Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-21 20:32 | |
![]() | Snobbar neråt? Vad menar du? Jag upplever mig faktiskt - helt ärligt nu - inte som något av det du nämnde. Möjligen upplever jag mig som någon som förlorat en hel del tillit - både till mig själv och andra. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-21 20:32 | |
![]() | Men det första stämmer, halvbildad och konstnärsambitoner. | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2008-11-21 20:37 | |
![]() | "Snobbar neråt? Vad menar du?" tänkte här först och främst på något du sa om män i arbetarbyxor häromdan. går itifrån att du inte själv kommer från arbetarklassen eftersom du tänder på något så exotiskt som snickare. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-21 20:43 | |
![]() | Jag är till hälften arbetarklass (även om mamma sen blivit sk "klassresenär) och gillar nog män som är klassiskt manliga, oavsett vilken klass de kommer ifrån. Min pappa kommer från en sk. finare familj men det kan ingen människa tro när han går omkring i bar överkropp, med träskor och en folköl i handen om somrarna. Alla gillar vi det vi känner igen. Men du har en poäng ändå. Jag är van vid smarta män men är så trött på min egen hjärna att jag kan föredra folk som är mer primitiva än jag. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-21 20:44 | |
![]() | Primitiva som i "mindre eftertanke, mer handling"... | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2008-11-21 20:49 | |
![]() | respekterar att du tar emot en poäng när den träffar. men jag ville ju gnabbas. måste jag vara otrevlig, eller kan någon provocera mig? det brukar inte kräva mycket... | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-21 20:52 | |
![]() | He he, det vet jag nog. Du är ju en lättkränkt narcissist som gömmer din aggressivitet - för dig själv och andra - bakom vackert klingande levnadsregler som du själv är den siste att leva upp till? Puh... :) | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2008-11-21 21:09 | |
![]() | satan heller sylvia! jag tror på freden i sinnet och kärleken och människans medfödda goda! alla pessimister är slaka romantiker. de vill men orkar inte! | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2008-11-21 21:10 | |
![]() | om man inte innerst inne är romantiker saknar man inte det ljuva livet nog till att beklaga sig. | |
Tedacious | 2008-11-21 21:45 | |
![]() | jag stör mig otroligt på folk som får mig att upprepa saker. om de inte hör/lyssnar på mig och ber att jag ska upprepa det jag sa. att upprepa en gång är okej, när jag sen måste göra det en andra gång så struntar jag oftast i det och blir grinig. | |
brakise | 2008-11-21 22:38 | |
![]() | * Folk som äter med gaffeln i ena handen och har andra armbågen på bordet och skyfflar in maten - givetvis tuggar han med öppen mun också. * Folk som kör långsamt som väglöss, dvs lägre än tillåten hastighet och hindrar mig när jag har bråttom. * Folk som säger "va?" (fast dom hört vad man sa och bara sa "va" för att få en tidsfrist) och sedan säger "vad du skriker" när man talar högt och tydligt. Skitstövlar, helt enkelt. | |
Beardo - Ej medlem längre | 2008-11-22 12:01 | |
![]() | Idag stör jag mig på snö - detta Jävulens påfund. | |
_Jonny_ | 2008-11-22 12:13 | |
![]() | Att jag lät morgonrocken vara stängd nyss när Jehovas vittnen ville tala med mig om ett meninsfullt liv. | |
Tedacious | 2008-11-22 12:15 | |
![]() | jag stör mig på att snön skulle komma så plötsligt, och inte haft tid att inhandla en vinterjacka som jag så desperat behöver. och insåg precis att jag stör mig på att jackor ska kosta så jävla mycket, tänker absolut inte ge över 1000, 800 lär va min gräns. om det inte blir en second hand iofs. | |
mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-22 12:16 | |
![]() | stör mig på alldeles försmå saker, så små att de inte är tillräckliga om ni förstår vad jag menar hu vilket handikapp | |
_Jonny_ | 2008-11-22 12:18 | |
![]() | Två sekunder efter att jag bett dem dra åt h-e havererar min nätverksanslutning. Skumt. | |
Pottränad - Ej medlem längre | 2008-11-22 12:31 | |
![]() | Svär inte i kyrkan, Beardo. (För övrigt skulle lite vitt pryda ditt skägg alldeles oerhört väl, såhär i snart-jule-tider) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-22 12:40 | |
![]() | Stör mig på att jag igår gick in på facebook och kommenterade en bild av mitt ex flankerad av en kvinnlig arm med tillhörande huvud. "Big boned", skrev jag. Onödigt snällt egentligen. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-22 12:42 | |
![]() | Särskilt med tanke på att hon är häst och icke-läskunnig. Jag hade ju kunnat ringa och gnägga samma sak - now det hade varit elakt. | |
_Jonny_ | 2008-11-22 12:44 | |
![]() | Stör mig på bittra människor. ;) | |