Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 28 |
Mobilspel
| Pågående | 19 400 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-28 22:28 | |
![]() | Odin är den man skall vända sig till med klagomål. | |
| numsan | 2011-11-28 22:28 | |
![]() | Hmm.. Det kanske är så Sylvia. Jag har för selektivt minne. Men alltså. Katastrofalt! Och det värsta är väl ändå att olika medlemmar behandlas olika. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-28 22:29 | |
![]() | Ja, mitt demokratiska hjärta har alltid blivit rasande. | |
| numsan | 2011-11-28 22:29 | |
![]() | Men WHAT? Mikenomad inte medlem längre? Vad ÄR detta? | |
| Måns_E | 2011-11-28 22:30 | |
![]() | Nej det är inte möjligt då man (förmodligen en väldigt sluten del av övervakarna, utan att nämna några namn) har bestämt sig för att man inte ens skall få föra en principiell diskussion om hur modererande på internetforum bör ske. Standards aret brukar vara att betapets forum inte är en demokrati. Jag tycker att det är väl lamt svar. Och godtycket blir ju. Ja lite väl stort emellanåt. Egentligen helt utan anledning. | |
| UisgeBeatha | 2011-11-28 22:30 | |
![]() | Snart börjar alla kommentarer ryka som kan kopplas till sympatier gentemot en avstängd medlem :) Been there, Done that. Allt är helt i sin ordning. | |
| Mouche - Administratör | 2011-11-28 22:30 | |
![]() | Om man psykar andra, jävlas i största allmänhet och detta trots att man är bannad från sajten ett otal gånger så får man ta mig tusan ta konsekvenserna av sitt handlande. Lägg av med detta ständiga gnäll och tjat om hur orättvist det är och se klart på saker och ting. Man sätter inte in en tråd om något som skrivits i mail. Man pratar inte skit om andra i trådar. Man respekterar de regler som är uppsatta. De här gigantiska trådarna är något som jag personligen tjatade om att de skulle få finnas. Jag börjar att ångra det. Mouche | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-28 22:31 | |
![]() | Så det här är typ Iran i forumformat. Fräscht. Tog mike bort sitt konto, mouche? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-28 22:32 | |
![]() | Ok, Mouche. Så till vem skall TS vända sig med sina klagomål över hur forumvärden uttryckt sig? | |
| Mouche - Administratör | 2011-11-28 22:32 | |
![]() | Och innan hysterin utbryter så kan jag tala om att Herr MikeNomad har avslutat sitt konto alldeles på egen hand. Han har alltså inte blivit avstängd. Mouche | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-11-28 22:32 | |
![]() | Man hinner bara sätta i sig lite mat och komma tillbaka till ett slagfält O_O | |
| Mouche - Administratör | 2011-11-28 22:35 | |
![]() | Jag tycker att TS ska först ta upp saken med den värd det gäller. Allt brukar kunna diskuteras om man bara visar lite god vilja från båda håll. Trådar som handlar om enskild person på det sättet är inte något som Betapets regler tillåter och det gäller såväl er spelare som oss värdar. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2011-11-28 22:36 | |
![]() | Ä Mouche, det är inte så att ni forumvärdar alltid beter er korrekt. Men som vanlig medlem kan man inget göra. Kliv ner från toppen o förstå att det blir ett herrans liv när det dyker upp bevis på att ni inte är fullkomliga. Att radera en/flera medlem som resultat av det gör situationen bara värre o ni får ännu fler emot er. Att radera den som startade tråden ( eller kanske ta det privat med den, som det så fint heter) kanske hade räckt?! Nu blir det så jäkla tydligt hur illa det sköts o folk blir förbannad. Med rätt. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-11-28 22:39 | |
![]() | Vad är det för fel på en demokratisk hållning i ett forum? | |
| Bestämd Tupp - Ej medlem längre | 2011-11-28 22:41 | |
![]() | Den här fick vi sjunga på teambuilding-kickoff med våra nya företagscoach Chuck: www.youtube.com/watc...NH VdqL5bcE Sånt här skulle aldrig kunna hända på mitt jobb längre. | |
| Måns_E | 2011-11-28 22:42 | |
![]() | Om man diskuterar en värds beteende så bör man nog inte ta upp det med den värden, då riskerar man ju avstängning. Det är väl ganska uppenbart? Själv tycker jag att en rimlig regel vore att mer än en värd skall stå bakom en avstängning, och att den värd som känner sig trampad på tårna inte överhuvudtaget skall stänga av den berörda forumskribenten. Nog om detta. | |
| Mouche - Administratör | 2011-11-28 22:43 | |
![]() | Vad då "kicka trådskaparen"? Är den personen alltså inte medlem längre? Jag ska kolla...vänta. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-28 22:43 | |
![]() | Håller helt med Måns. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-28 22:44 | |
![]() | Nej, hon är inte medlem längre. Jag antar att hon kickades, för hon försvann exakt samtidigt som tråden. | |
| numsan | 2011-11-28 22:45 | |
![]() | Ja, Måns är klok som vanligt. Det retar jag mig inte på. Men jag retar mig på att man inte alltid eftersträvar demokrati. | |