Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 73 |
Mobilspel
| Pågående | 19 277 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:04 | |
![]() | jag vill ha *en större lägenhet iaf 2 rum+ kök *jag vill ha ett trevligt jobb (måste inte vara popstjärna, bara medarbetarna är snälla så är jag nöjd) *jag vill gärna ha en pojkvän/man (han måste inte bo hos mig om han tycker det är jobbigt, men han bör vara trogen och vilja träffa mig) *jag vill vara rökfri är det för mycket begärt? | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:05 | |
![]() | jag har misslyckats och blivit sviken så mkt sista 2 åren att jag slutade hoppas | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:05 | |
![]() | tycker jag inte=) men man får inte ge upp för att det inte händer på en vecka! men det där vet du,,,men jag känner oxå sodär ibl,har en sån svacka just nu själv,,är riktigt jävla less | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:06 | |
![]() | elle: ja, ser att mina mål är fullkomligt realistiska jag vill oxå ha en stabil ekonomi och kunna åka på semester | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:07 | |
![]() | Saga-li 2009-01-31 21:04 "jag vill ha *en större lägenhet iaf 2 rum+ kök *jag vill ha ett trevligt jobb (måste inte vara popstjärna, bara medarbetarna är snälla så är jag nöjd) *jag vill gärna ha en pojkvän/man (han måste inte bo hos mig om han tycker det är jobbigt, men han bör vara trogen och vilja träffa mig) *jag vill vara rökfri" Jag har allt det där, utom pojkvän. Så kanske borde jag inte klaga. | |
| Billan_85 | 2009-01-31 21:07 | |
![]() | Saga: Mål som involverar andra människor är sällan hållbara, mer som en önskan. Rimligt är sånt som du är beredd att kämpa för men inte är för höga. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:08 | |
![]() | robban är din lägenhet en millimeter större än 20kvm så ska du skratta hela vägen till banken eller hur man säger | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:08 | |
![]() | Det verkar helt realistiskt Saga :) En del i taget så når du ditt mål. Övertygad om det! | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:08 | |
![]() | billan: lägenheten o det andra iaf jaja det du säger till mig nu är att jag ska vara ensam resten av livet | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:09 | |
![]() | o vafan om JAG vet att jag är värd det, vem är då du billan att döma? tack elle! | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:10 | |
![]() | kämpa vaddå "kämpa" sen när måste man ut på fältet för att kriga för sin sak? nähe då jag vet väl vad jag är värd | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:11 | |
![]() | och varför jag vill ha 2 rum är för att min son som är 8 ska slippa sova i min säng tills han blir vuxen | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:12 | |
![]() | jag är fan värd 3 rum | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:13 | |
![]() | Varför slutade du som sminkkonsult Saga-li? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:13 | |
![]() | bara det att du VILL förändra så kommer du fixa det där!de finns ju dom som bara sitter på sitt arsel å tro allt ska komma till dom oxå!då händer inget men det tycker jag inte verkar vara din grej! | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:15 | |
![]() | homeo: det var endast deltid visstid/säsong. Blev "lovad" jobb av en oseriös arbetsgivare oxå, så vad kan man göra? nu ska jag ev. bli lödmontör. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:15 | |
![]() | tack, ibland behöver man skriva det för att se att det är fullt realistiskt och möjligt ja. | |
| Billan_85 | 2009-01-31 21:16 | |
![]() | Saga: Det verkar som du har hamnat i "arbetslösträsket". Jag har varit där många gånger. En kort variant på tips du kan göra, Ställ dig i byteskö till en större lya om det är en hyresrätt. Om det är en bostadsrätt är det fel tid för att tjäna någonting på att sälja och köpa ny. Knacka dörr och ring företag trots att de inte har någon annons på ledigt jobb samtidigt som du svarar på jobbannonser. Skapa rutiner i vardagen och försök att inte grubbla så mycket, det gör dig gladare på sikt. En glad saga strålar och tjejer som strålar ser männen med intressantare ögon. När du känner att ditt liv börjar bli bättre är det dags att fimpa röken för då är det mycket enklare att inte falla tillbaka. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:17 | |
![]() | btw; homeo man får endast jobba deltid 75 dagar på en ersättningsperiod nu så, deltidsjobb tvingas många arbetslösa tacka nej till. Jag jobbar även som kursledare i måleri, endast tillfälligt då det är deltid det med. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:19 | |
![]() | billan; jag har gjort allt det där. och du ska veta att jag utmanar inte ödet igen, jag vet att det inte är SJÄLVKLART att alla får en man hit eller dit, tvärtom vissa som inte förtjänar.. ptja ni vet. Jag förväntar mig inget längre. Jag är 34 år, jag har gjort det mesta ja. | |