Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:04 | |
![]() | trashone-moralistprydryck Hehe,,du gillar att hitta på egna ord du:-) | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:04 | |
![]() | Oceano, det är trist att någon kan ta så illa upp av kvinnor som tar för sig på det sexuella planet bara ;). Jag tycker nämligen inte att det är bakåtsträvande alls med kvinnor som har en egen vilja. Vilka serier rekommenderar du då? | |
| moppo | 2008-06-22 14:05 | |
![]() | StuntmanMike: Håller med =) Å om man nu inte gillar serien då får man helt enkalt låta bli å titta om man nu blir stött. Hehe.. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:07 | |
![]() | Nattravn. "Då bör man uppsöka teraput och jobba med sig själv, snarare än klä sig i en kortkjol och råka gå in på herrarnas och som av en händelse tappa något på golvet". Förlåt, jag trodde du syftade på serien när du skrev detta vilket är lite konstigt om du bara sett 4 avsnitt(av ca 100 tror jag). Antar att du menade kvinnor i allmänhet då? Förklara gärna. Vilka gör så där enligt dig? Är det fel att klä sig sexigt? | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:08 | |
![]() | Jag kollar iofs sällan på serier öht. Gillar mer dokumentärer. Men jag har faktiskt sett just den här serien ungefär 5-6 avsnitt i brist på annat. Och jag tycker visst att kvinnor har rätt att ta för sig vad det gäller sex. Alla väljer sitt egna liv. Men jag skulle aldrig kunna tänka mej själv att ha en massa olika partner utan att känslor finns inblandade. Och jag skulle verkligen inte vilja att min dotter såg den serien och trodde att det va så man skulle leva. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:09 | |
![]() | Jag får inte vissa inlägg att gå ihop :S | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:10 | |
![]() | Får du inte trashone?? Då har du samma problem som jag när jag läser dina inlägg!! | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:11 | |
![]() | StuntmanMike: Syftade på människor i stort som verkar behöva yttre bekräftelse, för att den inre inte räcker till. Gäller även män. Om man klär sig sexigt för att få bekräftelse tycker jag det blir fel, ja. Är man bekräftelsesökande kan lätt gränserna suddas ut mer och mer efter hand och så slutar det illa. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:11 | |
![]() | Jag skulle inte vilja att min dotter träffade på folk som tycker det är fult med kvinnor som gillar sex. Det är förresten trist att ni bara fokuserar på sexinnehållet i serien och inte på relationerna och vänskapen som är andra centrala teman. Det visar bara hur kontroversiellt det är -fortfarande år 2008- med kvinnor som tar för sig. Sorgligt. Nu tackar jag för mig. Tipsa gärna om var man köper billiga kyskhetsbälten Oceano. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:12 | |
![]() | Hahaha | |
| moppo | 2008-06-22 14:13 | |
![]() | Oceano: Du hugger på allt (inlägg å folk). Hehe.. Värre än mig å jag är gravid, hormonerna sprutar. xD | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:14 | |
![]() | Kan tyvärr inte länka den sidan här mike. Skulle se så illa ut. Men det finns i varje välsorterad sexbutik. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:14 | |
![]() | Feminist=hedonist? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:16 | |
![]() | Tydligen. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:16 | |
![]() | Nja | |
| Elmis | 2008-06-22 14:16 | |
![]() | Problemet är väl snarare att serien innehåller fyra av de fulaste skådisarna i branschen. ;) Dessutom är rollfigurerna allt annat än sympatiska. Empati dem emellan finns toeretiskt men utåt saknas det fullkomligt. Det är ungefär som ett par kompishäxor, rått skrattandes sittandes i en utbrunnen vulkan och skryter om sina erövringar och ränksmiderier... ;) | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:16 | |
![]() | Ok moppo det tycker du. Så när jag har en annan åsikt en du så hugger jag. Jag kan inte va med å debattera i en tråd utan att det ska kallas hugg!! Ja gärna för mej:-) Tycker nog du ska läsa lite mer så får du se personer som verkligen hugger!! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:18 | |
![]() | Moppo: att du vågar ;) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:18 | |
![]() | Elmis: Är inte det där en film? | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-22 14:19 | |
![]() | Varför skulle inte moppo våga? Tror du att det bara är du som vågar sitta bakom en skärm och va dryg i vartannat inlägg?? | |