Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 400 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-25 23:07 | |
![]() | Inte sett, men "De ofrivilliga" var grym. Herr Östlund har öga för socialpsykologi. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-25 23:13 | |
![]() | Gud ja. Scenen med konfrontationen mellan lärarinnan och vaktmästaren i det där lilla rummet är bland det jobbigaste jag sett. Klaustrofobiskt nästan. Skrev min filmanalys om den way back i gymnasiet kommer jag ihåg, mkt tacksam film att analysera såklart. | |
| blue_moon | 2011-11-25 23:13 | |
![]() | Kan inte låta bli att reta mig på SP:s uttalande ovan om den mest fantasifulla människan. Kultursnobb? Efterlyser ett bättre förslag! | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-25 23:16 | |
![]() | Funfact: Lasse Åberg är sjukt otrevlig. Asså sjukt. | |
| blue_moon | 2011-11-25 23:17 | |
![]() | Jaså? Känner du honom privat? | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-25 23:19 | |
![]() | Ja han är min pappa. Nä men jag har träffat honom x antal gånger och känner folk som jobbat med honom. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-25 23:20 | |
![]() | blue moon: Jag retade mig ju själv på det, så varsågod! Ja, jag har också hört att Åberg är otrevlig, det är nog en superkraft som genereras ur ögonbrynet. Östlund är skarp och lite småsnygg också, det är fint. | |
| blue_moon | 2011-11-25 23:31 | |
![]() | OK. :) Lasse Åberg må vara en egensinnig diva, det är konstnärer ibland. Men han tillhör min generation och jag har följt hans filmer och upptåg genom åren. Filmen SOS-en segelsällskapsresa t ex har jag sett hur många gånger som helst och tycker den är en klockren drift med båtlivets olika sidor. | |
| Lillstölla | 2011-11-25 23:37 | |
![]() | Alternativt så är det ju så att även kända människor har rätt att vara sura och tvära nån dag utan att för den skull förtjäna att kallas otrevliga, diviga osv. Tack och lov att jag inte är eller någonsin kommer vara känd, fy satan för att behöva tänka på hur man beter sig hela tiden. | |
| blue_moon | 2011-11-25 23:39 | |
![]() | Jag ger mig väl; tråden handlade om människan, inte konstnären. Är han otrevlig så dras betyget ner. *föreslår Robban Broberg istället* | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-25 23:43 | |
![]() | Ok Stölla. Jag gratulerar din okändhet. Nu handlade det som sagt inte om ett enstaka tillfälle utan snarare ganska konsekvent oförskämdhet. Är det mer fel att kalla någon otrevlig än att vara otrevlig menar du? Retar mig på att det verkar som att jag bryr mig. Lasse Åberg är inte intressant i min värld, det där om otrevligheten var bara lite kuriosa. | |
| lindgreno - Ej medlem längre | 2011-11-25 23:46 | |
![]() | Lasse Åberg är kung. S.O.S, Ofrivillige golfaren behöver jag säga mer | |
| Lillstölla | 2011-11-25 23:47 | |
![]() | Tack, vad du är söt Crooked:) Och menade varken eller. Anser bara att man måste få ha dåliga dagar även som känd person utan att behöva få dåligt rykte. De förväntas oftast ställa upp och prata med kreti och pleti osv. Men i just detta fallet tänker jag inte argumentera med dig, du borde, jag menar eftersom han är din pappa och allt. | |
| poohney | 2011-11-25 23:47 | |
![]() | Kung, kung, Ock, ock, ock med ett höganäskrus i en svångrem om halsen.. jovisst.. som ett yrväder oxå... Trisslott till den som vet vem som spelade Madam Flod! | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-11-25 23:49 | |
![]() | I vilken version då? Sif Ruud var det i den senaste som visades i TV dock. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-25 23:51 | |
![]() | Vad bra att det inte handlade om en dålig dag då, Stölla. Han skulle ha väldigt många dagar i så fall. Sif Ruud var i den med Allan ja. Älskade Allan. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-11-25 23:55 | |
![]() | Har aldrig fattat varför folk, särskilt killar, fick Åbergs glas i studentpresent. Gillar spårvagnsscenen i De ofrivilliga. Med "Kent agent" och fjortisarna :) www.youtube.com/watc...wS mFCs7eNk Fattar varför folk tyckte man var jobbig. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-25 23:58 | |
![]() | Haha näää, var du en sån Deli? Grym scen ja. Skådespeleriet är läskigt bra. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-26 00:04 | |
![]() | Jag älskar btw Sällskapsresan, en riktig fullpoängare! Jag vet vem jag skall svara nu, det bara slog mig, se granntråden! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-11-26 00:06 | |
![]() | Ganska likt ja ;D tyvärr. Typiskt att tracka någon stackars kille som bara vill hem. "Vad gör du fråga jag" "Jag sitter här." | |