Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-07 00:12 | |
![]() | Vem hade INTE mikrat lite mat i den situationen? | |
| y not | 2008-06-07 00:13 | |
![]() | nej jag har inte kollat så noga, jag har bara sett den youtubelänken ovan här en gång, eftersom jag blev nyfiken på just att det startades en tråd om den och titeln på tråden lockade mig att öppna den. Så visst har reklamen lyckats. Precis lika bra som mer eller mindre nakna hennesomauritztjejerna kring jul, som också väcker diskussion och säljer bra. Så ja, jag hade inte tyckt den varit roligare om de drivits med hur dumma kvinnor är, faktiskt inte. Och boxningshandskar? du skrev att det var pk att tycka så, svårt att ta det annat än att det är riktat mot dem som tycker så. Sen att det finns värre reklam, jo visst, men på vad sätt det gör den roligare förstår jag inte. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-07 00:15 | |
![]() | Jag stör mig nog mer på att folk alltid ska prata med dialekt i reklamfilmer nu för tiden, och bo i sjuttiotalskök. | |
| y not | 2008-06-07 00:17 | |
![]() | jo, inte heller det är kul | |
| Lejonbalsam - Ej medlem längre | 2008-06-07 00:18 | |
![]() | att människor har olika humor är väl ingen nyhet direkt... smaken är delad... | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-07 00:19 | |
![]() | Å andra sidan, ni som tycker filmen är hilarious: hade den varit lika kul om pappan varit snygg och cool typ Beckham och den utspelat sig i ett kromkök i Vasastan? | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-06-07 00:23 | |
![]() | Jag ser inte det här som så stor skillnad i humor utan förmågan att kunna skratta åt eländet. När man inte får skoja om saker som berör har vi tappat vår humor och förlåtelse för allt elände. Vem har inte råkat ut för alla möjliga tråkiga saker för att sedan i efterhand skratta åt det? | |
| zmiley | 2008-06-07 00:25 | |
![]() | Hittade faktiskt en såndär bok hemma i tidiga tonåren. Men jag tog med den in på dass och höll käft. | |
| Lejonbalsam - Ej medlem längre | 2008-06-07 00:28 | |
![]() | samma här... i af en liknande :P | |
| y not | 2008-06-07 00:29 | |
![]() | upa, det håller jag med om, humorn och att skoja åt saker är viktig. Så fenomenet som sådant innehåller en mängd ingredienser som skulle kunna göras jätteroligt och inte alls behöver bli lika plumt och fånigt som det här. Men det är ju som några skriver om att det är reklam och vitsen är att pränta in ett varumärke. Men jag har sett både roligare saker och bättre reklam. Jag är faktiskt inte helt reklammotståndare utan kan faktiskt gilla just snyggt gjord reklam. Däremot är jag lite allergisk mot just den här typen av "töntreklam" än mer för att den verkar gå hem | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-07 00:30 | |
![]() | fast försvinner inte spänningen en smula om man vet att mamma och pappa tittat i samma bok? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-07 00:32 | |
![]() | Syftet med reklamen är att människor ska starta forumtrådar och bli upprörda över den så att de som inte tittar på reklamer också får chansen att ta del av varumärket när det börjar diskuteras vad det egentligen är reklam för. Spännande att se att tråden inte är raderad med tanke på att varumärket inte betalar för denna smygreklam. | |
| y not | 2008-06-07 00:33 | |
![]() | hehe, jag minns inte det, utan det låg en spänning i just det. Jag läste 491 och trodde det var en porrbok, jag skummade väl mest efter sexavsnitten, eller snarare avsnittet. Sen såg jag den på bio för ett år sedan. det är en fantstiskt brta film sm håller än idag. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-07 00:34 | |
![]() | Fast ärligt talat så har jag inte sett hela filmen, visste inte ens att det var mikromat förrän nån påpekade det nyss. Och deras namn har inte nämnts väl? Och jag har ingen micro. Och varumärkets namn har inte nämnts väl? | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-07 00:35 | |
![]() | upprepade mig lite där, för mkt vin, sorry. | |
| y not | 2008-06-07 00:37 | |
![]() | jo det har det, DAFGARDS MICRO <--------- obs reklam köp nu, för det är så roligt | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-07 00:38 | |
![]() | Fast ni som tycker att den befäster könsroller kommer väl inte mikra deras gamla kålpudding? Hmm, undrar hur de tänkt då.. | |
| y not | 2008-06-07 00:39 | |
![]() | det är väl inte mitt favoritte precis i vart fall | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-07 00:40 | |
![]() | Kan det vara så att TS är en av dem? | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-06-07 00:46 | |
![]() | Jag tyckte StuntmanMike var rolig nyss....men då är jag ganska skadeglad med :) | |