Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 687 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| brun_ett - Ej medlem längre | 2008-04-22 01:17 | |
![]() | personen som startade den här tråden är uppenbarligen en väldigt osäker person som måste hacka på andra för att rikta bort uppmärksamheten från sina egna fel och brister. men de syns ju i vilket fall när hon skriver, så det hjälper inte så mycket. väx upp. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-04-22 01:23 | |
![]() | men Guuuuud..lås denna löjliga tråd...låt naturen ha sin gng..alla får rynkor celluiter o fan o hans moster... | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-04-22 01:23 | |
![]() | Little_Red: Ja visst är det konstigt att det är olagligt att ta anabola steroider medan p-piller påbjuds till varenda liten tös? Och den som klagar betraktas som jobbig och får vad jag förstått ofta p-stav istället eller något annat pest-/koleraalternativ. Barnmorskorna verkar enhälligt vara för bruket och de olika preventivmedlen finns demonstrerade i biologiböckerna bredvid taffliga blyertsskisser av äggstockar och kelande par. Cancerinfo saknades iaf när jag gick i högstadiet. En pigmentfläck kan man kanske acceptera så länge man är övertygad om att den inte tyder på att man har hamnat i en hormoninbalans som kommer att förvärras och med åren ge än värre biverkningar. Då är det ju skit samma om ens kille eller ens tjejkompisar tycke om pigmentfläcken eller inte. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-04-22 01:27 | |
![]() | elPatron: Är faktiskt inte så säker på det. Många kvinnor som har levt utan bh och tränat hårt slipper faktiskt hängbröst t ex. Alla har inte förutsättningar att klara sig utan bh för rygg och liknande, men bara för att alla inte har det behöver inte de med små bröst luras tro att de måste gå omkring med bh. (Underkläder är dessutom dyra.) Om de inte vill, är ju valfritt tack och lov. | |
| Cait | 2008-04-22 02:12 | |
![]() | När jag först fick höra om bristningarna och celluliterna så tänkte jag: Fan, varför ska dom komma hit? Kan dom inte stanna på sin egen planet? Vi har faktiskt inte plats här och Cellus har flera bra uteställen etc. | |
| Candee | 2008-04-22 18:06 | |
![]() | Applåder manilj..väl talat..;) | |
| Teppy | 2008-05-29 14:09 | |
![]() | iwriteaboutcelebriti...ob lem.html alla kan faktiskt ha celluliter, oavs'ätt om man är smal eller tjock. haha | |
| Teppy | 2008-05-29 21:30 | |
![]() | jag har inga iallafall, även fast jag är smal. | |
| Miss_jk | 2008-05-29 21:35 | |
![]() | *Antecknar* | |
| Teppy | 2008-05-29 21:36 | |
![]() | duktigt :) | |
| Skogs Finnen | 2008-05-29 22:28 | |
![]() | jack har bristningar på min kobbmage åch inte gör de nåt inte,,, jag har inte nulli sedan 1967 så para grapparna i bastun ser åck vi ser alla ut förjägliga,,annat förr då man stark som björn,,.. | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2008-05-29 22:30 | |
![]() | jag tror faktiskt inte att jag hade några celluliter som barn heller | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-05-29 22:35 | |
![]() | Så klockren mammamu. :) | |
| Candee | 2008-05-30 00:39 | |
![]() | Vänta bara ni som inte redan har..de kommer tids nog..hehe.. | |
| träfot - Ej medlem längre | 2008-05-30 01:11 | |
![]() | VA?? Aldrig att dom kommer om man är övertygad om att man är 20 förjämnan, det har jag läst i Vecko Revyn!! Med tro kan man försätta berg, jag har läst att man inte får hängtuttisar heller | |
| Miss_jk | 2008-05-30 06:13 | |
![]() | träfot: Va!? Skojar du? Men tror du man kan tänka tillbaka celluliter och hängtuttisar då? Alltså om man redan fått dom menar jag. Fast det har ju abslout inte jag, utan jag frågar för en kompis räkning. | |
| träfot - Ej medlem längre | 2008-05-30 07:04 | |
![]() | Nej nej jk såklart jag inte skojar, säg åt din kompis att det funkar;D Jag läser Vecko Revyn varje vecka. | |
| jessikan | 2008-05-30 08:50 | |
![]() | vilken värld vi lever i!! barn utnyttjas sexuellt, människor jagas, mördas o torteras, djur plågas o trådstartaren är paniskt rädd för celluliter o bristningar...... jaja :) | |
| jag_lovar - Ej medlem längre | 2008-05-30 10:09 | |
![]() | jessikan ja heller hur såna allvarliga proble o folk här inne stör sig på lite stavfel. Hellre stavfel på ett fånigt forum är bristningar på magen. | |
| Miss_jk | 2008-05-30 10:53 | |
![]() | Helst inget av dem... | |