Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 596 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LoveEye | 2006-01-27 23:29 | |
![]() | de jag ens hört talats om av de ni skrivit här är de där lotta engbergs programmet och så lillstrumpan o syster yster.. KAnske är för ung haha.. | |
| Dripknot | 2006-01-27 23:55 | |
![]() | Bullen! "Och som vanligt är det inte tjejen i filmen som har skrivit brevet..." Remember the time?? :D | |
| Rakbladsvass - Ej medlem längre | 2006-01-28 00:09 | |
![]() | Nöjesmaskinen på 80-talet, när jag var förpubertal. Eftersom man nästan alltid fick se nån naken kvinna. | |
| Fjupplisa | 2006-01-28 00:18 | |
![]() | Tutti frutti....fanns det inte nåt som hette så...där var det verkligen naket, tror det var Bruno Wintzell eller vad han hette o så den där polskan hmmm, minns inte vad hon heter | |
| GM Flash - Ej medlem längre | 2006-01-28 08:22 | |
![]() | Ronny & Ragge | |
| systerrebell | 2006-01-28 13:37 | |
![]() | Kärlek ombord. Gick på 3:an kring 1995 någongång. Verkar alltid bara vara jag som minns den. | |
| Kerstin H | 2006-01-28 14:58 | |
![]() | Andy Pandy var ett barnprogram som gick när mina föräldrar köpte TV i slutet på 50-talet. Det var en söt liten docka. Såg att den gick igen på någon kanal för ca 1 år sedan så jag tänkte spela in den till mitt lilla barnbarn. Men när jag skulle göra det, var det inte den gamla utan en omgjord verson som inte alls var lika söt. | |
| Eyore | 2006-01-28 15:30 | |
![]() | Druvan | |
| tokflickan | 2006-01-28 16:14 | |
![]() | När det gällde barnprogram har jag alltid vart en sucker för "Tummen" och "Lillstrumpa & syster-yster", tungt mycket mysigare än Pokemon och allt vad det heter nu ju! Fast fanns bra tecknat förut också, som Familjen Jetson, det var grejer det :). Och jag älskade Cosby när jag var liten, hela familjen brukade kolla ihop, så mysigt så :). På tal om Susanne Lanefelt som folk nämnt så är hon lika "galen" än idag. Intervjuade henne i förra veckan för en grej och hon är som en påtänd gummiboll fast som är hög på gympa istället för knark, var helt slut efter att ha pratat me henne i en timma :P | |
| miau | 2006-01-28 16:57 | |
![]() | "Klassliv" som gick i "Bullen" ..åssa "Bumbibjörnarna" va.. "Dårfinkar och Dönickar" | |
| ronniie | 2006-01-28 17:53 | |
![]() | från A till Ö, Ronny och Ragge men Macken va ju den stora favriten! vem glömmer inte Roy och Roger. Tycker den borde visas igen! | |
| IMO - Ej medlem längre | 2006-01-28 20:47 | |
![]() | Macken! Ja!!! (Min bror som är MAC-nörd la in "Hej då Mac:en vi ses i mårrn" som "avstängningsord") | |
| sorella | 2006-01-29 00:27 | |
![]() | Jag kommer ihåg ett hemskt barnprogram som hette "Ika i rutan" Det var en hemsk psykotisk kvinna som hoppade runt i svarta tights,pratade på skånska och var bästa vän med ett skelett som hette Åke. Sedan kommer jag självklart ihåg "Hajk" Med Bengt Alsterlind. Också det ett fruktansvärt barnprogram och inte blev det bättre av att Sven-Ingvars sjöng signaturmelodin. | |
| sorella | 2006-01-29 00:29 | |
![]() | Men Doktor Snaggels var ju hur bra som helst och Björnes magasin tyckte jag också om när Eva Funck var med.*s* | |
| Kängan | 2006-01-29 18:33 | |
![]() | Alla som minns 70-talet... vad sägs om "Ville, Valle och Viktor"? Med "björne" (Jörgen Lantz) och Anders Linder och... ? Gissa den tredje? | |
| IMO - Ej medlem längre | 2006-01-29 18:46 | |
![]() | fasicken... Råpass här!!! | |
| Spyan | 2006-01-29 19:43 | |
![]() | systerrebell: jag och min farmor kollade alltid på kärlek ombord!! | |
| MissPopCorn | 2006-01-30 01:04 | |
![]() | ja gud va massa bra det var på tv förr jag gillade dom där lekprogrammen, varför finns dom inte idag typ; lagt kort ligger, razzel, 24 karat, alla dom här Sven Melander och Åke Kato skämten... det var nån barn programm jag minns med han... eh.. mins inte namnet nu (tror han är död idag), han hade några plåtburkar med skratt i... nån som minns? å nån mera som minns den här tecknade tjejen innan barnprogammet började. det var alltid en stor tecknad klocka som tickade och sen när det var dags så tralla det fram nån tjej där och sa "Nu börjar det" alla mina polare vet inte vad jag pratar om NÅN måste väl komma ihåg den... | |
| Bim1964 | 2006-01-30 13:30 | |
![]() | Men ni har väl inte glömt bort Kojak eller Baretta med den häftiga kakaduan. | |
| Lily | 2006-01-31 01:51 | |
![]() | mycket bra/roliga grejer som tagits upp. Lite mer: "Carlssons kula" (Janne "Loffe" Carlsson o Inga Gill, underbart B:igt), Vägen till Avonlea, Lorry, Brottsplats Sverige... | |