Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-06 22:53 | |
![]() | Sorry, Elle... *skäms liiite för min dåliga påläsning* Kanske börjar trötter.... kramar alla trådianer gonatt! | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-10-06 22:54 | |
![]() | Kapis, ingen fara ;) Kram o godnatt med dig!! :) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-06 23:01 | |
![]() | Bamsekram kaparn och suss gott.. Ja Elle vi får väl hoppas hon dyker upp.. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-10-06 23:33 | |
![]() | jao vita vi får väl det :) Sussa gott nu alla gullisar! :) *kram och godnatt* | |
| NessaLote | 2008-10-07 07:55 | |
![]() | Godmorgon familjen!!! Nu sitter jag i skolan o tråkar! Jag kollade på generation fett igår, HUA that's all I can say! Idag blir d skola till fyra o sen dans på kvällen. Vad ska ni göra idag :)? | |
| LadyZara | 2008-10-07 12:27 | |
![]() | Hej allihop! Tappade bort mig ett tag. Men nu är jag nog tillbaka. Hoppas det är bra med alla! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-07 12:56 | |
![]() | Hej Lady be good...var har du varit? Förirrat dig i andra trådar? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-10-07 13:20 | |
![]() | Hej hopp och välkommen tillbaka Zara! :) Idag är det strålande sol igen, så jag ska nog motionera åtminstonde en häst när jag kommer hem ikväll... slutar 17 och är förmodligen inte hemma förrän vid 19, men kanske kan jag smita tidigare så jag hinner med en tidigare buss och vara hemma till 18 istället ;) Kramisar på er! | |
| Tess 08 | 2008-10-07 15:10 | |
![]() | Rem skrev: Tess: *ta av mig skjortan, Lyfter armen,ta bild med moblien av renrakad armhålan, leta upp komihåglapp och skriver: skicka bild till Tess*:) Ehhh... jag trodde du rakat hakan eller så... Konstig du är som rakar ENA armhålan.... ;-P Hej till alla!!! Jag sitter och svär och försöker skriva min (nya) rapport... Och nu vill jag tröstäta!!! Jag tror jag ska ta och perkulera lite kaffe så jag kan fika lite... | |
| LadyZara | 2008-10-07 15:32 | |
![]() | Kan jag också få lite kaffe Tess? Jag sitter och fixar med en arbetskompisdator som bara krånglar och krånglar... *kräks*. Vita: Har haft en självvald offline-period, det blev lite väl mycket surfande på min lediga tid. | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-07 15:48 | |
![]() | Hejsan hoppsan, Erikous is baack.. ingen överraskning längre precais, hoppas att någon är här idag :) Har just varit ute och plockat gräs :P (don´t ask) och ska nog äta något igen sen.. hmm | |
| Tess 08 | 2008-10-07 15:53 | |
![]() | *vinkar frenetiskt och springer iväg till perkulatorn* | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-07 16:12 | |
![]() | Just det :D Min systeryster har börjat spela beta igen, eller kanske inte men hon är iaf medlem :D Yey! | |
| NessaLote | 2008-10-07 16:15 | |
![]() | Plocka gräs lät spännande, tell me! Själv sitter man oså å äter :D Toast för min del o en kopp te till det! Vädret kan man inte klaga på iaf :D STRÅLANDE SOL!!! Funderar faktiskt på att ta en promenix :D Vad duktig du e ellebus :D D va faktiskt d första jag tänkte på imorse när jag vaknade : fint väder, idag borde jag ha ridit!! Hejhopp Zara, d va längesedan, och jag förstår det där med mkt surfande, men du e hemskt välkommen tillbaka :D Mamma: tröstätande e helt ok! Vita: Förvirra sej i trådar e jobbigt, det är bättre här i vår trygga "hemmatråd"!! | |
| LadyZara | 2008-10-07 16:16 | |
![]() | Erikous... har vi hälsat? *niger och tar i hand* | |
| LadyZara | 2008-10-07 16:16 | |
![]() | Och Tack Nessa! | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-07 16:17 | |
![]() | De e nåt skolskit, faktiskt inte riiktigt koll :P Jorja heter min syster förresten, check her out :D | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-07 16:18 | |
![]() | Vi har nog inte hälsat, angenämt :) | |
| remvanrijn | 2008-10-07 16:19 | |
![]() | Lady.. försök med att surfa under arbetstid mkt roligare och mindre tidskrävande.. Erika hej.. Tess. du står inte att finna under varken Tess 08 eller Mamman på eniro/hitta.se så bilden av en nyrakat rem är kvar i kameran. som tur är. är sen nyfiken vad en perkulatorn gör...? ha det gott allesammans ..=) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-07 16:19 | |
![]() | angenämnt kanske de heter ;) hmm | |