Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 18 660 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-27 00:05 | |
![]() | retar mig på att.. bara för ja gav ramsay den där dumma låten råkade jag byta till en dålig låt på spy;n. och sen råkar jag dumt nog logga ut ifrån msn.. stackars folk :( | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-08-27 00:08 | |
![]() | haha:) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-08-27 00:09 | |
![]() | Hej Anneli! Vad hände med dig? | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-27 00:10 | |
![]() | Ramsay ; skratta lagom gumman du ska ha smisk :( :p | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-27 00:13 | |
![]() | it feels so good :D ramsay vad göru? :D ops detta var inte snacktråden . retar mig på att jag är ute o yrar när ja spelar :( | |
| Satyra | 2010-08-27 00:16 | |
![]() | Störande att så många verkar lägga så stor vikt i vem fan som är partiledare i de olika partierna då de bildar sin allmäna uppfattning om partiet ifråga. :-/ Det är väl ändå det minst betydelsefulla i sammanhanget. Tycker jag! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-08-27 00:17 | |
![]() | Det är ett intelligenstest, Satyra. Har man den inställningen är man strax under normalbegåvad. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2010-08-27 00:18 | |
![]() | Jag har just kommit hem från en 16-timmars arbetsdag.. Retar mig på att mitt arbete innefattar dessa mastodont-pass då och då | |
| jaapconrad_ - Ej medlem längre | 2010-08-27 00:26 | |
![]() | Alla som gnäller på fokuset på partiledare är sossar. Undrar varför. | |
| Lill-IT | 2010-08-27 00:29 | |
![]() | ASG *frustar ut te över hela tangentbordet* Tack för det Jaap:)) | |
| Satyra | 2010-08-27 00:33 | |
![]() | Sylvia - Mm, därför borde det finnas någon form av obligatorisk politisk grundkurs att genomgå för att alls få rösta ... Jaap - Jag är inte sosse men gnäller ändå. ;-) Om man är så pissigt insatt att man på allvar tror att det har betydelse för politiken som förs i sig vem fan det är som sitter som partiledare, då är det ren synd och skam. Därför gnäller jag! | |
| jaapconrad_ - Ej medlem längre | 2010-08-27 00:39 | |
![]() | satyra, Nu är vi lite i fel tråd, men jag tänker att partiledaren för det vinnande partiet har en ganska viktig roll. Om inte annat så utser hon/han övriga ministrar, och de är inte helt obetydliga för svensk politik. Men jag tror mig veta från andra trådar att du är något av ett medium/''häxa'' så jag får helt enkelt sluta mig till att vi har olika syn på vad det innebär att vara ''pissigt insattt''. Tack och bock. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-08-27 00:48 | |
![]() | Satyra, att Maud inte har haft ett starkt inflytande på C finner jag inte inte troligt. Att Alf Svensson inte satte sina spår i KD, är du allvarlig? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-08-27 00:49 | |
![]() | Eller för all del, Göran Persson. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-08-27 00:56 | |
![]() | Nu ska man ju inte skriva allt för många inlägg irad, men jag blir så nyfiken. Du ser ut att vara ungefär lika gammal som jag och du är du ju uppväxt under Palme-eran. Hur pissigt tankemönster behöver man för att inte fatta Palme´s inflytande på Svensk politik? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-08-27 01:32 | |
![]() | När lakanen känns varma under benen. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-27 02:20 | |
![]() | retar mig på att det blev lite fel i snacktråden. Huhu | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-27 03:26 | |
![]() | retar mig på att jag är hungrig.. dumma godis som gör en hungrig. retar mig samt på min grinig & kaxighet mot folk :D Men det är väl okej . Antar ja? :) Ingen bangar ju :p | |
| Savi | 2010-08-27 05:16 | |
![]() | Retar mig på kläder som ligger utspridda över hela huset & som ingen helt plötsligt vill kännas vid förräns de ligger nytvättade/nystrukna i garderoben igen | |
| Satyra | 2010-08-27 09:49 | |
![]() | Att det finns extra karismatiska människor som av delvis egenkraft kan utföra stordåd är väl knappast samma sak som att en partiledare har egengående kraft/inflytande. Det är fortfarande partiets politik personen ifråga är där för att föra fram, så några större utsvävningar utanför partiprogrammet finns ju inte utrymme för. | |