Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 46 |
Mobilspel
Pågående | 20 385 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Gautama | 2012-03-01 15:40 | |
![]() | Retar mig på att jag inte kommit ur morgonrocken än..., funtar på om det är dax att göra något med sin lediga dag:-) | |
Pottränad - Ej medlem längre | 2012-03-01 15:42 | |
![]() | Eller så tillåter du dig en total glidardag :) | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-03-01 15:42 | |
![]() | Retar mig på att den i övrigt strålande gatupoeten exil tappar sin edge helt när hen blir politisk. Snark. | |
Gautama | 2012-03-01 15:44 | |
![]() | Tar dig på orden Pottis:-) Nu funtar jag istället på att ha lite hemma-spa..., så får det bli:-) | |
marmeladov22 | 2012-03-01 15:52 | |
![]() | lol cr! | |
kaffeflicka - Ej medlem längre | 2012-03-01 16:05 | |
![]() | Helt otroligt vilken överdriven betydelse en del anser sig själva ha. Jag ringde upp vederbörande men det tutade bara självupptaget. Har inget med jante eller avundsjuka att göra utan chockerande brist på självdistans och förmåga att bry sig om andra. | |
kaffeflicka - Ej medlem längre | 2012-03-01 16:06 | |
![]() | Retar mig på att jag ägnat tid åt meningslöst blaj, t ex: ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA KVINNORS KONTAKTANNONSER: 40-årsåldern............. ......................49 Äventyrlig............... ........................H ar legat med alla Atletisk................. ......................... .Inga bröst ... Alldagligt utseende................. .........Muuuu. Vacker................... ......................... Patologisk lögnare Känslomässigt stabil................... ......Går på mediciner Feminist................. ......................... .Fet Fri själ..................... ........................K narkare Vänskap i första hand..................... ..Före detta slampa New-Age.................. .......................Kr oppsbehåring på fel ställen Traditionell............. ......................... Inga blowjobs... Öppensinnad.............. ......................Des perat Utåtriktad............... ......................... Högljudd och jobbig Professionell............ ........................B itch Fyllig................... ......................... ...Mycket fet Kraftig benstomme................ ..........Otroligt fet Lite kul var det i alla fall. | |
numsan | 2012-03-01 18:07 | |
![]() | Retar mig på att crooked rain inte svarar på pm. Jag blir otålig! :) | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-03-01 18:22 | |
![]() | Retar mig också på det! Hon är en jävla alzheimerbrud, den där. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-01 18:26 | |
![]() | Jag retar mig på att jag har ett alldeles fantastiskt tak i huvudet, men inte en susning om hur jag ska konstruera eller rita det. | |
numsan | 2012-03-01 18:29 | |
![]() | Retar mig även på att jag står och lagar någon slags improviserad gratängmiddag som skulle räcka till ett helt kompani för att jag måste använda grönsakerna innan de blir dåliga. Nu får jag äta samma mat i en vecka. | |
corlini | 2012-03-01 18:30 | |
![]() | kaffeflicka, den är bra. du lade inte ner tiden i onödan. retar mig på att jag inte hittar min lilla lilla tång!!! :( ska ta ur en piercing på en tjej som jobbar här med mig och hittar den fan inte! | |
corlini | 2012-03-01 18:31 | |
![]() | jonisk, beskriv det. jag är ganska grym på ritningar | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-01 18:35 | |
![]() | Det är ett svängt tak; tänk dig att två personer håller i en rektangulär matta och vrider åt varsitt håll; klätt i cortenstål, slitsat för ljusgenomsläpp. | |
Fjorton rätt | 2012-03-01 18:57 | |
![]() | Att snön smälter bort... | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-03-01 19:02 | |
![]() | Måste bränna en cd och har bara dvd-skivor. Blööö. | |
Obstinat- | 2012-03-01 19:34 | |
![]() | Kom på att jag har prov imorgon. Satan. | |
apbur | 2012-03-01 20:31 | |
![]() | Helskotta, glömde att jag hade ögonbrynsfärg i! Ser ut som en arab. Ingen ont om araber men jag passar inte som en. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-03-01 20:32 | |
![]() | Noooo. Får panik å dina vägnar, apbur. | |
nystan1 | 2012-03-01 20:34 | |
![]() | Marmeladov, nej men allt står nog inte rätt till med en alldeles ny liten person i min närhet. Hur illa vet ingen förrän tidigast imorgon, klarhet kommer om kanske en vecka. Eller inte alls. Väntan är förlamande, och jag vet egentligen inte varför jag skriver detta här. Men jag vet helt enkelt inte vad jag ska göra. | |