Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 574 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Helröret | 2008-05-20 18:37 | |
![]() | Om han godkänner det så visst. Det jag menar med det hela är att jag inte skulle vilja betala någon som surfade på arbetstid. Då det finns raster till detta. Over and out. | |
| Helröret | 2008-05-20 18:38 | |
![]() | O heja bajen! | |
| Helröret | 2008-05-20 18:38 | |
![]() | nu är det over and out! | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-05-20 18:49 | |
![]() | Klart man gör!! Jag gör det nu!! Jobbar skift och är det lugnt som på natten eller en lördag/sändagmorgon så nog spelar man lite beta, på zylom eller på king! Ser inget fel med det så länge det inte går ut över mitt arbete! | |
| tuta | 2008-05-20 18:50 | |
![]() | tror de e rätt så olika från jobb till jobb om man "alltid" har nåt att göra eller inte. att sitta o sura över att skattebetalarna betalar "min lön" när ja sitter o nätsurfar e väl lite o ta i. ja har mina uppgifter som ja gör... då e ja själv arbetsledare o gör ja nog mer än bara de som "krävs" för att allt ska gå runt. finns en del pappersjobb man kan ta tag i som ja kan syssla med om nätterna, men inte heller dom räcker i all evighet.. men om man jobbar med människor, innom vård eller assistent så finns de bara en viss mängd sakenr/jobb man kan göra om natten. de e inte så ja kan sätta igång o dammsuga.. eller tvätta förster mitt i natten..eller hur? annat om man jobbar på ett företag som kanske ska producera nåt o nyckelordet är effektivitet.. i mitt yrke är nyckelordet tillgänglighet o service. o de störs inte av att ja sitter o spelar om nätterna. händer de nåt så ja, självklart får väl spelet vänta o ja ställer undan datorn. ja e ju där trots allt för att se till att min brukare har de bra.. o så länge han har de bra så e de just de ja tänker göra även i fortsättningen, surfa o spela! | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-05-20 18:51 | |
![]() | Raster?? På mitt jobb har vi varken rast på dagtid eller nattetid! Inte något pass har rast medräknad.. Jag tror Helröret är lite avis för att han inte kan surfa timtal på sitt jobb =D | |
| tuta | 2008-05-20 18:52 | |
![]() | samma här myran, tänka sej lyxen att ha en rast. hahaa, har inte haft en enda rast sedan ja började på mitt nuvarande jobb... | |
| mamman_ | 2008-05-20 20:05 | |
![]() | Finns ingen tid till det på mitt jobb, tyvärr... | |