Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 73 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-05 13:00 | |
![]() | -MATEN ÄR KLAAAAR! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-05 13:07 | |
![]() | Vad blir det för mat? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-05 13:13 | |
![]() | Ler brett åt samtliga 4 här ovan :) Mår så gott efter mitt bad och vin igår men min kavaljer somnade tyvärr :P | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-05 13:25 | |
![]() | Åh finns det ingen som kan gå och handla åt mig? Det blåser och regnar som f*n och jag är utan snus och mat....... -snus (ettan white portion) -smör -lampolja -middagsmat (ids inte hitta på nåt själv-så den som handlar får överraska) Tack på förhand:-D | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-05 13:37 | |
![]() | Idag serveras ugnstekt falukorv med potatismos, färsbiffar med potatismos, och broccolipaj... Ni vet, jag hatar att laga mat, så när jag ändå håller på så gör jag många rätter på en gång! Men nu har boysen varit här, så färsbiffarna är slut, men broccolipajen är det ingen som har rört! ( skickade med 3 matlådor med biffar och falukorv åt yngste sonen) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-05 13:49 | |
![]() | Har suttit o frusit under döttrarnas sista fotbollsmatch för säsongen. Det var meningen att deras mor skulle skjutsat dem men.... Så lite brocollipaj skulle inte sitta fel... :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-05 13:53 | |
![]() | Kunde inte du, Kaparn, handlat åt Vita_ nu när du ändå var ute??? Hon håller ju på att krevera av snusabstinens ju:) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-05 14:03 | |
![]() | Om jag bara vetat nåt.... Men MEJ är sldrig nån som berättar nåt för.... | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-05 14:04 | |
![]() | Mmm, broccollipaj skulle sitta fint. Och kapis, vi får väl fortsätta där vi slutade nästa helg. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-05 14:12 | |
![]() | Men, mommes.... ska vi behöva vänta en hel vecka?? ;) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-10-05 14:44 | |
![]() | hörrni ni ni... så mysigt ni verkar haft det :) Fick du ut och köpa snus själv vita? Här regnar det som tysan och då bestämde sig huset för att det skulle låta vatten sippra in vid ventilen i ena badrummet *muttrar* j-la h-vetes hus!! Tur man har godis... :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-05 14:49 | |
![]() | Broccolipajen blev nog inte så god... Hade bara ett ägg till äggstanningen så det blev inte så mycket. Botten är gjord av fiberdinkelmjöl och baconen blev lite bränd.... Jag brukar ha ädelost över, men det hade jag glömt att köpa.. Jajaja, den duger väl åt mej som matlåda i veckan! | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-05 14:52 | |
![]() | Regnar småspik här också och jag ska döma fotboll om en timme. Kan man göra det i regnställ?? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-05 14:54 | |
![]() | www.123minsida.se/lillamy Har ni kollat in min "blogg"? Är en riktig novis då det gäller sånt här, så jag ändrar och fixar och donar i ett...Lyckas också radera ut allt jag har skrivit dagen innan ( och jag som tyckte jag fick till det riktigt fint!) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-10-05 14:57 | |
![]() | Villken fin och gullig sida du skaffat dig benny! :) Kapis... vet inte om de godkänner regnställ :O | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-05 15:01 | |
![]() | Nu bestämmer vi att det går alldeles utmärkt att döma i regnställ..Om inte det går, så paraply då?? * Ser Kapis springa omkring på en gyttjefull fotbollsplan med paraply i ena näven och visselpipan i andra* | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-05 15:08 | |
![]() | Braaa benny *kram till dig* | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-05 15:09 | |
![]() | Som jag nyss skrivit i bennys blogg så dansade jag in i ett högtalarstativ igår och tror ta mig sjutton att jag får min första blåtira nånsin:-D Herregud säger jag bara..... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-05 15:19 | |
![]() | Men va fasiken skulle du i ett högtalarstativ o göra?? Skulle du göra en "Lena Ph" eller? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-05 15:22 | |
![]() | *Det gör ont, det gör ont* sjunger lite. Fråga inte mig utan danskavaljeren.....Har t.o.m. ont i käken! Förbannade glasögon säger jag bara. Varför hade jag inte linser? | |