Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 20 073 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 16:15 | |
![]() | Ni som spelar akustisk musik tror alltid att allt är så himla enkelt. Ni bara trycker på REC och sedan är det klart. Själv måste jag bygga om hela orkestern till varje jäfvla låt. Och ändå hajar folk mer av akustisk musik. Jag tror jag blir autistisk. | |
| y not | 2008-06-14 16:15 | |
![]() | *skottar igen* | |
| sjutusan | 2008-06-14 16:18 | |
![]() | Sjunger lite akustisk psalm. Gör korstecken. Kommer aldrig mer tebaks. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 16:20 | |
![]() | Jaså, du lirar också akkegura. Eftersom du skottar igen menar jag. Själv började jag genom att programmera arr för enbart Atari och Yamaha TX81Z (en digital racksynt), och byggde trumljud & allt möjligt på TX:en, utan editorprogram. Så jag antar att jag är mer tålmodig än de flesta... :) Därmed är tråden öppnad! :) | |
| sjutusan | 2008-06-14 16:23 | |
![]() | Haha du är en roligt störig och stöddig perschoooon. I like. *addar vilt* | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 16:30 | |
![]() | Tackar snällt! ;) Glimten, serru, den har jag iaf. Men den syns inte så bra genom skärmen alltid. Så man kanske uppfattas som en hård jävel. Och iofs låg jag på KA1 en gång i tiden. Innan grillchipsen... | |
| Åtta Stygn - Ej medlem längre | 2008-06-14 16:42 | |
![]() | Rövoskulden har du dock inte i behåll *ler glatt* | |
| sjutusan | 2008-06-14 16:46 | |
![]() | Törs nästan inte fråga hur du vet det? Och bitley om det är sant? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-14 16:48 | |
![]() | Sjysst låt bitley! Gillar särskilt lyricsen. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-14 16:54 | |
![]() | De får mig att tänka! Djupt! Närå, det var skönt "gung" i låten. :) | |
| Åtta Stygn - Ej medlem längre | 2008-06-14 17:08 | |
![]() | Borta är läsglasögonen och intellektuell uppsyn, nu är det solbrillor i HA-anda som gäller. Betapet välkomnar illterate v 2.0, lite tuffare men förhoppningsvis lika dryg. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-14 17:17 | |
![]() | Absolut, tackar Åtta Stygn! Det är rätt mesigt att bara ha en personlighet tycker jag! Ett äkta geni klarar minst fem. | |
| Hr Winbladh | 2008-06-14 17:23 | |
![]() | Okej, för att återvända till det första inlägget. Även om vi bortser från helgerånet att använda Peter Gabriel som grund för nåt slags utslätad discoremix så kvarstår det faktum att den, remixen alltså, efter de inledande tjugo sekunderna inte bjuder på något överrraskande alls. Visst, det är skickligt men samtidigt ganska enahanda. Ingen variation dessvärre. Men likafullt - bra jobbat! | |
| Firefork - Ej medlem längre | 2008-06-14 17:50 | |
![]() | "Shock the monkey" är ju en ganska tråkig låt i originalversionen också, och tyvärr måste jag hålla med Winbladh om att Bitleys remix inte tillför särskilt mycket. Gediget arbete dock. Lycka till med ditt fortsatta kreativa skapande! Huvudsaken är ju att du har kul när du remixar. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-14 19:08 | |
![]() | Jag tror jag är kär i sjutusan. *nyvaken* | |
| y not | 2008-06-14 19:14 | |
![]() | tycker det känns meningsfullre om man har tråkigt när man försöker göra ett kreativt arbete. Då tar man sig mer på allvar och det blir på så sätt ett riktigt arbete, ett riktigt jobbigt arbete. och det skall det väl vara om det skall vara nåt värt. så jag får nog falla in i dissningskören , och då även på denna punkt. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 20:17 | |
![]() | Helt OK. Remixen är ändå ganska gammal :) Men JAG gillar den iaf. :) Tråkigt att ribban föll under golvet, men nåväl; jag är inte gay på något vis. Möjligen är min skivsamling ganska gay. Med landsortsmått mätt kanske. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 20:19 | |
![]() | Förresten... Peter Gabriel-mixen ligger på hans skivbolagssajt så det är inget illegalt eller konstigt över den... dessutom är det inte disco - det är house. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-14 20:26 | |
![]() | Va fan, ta en dissning som en man. Jag har rätt skum musiksmak, skulle jag bli som du varenda gång någon sa något nedsättande om den så skulle jag ha att göra. Och ja, däri ingår eget material. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 20:30 | |
![]() | Präschentera det då! :) Skapa ett konto på trig.com och lägg upp 'ett. Jag har massor av egen musik där. 250 Mb får man leka med. | |