]() | "”Magiskt att höra namnet” Hon satt kvar med Maikel Yüksel, 21, och Molly Petterson Hammar, 15, och väntade på sin dom. – Innan vi visste hur det skulle gå sa Maikel: ”glöm inte bort mig”, för han förstod att han inte skulle gå vidare. Då brast det för mig. Jag trodde att jag skulle åka ut och när de ropade upp mitt namn var det helt magiskt. Då sprutade tårarna, säger hon." :( www.aftonbladet.se/n...37 11319.ab | |
| Guldplate | 2011-10-01 14:32 | |
![]() | Det var ganska givet att han skulle åka ut när det bara var dom två kvar. Den ena får beröm över att ha den bästa rösten i Idols historia och den andra för att personifiera charm. Charm räcker visserligen en bra bit men sången är grunden till varför de är där. Så att han räkna ut att han inte skulle gå vidare var inte förvånande. Speciellt när man också vet att charm är något personligt för varje person att döma vad de anser att det är... | |
| Guldplate | 2011-10-01 14:35 | |
![]() | Folk pratar om sina favoriter och gnäller på sina "hatobjekt". Fast om ni fick sätta era sista lunchpengar på en vinnare i Idol 2011... Vem sätter ni pengar på och varför??? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-01 14:36 | |
![]() | För tidigt att säga. Men tror helt klart på en tjej. | |
| moajoh | 2011-10-01 17:28 | |
![]() | Haha, varför skulle jag skriva så om jag inte precis LÄST något nån skrev? :) Makes no sense. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-01 17:35 | |
![]() | Jag skulle satsa mina pengar på Moa. Frågan är bara om hon har ett bredare register än hon har visat upp hittills. Molly, André och Olle går långt. Amanda Persson är en dark horse. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-01 17:37 | |
![]() | Vad är en "dark horse"? | |