Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 411 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Minta | 2010-01-17 22:14 | |
![]() | Jag håller också med, men jag tror att hon menar samla på sig oförrätter och inte släppa dem. | |
| Minta | 2010-01-17 22:15 | |
![]() | Klart man måste få säga ifrån, men det är skillnad på att odla oförräter och att säga ifrån. Nu ´tycker jag inte att kjell gör det men kanske Björn. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-17 22:24 | |
![]() | Såg inte programmet igår men fick det återberättat. Ranelid, what can I say? En narcissist utan självdistans, ofrivilligt rolig men ack så pinsam. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-17 22:24 | |
![]() | Jag tycker att det är coolt att Kjell och Björn avreagerar sig. Helt,okej...men dom borde egentligen prata face to face med dom som har retat upp dom. | |
| Elmis | 2010-01-17 22:24 | |
![]() | Tro inte på allt du hör. :) | |
| Minta | 2010-01-17 22:25 | |
![]() | Ja, han är pinsam, tvingas jag tycka. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-01-17 22:49 | |
![]() | Lite dement stämning i det där programmet. Kjells bröstvårta i närbild var bara för mycket. | |
| Minta | 2010-01-17 22:57 | |
![]() | Jag gillade hans sätt att gå från ett jobb med dåliga villkor. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-17 23:03 | |
![]() | Jag med! Jag har gjort samma sak som Kjell..fast jag jobbade inom vården. Men,jag fick den position jag ville ha. | |
| Satyra | 2010-01-17 23:11 | |
![]() | Tycker inte Ranelid är ett dugg pinsam, tvärtom. Tycker det är pinsamt att folk tycker han är pinsam. :-O ;-) hehe Äh, överdrev lite, kunde inte låta bli, men första meningen står jag fast vid helt. :-) Dement stämning, Larvbrud? Hur då? De verkar inte mer disträ än många andra - betydligt yngre - jag känner. anneli72 - Jag har också gjort så. Kändes jävligt bra. ;-) | |
| Elmis | 2010-01-17 23:17 | |
![]() | Jag håller med satyra jag. Men jag kan inte svara för all annan eventuell skit du skrivit i forum. Hänger för dåligt med i forumet. ;) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-17 23:21 | |
![]() | Satyra, sen när är så mycket skryt inte pinsamt? Lite nyfiken på hur du resonerar... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-17 23:25 | |
![]() | Brasklapp: Såg som sagt inte programmet så jag vet ju inte i vilken ton han pratade eller så, men baserar det på tidigare erfarenhet. Min vän som återberättade det hela för mig är för övrigt förtjust i Ranelid och sa efter programmet: "Herregud, karln är helt sjuk i huvudet, världens mest skrytsamma människa, han är bara för skön!" Verkar som om Ranelid blir någon slags anti-hjälte, han är liksom så skruvad att folk tycker hans egenheter blir "sköna". | |
| Elmis | 2010-01-17 23:28 | |
![]() | Han säger titt som tätt att han lär sig en massa av de fyra andra. Sen vet man väl kanske inte hur mycket det är snack eller ej. | |
| Satyra | 2010-01-17 23:33 | |
![]() | Tycker inte han skryter mer än du emellanåt (och jag själv) gör i forumet faktiskt. ;-) Eller rättare sagt - tar det lite på samma vis - en slags jargong bara. Tar honom inte på orden när han säger att han är världsbäst på det ena eller det andra utan ser det mer som ett lite överdrivet sätt att gå emot jantelagen på. Elmis - Var det mina övriga inlägg du garderade dig emot? I så fall kan jag lugna dig med att jag skriver aldrig något skit! ;-) hehe ;-D | |
| Satyra | 2010-01-17 23:37 | |
![]() | Jag tycker inte Ranelid är "skruvad" förövrigt. Inte ett dugg faktiskt. Enligt min uppfattning så är han "äkta". Sen behöver jag för den skull inte instämma i alla hans tycken och igen - hans skytiga stil ser jag som en jargong, för under den till synes kaxiga ytan kan man ju lätt som en plätt skönja en osäker pojke också, därför stör jag mig inte ett smack på att han trotsar jantelagen så markant. ;-) | |
| Satyra | 2010-01-17 23:39 | |
![]() | Första stycket i förrförra inlägget var till dig, Sylvia. Glömde skriva det. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-17 23:39 | |
![]() | Men alltså, han säger ju hela tiden (fast med andra ord) att han är enastående, utvald och svårslagen på precis alla områden. Och att göra det muntligen - jag hade skämts ögonen ur mig! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-17 23:44 | |
![]() | Men, nu är du där igen och läser in schablonartade saker som du väldigt gärna vill läsa in hos den person du (okritiskt) tagit till ditt hjärta: "under den kaxiga ytan kan man lätt som plätt skönja en osäker pojke". Lustigt, jag ser ingen sådan pojke. Jag ser en man med låg social kompetens och generellt bristande "kontakt" med omgivningen. Han för en monolog och favoritämnet är hans egen överhöghet. | |
| Satyra | 2010-01-17 23:52 | |
![]() | Gör inte du i så fall på samma vis när du ser saker hos honom som jag inte ser? Fast åt andra hållet.;-) Eller menar du att din slutsats och tolkning skulle vara mer korrekt än min? Hur kan du så säkert veta det i så fall? | |