Spelrum
Giraffen | 6 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 10 |
Mobilspel
Pågående | 19 520 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LadySol - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:03 | |
![]() | Hon är verkligen fantastisk. Det är en sådan där person som alltid borde få finnas. <3 | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:04 | |
![]() | Hur mycket har ni kvar att renovera nu? | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:12 | |
![]() | Så'na tanter är fina <3 Inte så mycket, inget stort förutom ventilationen, men den gör ju inte vi själva. Men en hel del småpill, måla en dörr här, byta en klinkerplatta där...och städa igenom allt. Men vi har ganska kul :D | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:13 | |
![]() | Haha, Itur tittar fascinerat på isbjörnsungar på tv. Helt tokkoncentrerad. Och gnyr emellanåt. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:14 | |
![]() | Det kan jag tänka mig. Är det stället i fjällen ni renoverar eller sommarstugan? Jag är lite förvirrad just nu, så förlåt om jag frågar något jag frågat tidigare. :P | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:15 | |
![]() | I fjällen :) Sommarstugan lär jag väl återse först i höst igen. Lite synd. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:16 | |
![]() | Isbjörnsungar är så otroligt söta. Innan de är stora nog att äta upp en, vill säga. :P | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:17 | |
![]() | Jag ska försöka ta mig till fjällen nästa vår, så att vi får gå på tur. :D | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:19 | |
![]() | Haha, problemet med animal planet är att jag inte ser något av teven... Ja! Det måste vi göra :D | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:23 | |
![]() | Ah, täcker Itur tv´n för dig? :D Han är så otroligt söt, din lilla islänning. Jag har pratat lite med Vikingen och han kan tänka sig att ta en tripp nedåt Malmö senare i höst. Han har också vänner där neråt och då kan vi åka ner ihop och sedan får han gå leka med sina vänner medan jag kan träffa dig och Numsan. :D | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:30 | |
![]() | Ja, han står med framtassarna på tv-bänken, så han täcker halva teven. Men jag har inte hjärta att byta kanal, så får skylla mig själv. Ja, vad kul! Verkligen skitkul ju! :D Ni kan bo hos mig? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:36 | |
![]() | Haha. Du är egentligen inte så intresserad av tv´n ändå, låt den lilla sötnosen titta. :) Åh, vad snällt! Jag tror att Vikingen har någon kontakt som förmedlar företagsbostäder ganska billigt, men jag ska helt klart framföra erbjudandet till honom. Jag vet dock inte när detta blir av, men troligen inte förrän framåt slutet av hösten eller början av vintern. Vi planerar att åka till Manchester i slutet av augusti eller början av september och sen måste vi jobba lite innan det kan bli aktuellt. :) | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:38 | |
![]() | Ja, han får så gärna titta :D När det än blir så är ni mer än välkomna :) | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:39 | |
![]() | Manchester? Kul :) Av ngn särskild anledning? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:42 | |
![]() | Ja, han är en fantastisk anhängare av Man U och har alltid velat bevista Old Trafford, både den guidade turen de har och vid match. Jag är inte så begeistrad i fotboll men kan tänka mig att bevista bägge attraktionerna och sedan släppas lös med en lista på intressanta platser/saker, en karta och min kamera. :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:43 | |
![]() | Och tack. Jag ska prata med honom om det hela, men vi kommer inte att bestämma något alls förrän vi är tillbaka efter trippen till hans fotbollsmecka. :) | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:44 | |
![]() | Anade att det var footie som hägrade ;) Men manchester är en trevlig stad utöver Old T :) | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:45 | |
![]() | Haha, jag behöver inte veta förrän ni är på väg ;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:46 | |
![]() | Jag har alltid hört att Manchester är en ganska tråkig stad, men det tvivlar jag starkt på. Det finns en hel massa historia i den staden. :D Haha, det låter bra. Men du får reda på det i god tid ändå. ;) | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-06-17 21:50 | |
![]() | Det är bara för att folk tycker att historia som inte är tusen år gammal eller innefattar kungligheter är trist, men jag tycker gamla arbetar- och industristäder är minst lika spännande (om inte mer) än huvudstäder och slott. Det är ju den vanliga människans historia. | |