Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 16 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:35 | |
![]() | Imattible: Vad dåliga sidor är, är ju subjektivt, vilket denna tråd är ett utmärkt exempel på. Jag gillar inte heller fisar, pruttar och rapar men vad som är ännu äckligare i mina ögon är när någon vill att man ska vara på ett visst sätt bara för att man har ett visst kön. Det är upp till varje individ hur den vill vara och hur den vill ha sitt förhållande, jag har inga åsikter om det. Onödiga gräl blir det bara om man försöker mötas på helt olika premisser eller om man vill ändra på varandra istället för att ändra på sig själv eller byta partner. | |
| Teppy | 2008-06-30 14:35 | |
![]() | "Teppy målade upp en bild av att hon aldrig fes eller rapade" ja kanske, men är ni så dumma så ni på allvar tror att jag aldrig rapar tex? Suck.. Givetvis gör ALLA av världens befolkning det, saken är bara HUR man gör det. Fortfarande...!! Varför skulle jag och ordhämmaren ha ett släktband? Löjligt skrivet MissT.. Och att jag säger att man ska se fräsch och prydlig ut för sin partner, ja, varför ska man inte? Det har väl inget med smink att göra? Ni får det att låta som att jag menar att man måste sminka sig och gå runt i märkeskläder. Fördomar någon? haha.. Tycker bara inte man beter sig som en gris kring människor. Vad har den trygghetsbiten något att göra med fisar och rapar? Att vi runt 20-25 aldrig haft ett riktigt förhållande och därför inte vet hur det är... det har ju verkligen inget att göra med att fisa eller rapa. Tacka vet jag att pappa lärde mig hyfs som liten. | |
| Teppy | 2008-06-30 14:36 | |
![]() | Jättetrevlig, varför bajsar du inte med toalettdörren öppen då om du inte vill hålla något dolt för din partner? | |
| Teppy | 2008-06-30 14:37 | |
![]() | Gariam, jag pratar för kvinnorna för att jag själv är en. Sen att männen också är äckliga när dom fiser och rapar, låt dom va det. Bara jag inte träffar en sådan! | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:38 | |
![]() | är väl lite skillnad kanske? att fisa eller rapa är inte samma sak som att inbjuda till åskådan av mitt bajs i toaletten. känns som jag skrivit samma sak och stångat mot väggen hela tiden, så jag säger bara: läs mina inlägg igen. och tänk efter lite.. | |
| Teppy | 2008-06-30 14:41 | |
![]() | Menar inte att hon ska stå som åskådare, men varför inte ha öppet dörren? Skit som skit. trygghetsbevis. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:42 | |
![]() | Teppy, bestäm dig hur du ska ha det. Ena stunden låter det som att du är emot att folk fiser offentligt, och att folk går runt och fiser och rapar lite här och var, medan det i nästa stund handlar om fis och rap i förhållanden. Du står inte utan fis, du fiser du också. Väntar på att du startar en tråd angående bajs också. Tycks vara på den nivån du tillhör. | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:43 | |
![]() | ja iofs..om du vill hårddra det så. jag har inga problem med att bajsa med öppen dörr, däremot så har jag så pass vett så jag inte gör det. och ja, det har med trygghet att göra, för skita, fisa, rapa och knulla är nog det mest naturliga och basiska behoven vi människor har... | |
| Teppy | 2008-06-30 14:44 | |
![]() | Eftersom att du väljer att skriva i tråden så hör väl du också till denna skaran? :) Förhållande/fammilj/offen tligt, samma sak, inte sant? Man gör det inte kring människor, oavsätt vem/vilka. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:44 | |
![]() | Lite svårt att kombinera för de flesta dock. | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:44 | |
![]() | och äta förstås..:) | |
| Teppy | 2008-06-30 14:45 | |
![]() | Okej, så bara för sex är ett naturligt behov som man gör tillsammans med sin partner, så måste man då fisa och rapa? Nej du, sex och fis/rap är ju något helt annat. Sex är knappast äckligt. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:45 | |
![]() | hår|dra äv. åld. hår|draga verb, böjs som dra • pressa; hårdra ett resonemang | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:46 | |
![]() | Teppy: Men du är ju inte representativ för mig bara för att jag också är kvinna, och du talar inte alls för mig och jag tillhör liksom alla andra kvinnor kategorin "kvinnorna". Precis lika lite som t ex pridefestivalen talar för alla homosar. Läs lite Simone de Beauvoir. Eller Butler. Eller... äh, gör vad du vill. | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:46 | |
![]() | ok..förlåt då. givande inlägg ordis.. | |
| Miss_jk | 2008-06-30 14:46 | |
![]() | Onanerar ni helt öppet framför er partner också? För det om något måste väl också vara bland det mest naturliga man kan göra. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:46 | |
![]() | Man ska vara sig själv! Och det gäller både kvinnor och män. Lustigt att du förespråkar just att kvinnor inte ska fisa och rapa, männen då? | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:46 | |
![]() | Förresten har vi basala behov och inte basiska, jag tyckte det var äckligt att dra in surhetsgrad i den meningen :) | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:48 | |
![]() | orkar inte mer...läs för fan vad jag skrivit innan! som att piska en död häst... | |
| Teppy | 2008-06-30 14:48 | |
![]() | Som jag skrev Pg up, det är otroligt äckligt när männen gör det också. Men jag håller mig undan dom männen. | |