Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-05 23:16 | |
![]() | Finns väl nån tråd angående rakning både här o där för den som är intresserad... Jag tror jag tappat tråden lite ikväll men önskar er alla en riktigt god natt nu | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-06 10:30 | |
![]() | Är det inte konstigt det här med väder?? Regn och rusk och blåst hela LEDIGA helgen, men idag strålande solsken?? Får iaf en god promenad till jobbet i solskenet. Det är alltid något! Ska ta med kameran på promenaden och se om jag kan fota lite av vårt vackra Jönköping som jag sedan ska lägga in på min "blogg".. Hej svejs! | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-10-06 13:14 | |
![]() | Tjipp o hej i strålande sol! Välkommen hem Rem! Hoppas du hade en bra helg i sthlm :) De säger att det ska va fint väder både idag och imorgon, när jag har sena pass på jobbet *suck*. Och på onsdag ska det bli dåligt väder igen, bara för att jag slutar tidigt!! :( Kramen till er alla!! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-06 13:32 | |
![]() | Hej på er i höstrusket. Ja, solen tittar fram emellanåt här också. Jag har haft sotaren här och vi har fikat och pratat en stund, trevligt. Nu saknar jag dock katten, hoppas att han inte kröp in i sotarbilen. Åh, bennyboll, ska kolla din blogg :) | |
| Cajsa-Stina | 2008-10-06 14:59 | |
![]() | Hej familjen! Samma här, strålande höstsol och jag tar igen mig efter att ha jobbat både lördag och söndag. Det blir kören som vanligt ikväll så jag sitter och "sjunger upp mig" framför datorn. Benney, vilken trevlig blogg du startat....ska skriva en rad i den vid tillfälle. Må så gott alla raringar:) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-06 15:59 | |
![]() | Hej hopp :D Kommer in för ett väldigt kort besök, ska snart åka in till dansen :) | |
| NessaLote | 2008-10-06 16:15 | |
![]() | Tjipptjopp, nu är jag tillbaka till datorn... Efter en mkt hunkig helg :) så är jag nu hemma i familjen igen :D Känns så knas o läsa igen o inse hur mkt man faktiskt missat!!! En kortvisit nu o sen sjunga i kören, men kvällen vigs not åt "datande" :D Hur är det med er alla? *ropar* jag tkr d verkar lite tomt här? | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-06 16:16 | |
![]() | Neppelinepp, lilla jag är ju häär | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-06 16:17 | |
![]() | Jag ska baletta idag så ingen dator i kväll? Kanske ägnar mig åt läxor :) Vi får see | |
| NessaLote | 2008-10-06 16:29 | |
![]() | Oh, balettar du :) D e så sjukt vackert. JAg dansar oxå men jag dansar bugg :) D två minsta i familjen e dansanta :D | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-06 16:31 | |
![]() | Hehe, jag dansar balett 2 ggr/vecka, jazz 1 och stepp 1. Vill även börja på street men då får jag nog vänta.. :) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-06 16:31 | |
![]() | Men hej tjirrevippen va tiden går när man babblar, nu ska jag och systermi åka :) Ha det gött nu, och njut av solen! (hmm) | |
| fpsorknet | 2008-10-06 18:04 | |
![]() | Ojoj, nu har jag varit ganska inaktiv här de senaste dagarna, har enbart medverkat som bifigur i Elles inlägg (som promenix-sällskapet och kycklinggrytekocken). Den utlovade träduppdateringen verkar ha fallit bort i administrationen, men nu när det sägs vara nya bilder på G har jag ju något att skylla den uteblivna uppdateringen på... Ha det bra allihopa! | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-06 20:31 | |
![]() | Antar att ingen är här :P Jaa, kan säga att jag har kommit över 2700-strecket nu :D Skitgla´ e jag. Ska väl kanske duscha, om jag orkar.. Har för mycket i skolan nu :) MEn ha det bra, jag är här om någon vill prata :P | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-10-06 20:48 | |
![]() | Grattis till raten Erik ;) Godkväll familjen. Någon mer än jag som är förväntansfull inför tv3 om tio minuter? | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-06 20:49 | |
![]() | Öhm, varför..? Jag tittar aldrig på TV nu för tiden :P | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-10-06 20:50 | |
![]() | Säsongsprmiär av cityakuten. | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-06 20:53 | |
![]() | Jaha.. :) Det låter skojsigt, själv är man upptagen med "annat". Men jag ska nog äta något snart, innan jag svälter ihjäl :P | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-06 21:01 | |
![]() | 2½ män är mer min nivå... | |
| remvanrijn | 2008-10-06 21:09 | |
![]() | Hej Allihopa, Soapan, vem vill va halvan i ditt liv då? Elle, Tack för hälsningen=) , jo haft det jätteskoj i Sthlm..roliga möte kan man säga..=)KUL Tess: *ta av mig skjortan, Lyfter armen,ta bild med moblien av renrakad armhålan, leta upp komihåglapp och skriver: skicka bild till Tess*:) | |