Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MissT | 2008-06-24 19:47 | |
![]() | Ja men jeehunmoon jag är övertygad om att alla tjejer som går på en första dejt inte lägger av en brakskit mitt i eller rapar ljudligt vid middagen på den fina restaurangen. Lite hyfs har man väl i kroppen. Nu snackar vi när man är i ett seriöst förhållande och ett antal år in. | |
| MissT | 2008-06-24 19:48 | |
![]() | Jag har varit nykär 5 gånger i mitt 32-åriga liv. Om man inte räknar de gånger på mellan och högstadiet då man var nykär varannan dag ;) Och jag kan garantera att jag fiser oftare än så på en dag ;) | |
| Guppa - Ej medlem längre | 2008-06-24 19:48 | |
![]() | Hur många år krävs det MissT? | |
| franny | 2008-06-24 19:49 | |
![]() | Har inte läst igenom alla inlägg men reagerar på Teppy med ett - fy fanken så illojalt! Men du är ju väldigt ung å andra sidan... | |
| Teppy | 2008-06-24 19:50 | |
![]() | MissT, haha ja..mina trådar är jämt provokativa..sorry :)Skoj är det dock. Roligt att diskutera olikheter ju. Men alltså.. lär man barnen tex att det är okej att fisa bara sådär.. då tycker dom kanske att det är helt okej att göra det på dagis/fritids/skolan/ vid bordet osv också.. zimba, ja absolut är det äckligt oavsätt kön. Håller fullständigt med.. i bilköerna tex, folk sitter och petar sig i näsan, tänderna..osv, sjukt äckligt. | |
| alapet_torsk - Ej medlem längre | 2008-06-24 19:50 | |
![]() | miss t jag tror du är en kille egentligen. | |
| MissT | 2008-06-24 19:51 | |
![]() | Guppa det är väl beroende på hur snabbt man känner sig bekväm. Min erfarenhet är dock att män fiser först i ett förhållande sen följer tjejen för då har ju kille lagt ribban ;) Men det låter som du aldrig fiser och att du fördömmer tjejer som gör det också???? | |
| le-tigre | 2008-06-24 19:52 | |
![]() | jeehunmoon: ni och vi, kvinnor och män.. ta't lugnt! generalisera inte mera! finns många metrosexuella grabbar ute i världen som är betydligt mer absorberade av sitt utseende än vad jag, kvinna och allt, är.. och vice versa, naturligtvis. | |
| Teppy | 2008-06-24 19:52 | |
![]() | Franny, varför det? Vad spelar min ålder in? Jag är trött på att folk säger det hela tiden att jag är så ung. Mina åsikter är värda precis lika mycket.. Jag ändrar knappast åsikt bara för jag blir 20år äldre. jag-är-uppväxt-på-detta-s ättet. You get it? | |
| Guppa - Ej medlem längre | 2008-06-24 19:53 | |
![]() | Låter det som det? Har ju inte sagt nåt typ :P | |
| Teppy | 2008-06-24 19:53 | |
![]() | MissT, jag har haft två seriösa förhållanden. Där jag va väldigt avslappnad.. det skulle ändå inte få mig att fisa och rapa offentligt inför honom. Ingen chans. | |
| Söt som salt - Ej medlem längre | 2008-06-24 19:54 | |
![]() | Så fort du blir utsläppt från källaren kommer du ändra tankebanor tror jag Teppy | |
| MissT | 2008-06-24 19:55 | |
![]() | Teppy jag skulle aldrig säga till 5-åringen här hemma att ha inte får fisa, då ger jag ju ungstackarn magproblem. Däremot kan man ju säga att man inte fiser eller rapar vid matbordet, att om man "råkar" så säger man ursäkta osv. Tyvärr har jag en sambo som tycker det är roligt när den lille fiser och uppmuntrar detta beteende vilket har lett till att han ofta ställer sig framför en, drar ner brallorna, särar på skinkorna och brakar loss. Det tycker jag däremot är vidrigt beteende och han får en ordentlig tillsägelse när han gör det. Men min samo ligger då på golvet och vrider sig av skratt eller high fivar honom... Så nog finns den en skillnad på killar och tjejer! | |
| Teppy | 2008-06-24 19:56 | |
![]() | Söt som salt, tro du det. Jag har vart utsläppt tillräckligt. Tror svenska tjejer (ja nu blir nog många sura)..i regel fiser och rapar mer offentligt än vad vi utländska tjejer gör.. har jag fel? | |
| le-tigre | 2008-06-24 19:56 | |
![]() | misst: nu blev ETT specifikt fall sanning för hela allmänheten.. min lillebror gör inte så! :P | |
| MissT | 2008-06-24 19:57 | |
![]() | Vad menar du med vi utländska Teppy? Vart kommer du ifrån? Nu blev det intressant här..... | |
| Teppy | 2008-06-24 19:57 | |
![]() | MissT, jag menar inte att man ska säga att man inte får fisa tex. Utan man kan göra det på toaletten tex..eller när man är själv. Fiser dom offentligt occh så på dagis också? | |
| Teppy | 2008-06-24 19:58 | |
![]() | Jag är från Sicilien fortfarande, dvs Italien. | |
| MissT | 2008-06-24 19:58 | |
![]() | Jag tror inte en femåring har den kontrollen, kommer en fis så kommer den. Han både bajsar och kissar ju på sig ibland för att han inte hinner på toa. Men med åldern är det klart att dom lär sig. | |
| Teppy | 2008-06-24 19:59 | |
![]() | Jo det har du väl rätt i.. | |