Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 972 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ades | 2008-05-27 02:04 | |
![]() | Illuminati Globalism | |
| uberbacon | 2008-05-27 02:07 | |
![]() | Jag tycker det är oetiskt att locka andra till att gnälla mer! Om ingen ber oss att fundera på vad som är dåligt är det mindre risk för missnöje. Det mesta är som det är, så kamma håret, lyft på kjolen och njut av en härlig sommardag. Tack samhället, för de fina sommardagarna! | |
| Tinna | 2008-05-27 11:46 | |
![]() | "Här är en historia om en grabb som heter Quang Han är 7år , bor i Thailand och hans arbetsdag är lång Han går tidigt upp på morgonen, kommer väldigt sent till säng För Quangs familj är fattig och behöver varje peng Var morgon klockan kvart i fem får Quang så ensam gå Genom taggbuskar och tistlar till en båt på floden blå Och Quang han hoppar i varenda dag i ur och skur, För han dyker efter pärlor, men har sällan någon tur Så hur fasen kan du tro att jag har lust att höra på ditt gnäll Att du inte vill ha spenat och inte får gå ut i kväll Du har big mac och nintendo, du kan säga ja och nej Och det finns 1000 barn i världen som gärna byter det med dig Quang är inte stor, men han är äldst av syskonen Så han får alltid laga middag när han kommer hem igen Det finns munnar nog att mätta, det som finns går genast åt Så Quang har köpt en tub med lim, som de sniffar efteråt När Quang har lagt dem små i säng är han själv så trött och matt Men han måste in i stan igen fastän det har blivit natt För han har ett kärleksmöte innan han kan få gå hem Med sin pojkvän Heirseschutze, som precis har fyllt 45 Säg mig nu hur du kan tycka att du har fått ett dåligt liv Är du smart försök att se det i ett större perspektiv Ta och tänk på andra än dig själv och ta lärdom av min sång Kom ihåg att du har det bra om du inte har det så som Quang Kom ihåg, du har det bra, om du inte har det så som Quang" | |
| bove | 2008-05-27 14:25 | |
![]() | Skatten är alldeles för låg | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-05-27 14:34 | |
![]() | Samhället har fel syn på magra, feta, såna som älskar de av samma kön eller någon som är betydligt yngre eller äldre än en själv :( | |
| gnill | 2008-05-27 14:41 | |
![]() | ... och hmmm vilka är "samhället"? Är det VI? Eller kanske DOM? | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-05-27 15:02 | |
![]() | Ja | |
| Anhahita | 2008-05-27 15:21 | |
![]() | Glöm dina bekymmer imorgon kommer det nya!Bättre spy än illa må!Le mycket och gå fort så ser ingen att du är ful Bättre vita segel på Nilen än fem fisande svullon i bilen. Det är inte ens fel när två träter. Det är den andres Bättre leva på hoppet än att hoppa på levern | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-27 15:31 | |
![]() | *Skrattar gott åt Anhahita* | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-05-27 16:30 | |
![]() | Jag skulle vara nöjd om ingen diskriminerades pga ras, ålder, kön, sexuell läggning, handikapp eller något annat, om alla fick ungefär samma möjligheter att leva det liv de själva önskar leva och utveckla de talanger och den personlighet de vill (, så länge de inte i sin tur skadar någon annan). Fast jag inser ju att det här är något av en utopi och kanske inget som går att genomföra, men jag tror att man skulle komma idealet närmare om man istället för att skicka listan till Bosse helt enkelt kunde byta till en mer vänsterinriktad regering ;-) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-27 16:31 | |
![]() | Jag är osäker på om jag ens vill att alla skall ha det lika... | |
| Suds McDuff | 2008-05-27 16:43 | |
![]() | Det är för mycket demokrati i detta land. För mycket tjafs hit o dit bland politiker om småsaker. Och sånt kostar pengar, hela statsapparaten är ofantligt dyr. Jag tycker vi kan välja en regering vart 4e år, som det är nu. Men sen så kan den få diktera hur den vill, utan inblandning från andra. Avsätt alla riksdagspolitiker och kommunpolitiker. Scumbags som ändå inte gör nåt annat än att sitta i ett rum och håva in månadslöner. Ja jag vet, detta är en sjuk idé. Och inte 100% seriös, men inte 100% oseriös heller. Har inte riktigt tänkt igenom det detta. Det skulle ändå inte gå att genomföra, tror inte tanken med icke-demokrati är så poppis bland folket. | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:38 | |
![]() | 1. Kapitalismen 2. Bilismen 3. Parlamentarismen 4. Byråkratismen 5. Överkonsumeringen | |
| IchbinTysk | 2008-05-27 20:44 | |
![]() | Kapitalister och folk som klagar på kapitalister. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:45 | |
![]() | Män. Och ja kvinnor. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:17 | |
![]() | farm1.static.flickr....28 .jpg?v=0 | |
| alapet_torsk - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:22 | |
![]() | Både moderaterna och sossarna har förstört sverige på olika sätt. synd. | |
| kentsam | 2008-05-27 21:49 | |
![]() | Bättre handla än klaga. Om inte jag eller du börjar göra rätt, vem skall då börja? När du gör rätt - visa då andra hur man kan göra. Det finns massor att göra och många att hjälpa. Börja med släkten, grannen, dina vänner och fadderbarn. Visa dem hur de kan hjälpa andra att göra rätt. Ett tu tre har vi en frisk planet och ett vänligt samhälle. Tänk vad lätt det kan vara! | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-05-28 13:26 | |
![]() | Ja det finns massa man skulle vilja ändra på, men jag gillar inte uttrycket vad som är fel i "samhället" VI ÄR samhället:) Istället för att påpeka fel och brister gör ALLT för att försöka påverka/ändra det ni tycker är fel:) | |
| Candee | 2008-05-28 13:49 | |
![]() | Fel är något man ofta vill hitta. Varför inte försöka se möjligheter istället. Något jag dock mig sett sakna ibland är brist på empati. Den gör människan kall.. | |