Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 49 |
Mobilspel
Pågående | 20 307 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tanten M - Ej medlem längre | 2011-06-15 21:58 | |
![]() | "Iofs kan man ju ändå skriva vad saken gäller utan att nämna personen, men det blir väl lika falskt ändå. Synd." Endast för att be om skvaller, eller för att man håller med i sak? Om det va skvaller, varför begära mer o förvärra om man nu tycker det är synd (om)? | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:06 | |
![]() | "Endast för att be om skvaller, eller för att man håller med i sak?" Jo eller hur, jag är så himla skvallersugen. Nä, det finns faktiskt fler alternativ än de två du ger. Jag tyckte att det var fegt och taskigt att uttrycka sig sådär starkt och endast våga insinuera vem/vad det gällde, eftersom det ändå var så uppenbart vem det gällde (med tanke på vad som skrivits i en annan tråd lite tidigare). Sen fick jag veta att man inte fick skriva ut namn. Ok, då var det alltså inte fegt. Men jag tycker fortfarande att det var taskigt. Again, vari ligger kappvändingen? | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:08 | |
![]() | Gud vilket tråkigt tjöt för alla som inte hänger med. Retligt. | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:12 | |
![]() | Fine, håller med - historia. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:16 | |
![]() | Efter att ha vistats i det här forumet ett par år får man ett annat perspektiv på vem som är offer och inte. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:19 | |
![]() | Det vill säga: Nivån för vad någon anses få tåla anpassas per automatik till den nivå personen själv befinner sig på. Så funkar min bedömning iallafall. Jag har svårt att ta på allvar den mycket speciella kategori som ofta sticker ut hakan och insinuerar saker, men som lipar högljutt när det blir mothugg. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:20 | |
![]() | Och sen retar jag mig på min rövlapp till kille, men det var ju inget nytt. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:22 | |
![]() | Mm eller så blir det bara skolgårdsmentalitet och vänner vs ovänner efter ett par år. Men vad vet jag, jag är väl bara nya tjejen i klassen. Eller i paralellklassen. Tror iaf inte att offerrollen är statisk, men again. Vad vet jag. Jaaaja. Retar mig fortfarande på mensvärk då. | |
numsan | 2011-06-15 22:22 | |
![]() | Karlar alltså. De ligger inte högt på listan ikväll. Retar mig lite å Sylvias vägnar. | |
Sommarhatt - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:23 | |
![]() | Kanske har du rätt. Men att sticka ut hakan kan man göra i olika nyanser. En del ska trampas ner i dyngan medan andra ska lyftas. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:25 | |
![]() | Jag står med rak rygg på skolgården, den saken är klar. Andra springer till magistern och skvallrar eller söker skydd hos gruppen genom att anpassa sina åsikter. Retar mig på bägge dessa kategorier. Och på karlar. Särskilt om de är skitsnygga. | |
_nelliee - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:28 | |
![]() | Bra där SP! *Gillaknappen trycks ned* | |
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:30 | |
![]() | Jag står för det jag skrev till 100%. Och det är inte så synd om henne. | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:31 | |
![]() | jag älskar cr och nelli | |
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:31 | |
![]() | Retar mig på att en man med alltid så klockrena länkar försvunnit från forumet. | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:32 | |
![]() | att man måste ha google chrome? till vad? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:32 | |
![]() | Jag efterlyser ett visst mått av självinsikt och konsekvenstänkande. "Kastar jag snöboll i nacken på folk så kan jag bli mulad tillbaka". Och ja, jag saknar också Dyslekso, det smarthuvet. | |
numsan | 2011-06-15 22:33 | |
![]() | Usch ja. Du hade rätt när du varnade mig för det där med utomordentligt vackra män Sylvia. Retar mig på att jag inte lyssnade på det örat. Känner mig förövrigt också väldigt rakryggad och oinblandad. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:35 | |
![]() | Retar mig inte på alla fina människor här. <3 Retar mig däremot på att jag börjar få huvudvärk. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-15 22:36 | |
![]() | Man har ju den vackre mannens röst inkapslad i örat, så HUR skulle man kunna höra något? | |