Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 685 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| annienilsson | 2008-07-17 16:07 | |
![]() | ALLA är höggravida just nu! Såg hur många som helst igår. jag skulle mer än gärna vilja ha ett barn... Men än har jag lite tid kvar! Är bara 15 =) | |
| systerrebell | 2008-07-17 16:13 | |
![]() | Då är det ju inte direkt någon brådska. :) Man hör en massa prat om den biologiska klockan hos kvinnor, men här är det snarare hos pojkvännen det verkar ticka (så är han något år äldre också förvisso). Jag förstår inte hur alla gör för att vara överens om NÄR det är dags för bebisverkstad? | |
| MissT | 2008-07-17 19:44 | |
![]() | Jag var på koll idag igen är nu 9+3 så det tar sig. Fick med mig första bilen hem idag. Läkaren har höga förhoppningar den här gången så jag håller tummarna. Tack alla ni som håller dom med mig! Min BF är den 16/2 så jag har låååååångt kvar. Kräks som en kalv men älskar varje minut! | |
| edwartz - Ej medlem längre | 2008-07-17 19:46 | |
![]() | den som ändå skulle ha barn, lite svårt när man är singel dock. biologiska klockan har tickat länge nu, börjar känna mig gammal (27år) | |
| MissT | 2008-07-17 19:48 | |
![]() | Edwartz 27 är ingen ålder! Jag är 32 och väntar mitt första. Har hållt på sen jag var 23 och fått massor av tråkiga missfall. Man ska aldrig ge upp. Du hinner vännen ;) | |
| edwartz - Ej medlem längre | 2008-07-17 19:52 | |
![]() | MissT hej, jo än så länge är det ingen ålder kanske, men räknar med att jag ska hitta någon oxå, sen vill jag ju gärna vara tillsammans osv innan jag skaffar barn, har ju ingen lust o bli pappa med ett one night stand direkt. Grattis till att du äntligen blivit gravid, håller verkligen tummarna att allt ska gå bra för dig denna gången. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-17 19:52 | |
![]() | Åh, MissT, jag håller alla tummarna för dig. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-17 19:54 | |
![]() | MissT! Kuuuuul!!! Vad roligt att allt går så bra! Synd dock på illamående, men det kommer du tycka är en petitess om några månader.... Själv har jag en på snart 14, en på 10 och en på 4 år.... Och jag som bara är... hmm.... 25 tror jag det var...... ;-) | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-07-17 21:01 | |
![]() | Grattis Miss T och alla andra gravida såklart :) Här räcker det bra, har tre söner och det är helt perfekt. | |
| MissT | 2008-07-18 23:28 | |
![]() | En fråga till alla er som har barn sedan tidigare. Är det normalt att ha ont i magen? Det spänner och drar och känns som en kraftig mensvärk. Nojig som man är tror man det värsta... Jag läste nånstans att mellan vecka 9 och 11 växer livmodern från en apelsinstorlek till en grapefrukt. Stämmer det? I så fall är det ju inte konstigt att det gör ont.... | |
| Mariamums | 2008-07-19 00:38 | |
![]() | Om inte min bebis kommer ut snart så dööööör jag! Nu får det vara nog! Kom ut!! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-19 00:39 | |
![]() | Är det dags? Mariamums.Du låter mig veta eller hur, vad det blev :) | |
| Mariamums | 2008-07-19 00:43 | |
![]() | det är en liten pojke. går inte sova alls längre om nätterna och i natt jobbar pappan så det blir en jäkla massa dötid. och han verkar ha bosatt sig där inne förevigt | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-07-19 08:57 | |
![]() | Mariamums: när är BF? Lycka till och hoppas allt går bra när det väl händer :-) | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-07-19 08:59 | |
![]() | Miss T: ja huvva vilken mensvärk jag hade, det är troligtvis livmodern som töjer sig bara :-) | |
| Goosan | 2008-07-19 09:04 | |
![]() | Jag har bf 17 aug och jag hoppas verkligen att han kommer lite tidigare, börjag bli lite less på min osmidiga kropp, mina jättestora fötter och min värkande rygg, men snart har det förhoppningsvis gått över och vi är en lycklig liten familj:-) | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-07-19 09:07 | |
![]() | Jo, det brukar gå över ganska så snabbt. Om inte annat så har man ingen tid att lägga på krämpor när man har sin bebis hos sig, lycka till. Du har en underbar tid framför dig :) | |
| Tinna | 2008-07-19 13:09 | |
![]() | Härligt med folk som är gravida. :) Hoppas det går bra för er! Själv borde jag nog vänta ett bra tag till.. Känner mig inte redo än och dessutom har jag haft konstiga drömmar om att glömma ungen i en garderob, tappa ner den för trappan eller tappa den i golvet. :S Jag säger då det. ;P | |
| MissT | 2008-07-19 14:09 | |
![]() | Jag fick en störtblödning inatt. Ren och skär panik. Jag ringde sjukvårdsrådgivningen som tyckte jag skulle vänta till på mådag och kontakta gyn då. Jag vägrade. Åkte in till akuten och hade sån tur att min läkare hade jouren. Efter ett ultraljud visade det sig att allt var OK men nu är det sängläge i minst två veckor. | |
| Cajsa-Stina | 2008-07-19 14:26 | |
![]() | Var nu duktig och ta det riktigt lugnt och sköt om dig:) | |