Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 20 028 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Rhotheta | 2015-01-17 23:20 | |
![]() | Vader. Bild från jpegy.com/images/upl...-e pic.jpg. | |
mz_lzrd | 2015-01-18 08:42 | |
![]() | hd.se/skane/2015/01/...ad krigare/ "Min Ipod funkar inte längre. Jag vill hem." Alltså dra åt h--- | |
Moose72 - Ej medlem längre | 2015-01-18 10:24 | |
![]() | www.expressen.se/led...ka plan-mp/ | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2015-01-18 10:39 | |
![]() | Den artikeln sågade expo direkt. "Det är inte bara Mehmet Kaplan som påstår det. Det gör även Säkerhetspolisen. Och i princip alla som arbetar med frågan seriöst." I artikeln finns många länkar till dessa som man kan läsa. expoidag.blogspot.se...am ism.html | |
Moose72 - Ej medlem längre | 2015-01-18 11:37 | |
![]() | mobil.svd.se/opinion...vd -3848508 "Genom att tona ner, skingra ansvaret och vifta med islamofobikortet leds fokus bort från kärnproblemet - en mördarsekt som predikar en av de mest människovidriga ideologier som världen har sett." Då förstår jag hur det är tänkt...... Om jag är tyst och inte tycker att det är fel att döda i Allahs namn då känner sig inte unga muslimer kränkta och åker inte ner och dödar. Men om jag uttrycker min avsky för det och undrar hur man kan döda och våldta andra människor för att deras religion tycker det då är dom kränkta och åker. Bäst att vara tyst och blunda och inte bry sig då. | |
Moose72 - Ej medlem längre | 2015-01-18 11:55 | |
![]() | mobil.svd.se/opinion...vd -4257835 ""De verklighetsbeskrivningar som ledande muslimer i Sverige, bland annat Omar Mustafa och Hassan Moussa uttrycker, ger starka argument åt militanta islamister om att det inte finns något annat sätt att stoppa den skrämmande utvecklingen än att ta till vapen."" | |
ingson | 2015-01-18 12:03 | |
![]() | Flera bra inlägg efter varandra av Moose. Vad är det som håller på att hända? | |
micro113 | 2015-01-18 13:09 | |
![]() | Mehmet Kaplan har givetvis fel - vilket vilken stolle som helst borde inse. Största rekryteringen till IS/ISIS sker i muslimska länder -- och där bör vi väl ändå kunna förvänta oss att islamofobin är ganska låg va... | |
mz_lzrd | 2015-01-18 13:52 | |
![]() | Jag ba måste citera ur Mooses länk: "Här ger Moussa samma budskap igen om ett påbörjat svenskt folkmord på muslimer och skyller islamofobin i Sverige på flera saker. Den första orsaken till hatet är den undervisning som ges i den sekulära svenska skolan. Den återspeglar inte den sanna islam och verklighetens muslimer. Utöver det lägger han skulden på medierna i Sverige, som enligt honom skyller alla brott och all terror på islam och muslimer." Ett PÅBÖRJAT SVENSKT FOLKMORD PÅ MUSLIMER. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2015-01-18 14:04 | |
![]() | Vad Tråkigt att ni inte förstår Måns inlägg med likheten med Darth Vador,Bra skrivet Måns | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2015-01-18 14:05 | |
![]() | Expo igen då. Nu vet jag ju på förhand att en islamofob slutar att läsa när de ser att texten inte stödjer deras islamofobiska tankar. Jag ger det ändå en chans. expo.se/2015/hat-god..._6 765.html | |
mz_lzrd | 2015-01-18 14:05 | |
![]() | Det här håller jag med om: mobil.svd.se/opinion...vd -4260385 | |
mz_lzrd | 2015-01-18 14:06 | |
![]() | Expo är en utomordentligt tvivelaktig tidning, Nora. | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2015-01-18 14:09 | |
![]() | Vad grundar du det på? | |
mz_lzrd | 2015-01-18 14:11 | |
![]() | Nora, jag länkade häromveckan till en liknande artikel i en annan tråd. Vi ska inte spela terroristerna i händerna genom att piska upp ett muslimhat. Hat är aldrig bra, men det börjar bli svårt att hålla god min när ledande svenska muslimer utomlands hävdar att det pågår ett svenskt folkmord på muslimer i Sverige. | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2015-01-18 14:24 | |
![]() | mz_lzrd. Med förlängda ryggmärgen dementerade du allt i länken från expo och kallade Expo för" en utomordentligt tvivelaktig tidning". (troligtvis innan du ens läst den). Jag tycker att du är skyldig en förklaring på det uttalandet. | |
mz_lzrd | 2015-01-18 15:03 | |
![]() | Men jag höll ju med om att hat göder hat, Nora. Jag tycker inte att tidningen Expo är vederhäftig. De yrar om muslimhat och utplånandet av alla muslimer i Europa. Vad är det för jävla dumheter? Det är sånt man anklagar SDs väljare för. En hemlig konspiration för att utrota alls muslimer. Du tycks tro att det är sant, att vi faktiskt mer eller mindre har startat ett folkmord på muslimer i Sverige. Men det är ju feberfantasier. | |
janne121212 | 2015-01-18 15:25 | |
![]() | Expo är en tidskrift med en mycket radikal agenda. Har bl a kopplingar till AFA , med många grovt kriminella vänsteranhängare, bl a en av grundarna Tobias Hubinette. Kör med åsiktsregistrering. Jan Guillou har skrivit om att de bedriver klassisk underrättelseverksamhet. | |
micro113 | 2015-01-18 16:55 | |
![]() | Inlägget Nora länkar till är rätt så balanserat och säger en del både viktiga och verklighetsförankrade saker .. därför blir det dock svårt att förstå varför Nora presenterar det som att endera håller man med eller är islamofob .. Expo är däremot en tidning med klar vänsteraktivisim - precis som Nordfront är det å sin sida... Ingen av dem är alltså någon källa till fakta/information eller balanserade synpunkter .. Båda har sina läsbara korn ibland... | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2015-01-18 21:02 | |
![]() | Mose,alla Pingstvänner har fastnat i att Israel har rätt på alla plan,Det spelar ingen som helst roll vad Israel gör så håller Pingstvännerna på Israel ändå.Och det kommer dom alltid att göra så dom inte blir uteslutna ur sin församling | |