Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 151 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| överqvist | 2013-08-24 12:47 | |
![]() | Varför skriva här över huvud taget och sen skylla på tidsbrist???Kopplingen förstod du inte vilket förmodligen gör dig unik. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-08-24 12:48 | |
![]() | Shit, vad aggressiv du är. Fånigt. Så kul var det inte, även om man förstod kopplingen. | |
| överqvist | 2013-08-24 12:59 | |
![]() | Du kan tycka vad du vill om mig som person null, kan inte bry mig mindre,det är inte vi som enskilda individer som är intressant, och som sagt, jag tål hur mycket som helst så vill ni kasta skit så är det bara att köra, jag kommer inte beklaga mig, sakfrågan förändras inte av detta vilket torde framstå som tydligt för den klarsynte, dessutom uppfattade jag det som elakt från siwu, men det kanske det inte var, hon förstod helt enkelt inte.ok. | |
| Fjällan_ | 2013-08-24 13:02 | |
![]() | Tangentbords fylla deluxe :) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-08-24 13:04 | |
![]() | Vilka är vi? Vi står på samma sida staketet, jag skyfflar bara inte lika mycket ovett över dom som inte tycker som jag. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-24 13:04 | |
![]() | Glad att jag höll mig till te igår. | |
| siwu | 2013-08-24 13:06 | |
![]() | J överkvist...ag var inte elak.....som sagt du känner inte mig och min förståelse av humor. Du kommer säkert att tolka allt jag skriver på ett knasigt sätt så jag lämnar dig ifred. Jag är upptagen av livet utanför betapet. Kan dock vara kul att läsa o kommentera ibland. Ska försöka sluta kommentera dig o dina olika konton eftersom jag verkar göra dig så grinig. | |
| överqvist | 2013-08-24 13:15 | |
![]() | Du gör mig inte grinig,hahahaha, du ser det du vill se vilket är väldigt klargörande,och speciellt upptagen av livet utanför är du inte heller så jag antar vi har med ytterligare en oärlig person att skaffa,och appropå det, du känner inte mig heller, jag vill påstå att du är oärlig för det visar din kommentar till min sanna historia, du borde utformat din kommentar till kopplingen, sen bryr jag mig inte ett dugg om varken dig eller nån annan här som person. | |
| överqvist | 2013-08-24 13:23 | |
![]() | Charlataner är unika, dom kan faktiskt se det vi andra inte ser, dom kan hela folk,dom har kontakt med döda, dom borde ha en högre lön. | |
| Rultatultan | 2013-08-24 14:15 | |
![]() | Oh...stuvelsberg skriver "oärlig" igen. Favvisordet :) Det hade varit ack så mycket trevligare och du faktiskt diskuterade något relevant, som typ hör till TS rubrik på tråden, istället för att döma människor! | |
| Rultatultan | 2013-08-24 14:17 | |
![]() | *trevligare ATT du faktiskt diskuterade....skulle det va! | |
| överqvist | 2013-08-24 14:21 | |
![]() | Jag har försökt,det är omöjligt. Sen att döma människor är väl ändock eran avdelning? Jag ifrågasätter och får genast till svar att jag dömer bl.a., istället för att bemöta, jag förstår varför det blir så, om man företräder något som inte kan förklaras eller bevisas blir det så,vilket människor varje dag får lida för och som troende får man detta i sig givetvis, ska man försvara gud som lika gärna kunde vara ett äpple, får man försvara övergrepp och våld. | |
| Rultatultan | 2013-08-24 14:29 | |
![]() | @stuvelsberg Jag har aldrig medvetet dömt en annan människa i ord eller handling. De gånger jag kommit på mig själv med att göra det, har jag skämts som en hund. Hur kan jag - som är så ofullkomlig i så många avseenden - få för mig att sätta mig till doms över en annan människa? Och det har inget med min religion att göra. Det är sådan jag är som person. Du däremot kallar människor för oärliga och både dömer dem och dömer ut dem som icke-värdiga att diskutera med baserat på ditt domslut. Det förvånar mig. Att ifrågasätta är inte samma sak som att döma. Ifrågasättande är alltid välkommet. Men du tycks tro att du känner dina meddebattörer invändigt - hur annars kan du fälla domen "oärlig" över någon? Det du skriver ovan tolkar jag som att jag som kristen personligen ska stå till svars för andra människors handlingar om de på någotvis är religiösa och också av ondo. Så är inte fallet. Jag är ansvarig för MINA handlingar. JAg kan aldrig buntas ihop med någon annan. Du skriver: "Att döma människor är väl ändock eran avdelning?" Menar du det som en fråga, så är svaret nej. Kristna är inte satta att döma någon. | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-08-24 14:32 | |
![]() | Fint skrivet, rultan. Och sant. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-08-24 14:37 | |
![]() | Mycket. Vi delar inte samma syn på vissa saker, Rultan, men du har helt rätt här. | |
| ordminna - Ej medlem längre | 2013-08-24 14:56 | |
![]() | Sämst- Trevligt att du tycker att jag är mänsklig nu :) Det var ju lite min mening med att vara personlig också och även visa på att jag inte är perfekt. Ha en fin dag! | |
| överqvist | 2013-08-24 15:01 | |
![]() | Ingen är perfekt, men att vrida och vända för att flytta fokus är oärligt, att kommentera mig som person är både oärligt och ointressant, skriv vad ni vill om mig som person om det roar er, jag är ärlig, hade ni känt mig hade ni förvånats garanterat, ärlighet är en bristvara i vårt samhälle, tyvärr utgör inte religionen och dess anhängare något undantag. | |
| ordminna - Ej medlem längre | 2013-08-24 15:05 | |
![]() | Lustigt att kristna hängs upp på en vägg och lusgranskas, medan alla mördare, tjuvar och våldtäktsmän är det ingen som pratar om. Livet kan vara lustigt! | |
| ordminna - Ej medlem längre | 2013-08-24 15:06 | |
![]() | Eller som nulltj sade: -Så tokigt det kan bli! :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-24 15:07 | |
![]() | vi dömmer ingen Gud har lämnat över allt till sonen,det är inte våran sak att dömma | |