Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 906 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:11 | |
![]() | Kram. Börja måla igen, du är duktig. | |
| mirandann | 2009-04-29 00:14 | |
![]() | det är sånt jag målat senaste månaderna faktiskt jag ska fota lite som hänger hos min polare imorgon måste samla mig | |
| Æ Solu - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:14 | |
![]() | Det gäller i största allmänhet, men Windows cachar inte lika friskt till RAM-minnet som Linux, så oftast har hårddisken hunnit spara filerna man jobbade med när man drar ut sladden. Om hårddisken precis höll på att skriva till en fil kan den dock bli förstörd. Det är inte någon större fara egentligen när allt kommer omkring. De flesta jag känner är mer paranoida med sina datorer än med sina kroppar, trots att de inte kan köpa nya kroppar i dagsläget, vilket gör att de framstår som synnerligen inkompetenta hackers trots allt. God natt och kram | |
| Dyslekso | 2009-04-29 00:15 | |
![]() | Mm, riktigt bra grejer. | |
| Dyslekso | 2009-04-29 00:16 | |
![]() | Till She-Rob ovan alltså. | |
| mirandann | 2009-04-29 00:17 | |
![]() | Thank you :) E soul: du är så himla bra frisk och smart jag vill börja med rawfood, man kan väl säga att jag är halvägs iaf | |
| Æ Solu - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:24 | |
![]() | Jag är inte alls smart, jag fattade först nu vad She-Rob syftade på. :) | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:56 | |
![]() | Maj Presjus? | |
| ANDERStG | 2009-04-29 07:25 | |
![]() | www.youtube.com/watc...re =related Så där känner jag då jag tar båten över Ålands hav och för med mig en gnutta civilisation västerut. :) | |
| mirandann | 2009-04-29 09:09 | |
![]() | pion: du är verkligen duktig | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-04-29 09:52 | |
![]() | Vårförkylningar. What's up with those? Det ska bli sommarvärme idag ... jag är ledig ... och vrålförkyld. Värdelöst. | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-04-29 10:05 | |
![]() | Förkylningar är extra retligt så här års. Det känns lite småbarnsligt! Jag retar mig på att jag måste till frisören idag. Förvisso en duktig sådan, men hon pratar heeeeeela tiden :( Jag vill inte byta, för hon är en av få som förstår sig på röd fårull... men jag hade önskat att hon kunde bespara en gammal norrlänning allt prat om pojkvänner, magkatarr, löshår, påskdukningar och Tradera-fynd. Bah! | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-04-29 10:15 | |
![]() | Röd fårull <3 Senast jag klev över tröskeln hos en frisör var i sydostasien för nå't decennium sedan ... och de stackarna såg mer än lovligt förvånade ut. Vad ska vi göra för dig då - dumma västerlänning ... typ. Min hårtrimmer och gällande luftfuktighet var inte bästa vänner - varför en hel centimeter oregelbundet växande hår hade besudlat min stackars hjässa. :P | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-04-29 10:20 | |
![]() | Men det positiva med en förvånad frisör i Sydostasien är dock att kallpratet uteblir av naturliga skäl... förhoppningsvis (med reservation för att kallpratsfrisörer är en global epidemi som överlever språkförbistringar) | |
| ANDERStG | 2009-04-29 11:05 | |
![]() | "global epidemi" Även känt som pandemi, tittar du inte på nyheterna? :) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-29 11:06 | |
![]() | Heeeeeeeeeeejjjjj! Nu ska jag lyssna på musik. | |
| mirandann | 2009-04-29 11:08 | |
![]() | beata: du är sannerligen rolig | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-29 12:41 | |
![]() | Er. | |
| ANDERStG | 2009-04-29 14:27 | |
![]() | trashone: *kram* | |
| pion ekrot | 2009-04-29 16:18 | |
![]() | Komplimanger ang. mitt skapande träffar väldigt olika i mig beroende på; "du är duktig/det är snyggt" går swooosh över huvudet ibland, medans t ex "jag känner en sådan frid/glädje/etc när jag ser din målning.." går in i hjärtat. Men i vilket fall som helst: Stort tack, det är pepp! miran - nu komer jag ej in på din sida, kanske håller du på o uppdaterar. Jag använder bara en vanlig digitalkamera, men sen har jag en bra scanner också. Vill gärna ha en bättre kamera, men jag är glad att jag har nån iaf. Retar mig på dålig sömn. | |