Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 19 973 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Johnas | 2008-05-20 14:18 | |
![]() | var inte den här tråden om vilken tidning som var bäst???? undrar bara. | |
| Susssen | 2008-05-20 14:19 | |
![]() | Jag köper ditt resonemang till 100 %. Men man det jag fösöker förklara (på ett kanske klumpigt sätt) är att visa handlingar inte behöver moraliseras och kritiseras. Bara för att jag köper en tidning med detta innehåll betyder det inte att jag tycker allt som står, eller vad allt som tidningen står för är fel. Jag vet inte om det handlar om avtrubbning eller ålderskillnad men något lär det vara. Jag tycker i alla fall inte att man gör världen till något sämre bara för att man skulle köpa slitz. | |
| Ballerina | 2008-05-20 14:19 | |
![]() | dVb fast jag tycker inte att det är snyggt :P Charlotte Pirelli t.ex hon är ju en riktig puma med lite mindre smink :) Den snyggaste tjejen som har varit med i Slitz är ju Tone, men det var ju inte accepterat av tv4 såååå lååågt :) | |
| huginmunin | 2008-05-20 14:19 | |
![]() | dVb: Kunde inte hålla med dig mer där. Hela mediavärlden är korrupt och handlar om pengar pengar pengar. På sidan 14: Du duger som du är! Du är vacker, blabla! På sidan 15: Så går du ner 10kg på 8 veckor! På sidan 16: Så tillfredsställer du din man! | |
| Johnas | 2008-05-20 14:19 | |
![]() | Var inte den här tråden om vilken tidning som var bäst?? undrar bara. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-20 14:20 | |
![]() | Har inte hittat en enda tidning som är intressant för mig. Nästan allt som skrivs är på en irriterande låg nivå. Slitz till Illustrerad Vetenskap till Aftonbladet och allt däremellan känns mest som skräp. National Geographic kan fungera ibland. Tror att problemet har en del av sin grund i fördomar om vad folk är intresserade av och hur en artikel 'måste' vara utformad för att dra läsare. Vidare, när man läser artiklar som handlar om ngt man själv har koll på, och detta gäller även vanliga dagstidningar, så märker man hur otroligt dålig koll skribenterna ofta har. | |
| huginmunin | 2008-05-20 14:20 | |
![]() | dVb: Visst är det härligt med photoshop? =) Ska skaffa det programmet och fixa en perfekt bild av mig själv och skicka till FHM tror ja... | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-20 14:21 | |
![]() | haha, samma här. och förstora brösten I photoshop... | |
| Ballerina | 2008-05-20 14:21 | |
![]() | I en frida tidning som kanske inte säger att de vänder sig till 14åringar men har nog många läsare i den åldern. Skriver om hur man ska sminka så att ögonen och läpparna ska se större ut. Varför inte framhäva att man har små läppar eller små ögon istället? :) | |
| huginmunin | 2008-05-20 14:22 | |
![]() | Absolut!! Dra in lite på midjan och förlänga benen liiiite till =) | |
| Miss_jk | 2008-05-20 14:23 | |
![]() | "de flesta i Stockholm har också silikon, eller operarat sig av detta syftet att "bli" snyggare..." Eh, va? Har du belägg för det påståendet? | |
| huginmunin | 2008-05-20 14:23 | |
![]() | Ballerina: För att små ögon och små läppar anses inte av mediavärlden och våra modegurusar som attraktivt (?) | |
| Ballerina | 2008-05-20 14:23 | |
![]() | Nej jag behöver inte förändras, jag är snygg ändå ;) | |
| huginmunin | 2008-05-20 14:24 | |
![]() | Ballerina: Det där med dra in liiite på midjan var till dVb... =) | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-20 14:24 | |
![]() | så fler folk har inte opererat sig i sthlm än de tex gjort i Falun? | |
| Ballerina | 2008-05-20 14:24 | |
![]() | hugin Jag har små ögon, mådde skit över det i tonåren. Men nu älskar jag dem, de är speciella och kisigt flirtiga :D | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-20 14:25 | |
![]() | hugin, puta lite mr med rumpan... | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-20 14:25 | |
![]() | Nu när vi ändå kommit in på ämnet: www.glennferon.com/p...li o02.html | |
| Svårmodig - Ej medlem längre | 2008-05-20 14:25 | |
![]() | Nä men en tidning som Zlits är på många sätt värre än t ex Aktuell Rapport. För att en tidning som lever på att visa nakna kvinnor är i princip bara ett runkobjekt. Men en tidning som marknadsför sig som "seriös tidning för män" och som "bara" visar halvnakna kvinnor som lovsjunger kuksugandets konst ist för helnakna kvinnor som gör dito och som dessutom blandar in typiska "manliga" intressen som bilar, klockor, rally och kanske en intervju med Sven-Göran Eriksson har nog gravt underskattat mäns intressen, eller? | |
| Miss_jk | 2008-05-20 14:25 | |
![]() | Jo, så kan det säkert vara, men inte "de flesta" i stockholm. | |