Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 4 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-10 10:48 | |
![]() | Melodikryss?!?, när man kan ligga och känna sig sportig i tv-soffan och se utförsåkning. | |
fpsorknet | 2009-01-10 11:17 | |
![]() | Själv har jag just varit i badrummet och lagt en kabel... :-) För säkerhets skull kanske jag ska tillägga att det var en elkabel för att installera ett nytt eluttag till tvättmaskinen. Nu när jag tagit bort badkaret och möblerat om hamnade uttaget så illa till. Vatten och avlopp fixade jag häromdagen, så nu är det bara att börja tvätta igen. Woohoo | |
Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-10 11:20 | |
![]() | Men snorken så praktiskt lagd du är. Inte undra på att det fanns en person på min msn igår som var full av lovord över dig ;) Men om du tycker att kabeldragande är så fantastiskt roligt så kommer det finnas saker att göra i mitt nya boende efter månadsskiftet.... bara sådär helt apråpå ingenting... | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-10 11:20 | |
![]() | God Morgon. Eller God Middag kanske man ska säga nu. En seg natt i natt. Men, men en ny grå dag väntar mig. :-) | |
Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-10 11:23 | |
![]() | Tänk va skönt det är när alla dagar är sådär förutseende gråa, vore hemskt om man överraskades nån gång med strålande solsken, man kunde få en hemsk chock som kunde ta tid att komma över. | |
kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-10 11:23 | |
![]() | Ny dag, nya möjligheter Ja, det där bytet av boende ja, Lime Skulle inte vi involveras i det...? | |
Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-10 11:26 | |
![]() | Kära rara Kaparn, nog sjutton finns det byråar, sängar o annat bråte för dig att släpa runt på om du nu absolut känner dig upprymd av det. Eller, jag är för jämlikhet i alla lägen, du kan få en trasa och ge dig hän i flyttstädningens alla fröjder. | |
kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-10 11:28 | |
![]() | Upprymd är kanske inte riktigt rätt ord. Men om du ber snällt så är det ju svårt att säga nej... :) | |
Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-10 11:33 | |
![]() | Haha... och snällhet som är min rejäla akilleshäl. | |
kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-10 11:42 | |
![]() | Tjaa.. då får du väl putsa, pusta o stånka på egen hand då :) | |
Maja G | 2009-01-10 11:44 | |
![]() | På tal om flytt...Skulle inte du, Kapis, kolla på en ny lägenhet?? | |
Råbbson - Ej medlem längre | 2009-01-10 11:45 | |
![]() | Domar´n, vad exakt är det som kollas när lirarnas skor inspekteras innan match? | |
Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-10 11:45 | |
![]() | Jooo... eller inte helt själv. Jag har ju mina föräldrarr och en hel skrälldus med syskon som inte kommer komma undan så lätt. *hehe* | |
Råbbson - Ej medlem längre | 2009-01-10 11:49 | |
![]() | Domar´n, vad gör du om du inser att du har gjort en felaktig avblåsning? | |
Maja G | 2009-01-10 11:49 | |
![]() | Nä, nu måste jag ta"tjuren vid hornen" och gå ner i den sunkiga källaren för en dusch.. Om ni inte hör någonting på en timme ungefär, så kalla gärna på polis!:) | |
yogimama - Ej medlem längre | 2009-01-10 11:50 | |
![]() | jag håller utkik gräddis! sitter här och samlar kraft för att ta mig till gymet, det är så himla grått ute bara, så det bär emot : ) | |
kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-10 11:51 | |
![]() | Det där med skorna liger på högre nivå än det jag dömer, Råbban. Men det handlar om dobbarna Joo jag har kollat på några stycken lägenheter men jag får se. Uteplats i markplan är inget man byter bort i första taget. Sen ibland funderar jag på att prata med min bank om att kanske köpa ett hus istället. Då får man ju tillbaka lite av kostnaden nån gång. Hyrpengarna är ju för alltid borta.... | |
Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-10 11:51 | |
![]() | Ska Råbbson överge truck-karriären och bli ny Fröjdfelt? Oj Maja, nu känner jag att jag hade behövt veta om du önskat enbart kvinnliga eller enbart manliga poliskonstaplar till din hjälp?!?! | |
kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-10 11:53 | |
![]() | Utan att kolla regelboken, Råbban så blir det nedsläpp vid den plats där bollen befann sej. *kollar regelboken och återkommer med rätt svar* Ska vi hjälpa Lime att flytta tycker du, Råbban? | |
Råbbson - Ej medlem längre | 2009-01-10 11:56 | |
![]() | Jo, det är nog rätt, domar´n. Så till vida att du erkänner misstaget. | |