Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-01 19:17 | |
![]() | Tack för tipsen förresten. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-01 19:18 | |
![]() | Förlåt för att jag hävde ur mig allt detta... men det är ju trots allt en retartråd :-D | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-01 19:26 | |
![]() | du behöver inte be om förlåtelse Mollee2 vi finns här på jorden för att stötta varandra,jag tycker du är stark som slutat svara på alla som drar i dig,låt dom hålla på och tycka, man kan inte vara tillgänglig hela tiden.Jag delar ut mat till behövande och har gjort i många år idielt sen i Mars har jag talat om att jag rör mig inte ur fläcken i Juli ni får lösa det bäst ni kan med mat,1 juli och till och med i går har det kommit 500 sms om att folk svälter i hjäl och jag har inte åkt ut en enda gång med mat,k mat,man måste vila någongång så är det bara kan vi inte säga nej blir det svårt | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-08-01 19:29 | |
![]() | Det gör ont att läsa om hur du har det Moolle <3 | |
| Matthias M | 2013-08-01 19:30 | |
![]() | Så lite så mollee :) du vet att jag bryr mig om dig för dels är jag så som person men sen har ju du vart så snäll mot mig så är det nått kan du alltid vända dig till mig oavsett om det är så att du vill ha min hjälp med nått eller bara prata ut eller nått för jag svarar dig alltid så fort jag kan. Jo man tycker ju att du borde kunna få hjälp nånstans ifrån annars så vet du vart du har mig vännen. Nej jag förstår att det måste kännas frustrerande när läkarna säger att du ska vila för visst är det ju så att det du skulle behöva är att bara få ta en semester å åka iväg nånstans där du kan lämna allt å bara ta det lugnt å vila å njuta å slippa oroa dig å tänka på saker men som du säger så är det ju inte lätt för dig att kunna vila med tanke på situationen för då blir ju inget gjort :( jag tycker verkligen synd om dig för du förtjänar ju bara det bästa å inte det här :( men det är ju väldigt förståeligt att du inte har kunnat fokusera på arbetet med tanke på allt som hänt å berättar du det för dom så borde dom ju förstå för så jävla hjärtlösa kan dom inte vara. Kram på dig vännen å tveka som sagt aldrig på att höra av dig till mig om det är nått <3 förlåt om jag tjatar om det men jag önskar så gärna att jag kunde hjälpa dig för du är en sån fin å underbar människa så du förtjänar inte att ha det så såhär :( | |
| Matthias M | 2013-08-01 19:33 | |
![]() | Du har inget att be om ursäkt för mollee!!!! Det är bra att du får ur dig det här än att du sitter där å håller det inom dig för man ska aldrig hålla jobbiga saker inom sig å tro mig för jag talar av egna erfarenheter. Att du vart så modig som öppnat dig så här är jävligt starkt!!! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-01 19:33 | |
![]() | Tack snälla du. Det löser sig säkert. Jag vet att jag kommer blir klart med arbeten bara jag får lite lugn och ro. Är inte så mycket kvar. Du är också en väldigt fin och omtänksam person! Jag reder mig alltid, och även fast jag gnäller ordentligt nu så behöver du inte oroa dig! Behövde bara få ur mig allt någonstans. Kram på dig. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-01 19:34 | |
![]() | Tack för er omtanke allihopa. Det blir nog bra tillslut! <3 | |
| Gunilla _ | 2013-08-01 19:37 | |
![]() | Kämpa på Mollee2 - det blir en stor seger till slut, både för dig och för en del av Sundsvalls skolbarn :) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-01 19:41 | |
![]() | Tja Gunilla, vi får väl se :-D Tack :-) | |
| Matthias M | 2013-08-01 19:47 | |
![]() | Så lite så :) ja jag hoppas åxå att det löser sig för du förtjänar bara tur å lycka mollee. Men är det nått så kan jag faktiskt till å med åka upp till Sundsvall för jag har fortfarande semester fast dock så är jag upptagen på lördag för då är jag i stenungsund på Volvoträff. Vad bra att du blir klar med det så se till å få lugn å ro å ignorera alla som hör av sig för du måste tänka på dig själv nu!! Tack så mycket söta du :) det är bara bra att du får ur dig allt för jag lovar att det kommer kännas bättre för dig sen å det kommer kännas som att det är nått tungt i bröstet som lossnar :) å vill du bara skriva av dig så kan du även använda mig som klotterplank mollee :) kram på dig å lycka till!!! :) jag vet åxå att du kommer fixa det här!! :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-01 20:00 | |
![]() | Och Nu ska jag reta upp mig på Ernst;) | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-08-01 20:13 | |
![]() | Men bara att stänga av. | |
| Aquila1 | 2013-08-01 20:14 | |
![]() | Moolee, du fixar det! | |
| Lillstölla | 2013-08-01 20:14 | |
![]() | Smolk i bägaren. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-01 20:15 | |
![]() | Tack för stödet! Ja, det gör jag nog. Bara CSN är lite schyssta. | |
| Aquila1 | 2013-08-01 20:16 | |
![]() | CSN är inte schysta, de är svin, men kämpa på, du kan! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-01 20:20 | |
![]() | :-D Ja, men de måste bara vara schyssta mot lilla jag! De har inget annat val :-) | |
| Matthias M | 2013-08-01 20:23 | |
![]() | Så lite så mollee!! :) jodå jag är säker på att det löser sig för dig :) ja det får vi hoppas att dom är. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-08-01 22:55 | |
![]() | retar mig på att jag bonat och vaxat 1000 kvm (ok, lätt överdrift) golv :(( | |