Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 620 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Teppy | 2008-06-30 01:01 | |
![]() | jag kommer inte gå dit. | |
| Rigoletto | 2008-06-30 02:35 | |
![]() | För det första skilj på paraden och festivalen. Paraden ingår i pridefestivalen, men festivalen är så mycket annat också. Dels den oerhört populära schlagerkvällen kontra lika populära operakvällen som operbögarna ordnar till filmteman,seminarier och en massa annat. Så ni som ser juckande barrumpade grabbar då har ni verkligen lyckats filtrera bort mycket. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-06-30 03:33 | |
![]() | Homosexuella och schlager? Vem kunde tro... | |
| onestream | 2008-06-30 08:18 | |
![]() | @UffeTuffe - Det låter som om du har bra avsikter, men nyckeln här är "Pridefestival" - att vända det som var skam till att vara stolt över det som skiljer en åt. Kanske efterlyser du en "Acceptancefestival"? Tror tyvärr inte det hållit lika länge om man försökt visa upp en grå statistisk massa av homosar =) | |
| Jumanjia | 2008-07-03 22:24 | |
![]() | håller med rigelotto.. pride som också kallas för bögfestival. visst är det de men det finns mer folk än så. och inte alla är nakna. det är en ytterst liten liten procent som visar mer hud än som är upsskattat. men så är det på alla festialer. Te x idag på framsidan på DN så var det två smågrabbar som hade på sig "borat" badräkt, det var så sjukt äckligt fult,, all nakenhet på dessa festivaler blir också uppmärksammat,, varför? naket = UPPMÄRKSAMHET därför vi minns sånt, vem sjutton minns svensson svensson bögon som gick i en randig rosa/vit tröja och ett par jeans på sig i paraden? Nej ingen men han som visade stjärten, honom minns vi.. | |
| Jumanjia | 2008-07-03 22:25 | |
![]() | det jag menade med bögfestival och så är att det finns bögar där ja, men också lesbiska,bi, trans, och många heteron, | |
| LadyZara | 2008-07-04 00:42 | |
![]() | Uffe -SAMMA kön, inte motsatt kön ;). Jag firar 10 år sen första gången jag var med i paraden och ska dit. Det är en kul fest -ta det för vad det är. Eller blunda ;). | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-07-04 00:46 | |
![]() | Vad tycker mamma? | |
| LadyZara | 2008-07-04 00:48 | |
![]() | Mamma tycker att jag ska ägna mig åt viktigare saker -kamma mig, bli klar med min utbildning och bli vuxen. Men du vet ju redan hur lika min mor och jag resonerar ;). | |
| Bergarn1 | 2008-07-04 00:53 | |
![]() | jag tycker det ska vara mer skinhomos från överkalix på pridefesten, skulle vara så mkt roligare då. | |
| Huzan | 2008-07-04 08:37 | |
![]() | ja ska dit, som alltid! å biljett till festivalen fixades redan i april.. bästa veckan på året kan man ju inte gå miste om. å är det så att du har svårt för homosexuella el nån enstaka naken rumpa..sitt hemma då!! | |
| center11 - Ej medlem längre | 2008-07-04 09:23 | |
![]() | Låt dom ha sin festival..Man måste tänka till lite innan man säger förmycket illa om det..Tänk om ni får barn som är "gay lesbo eller trans själva vad ska ni säga då?? . | |
| Candee | 2008-07-04 09:52 | |
![]() | Det är väl inte bara "dom" som vistas på festivalen så den är väl öppen för alla. De som har svårt för "dom" får väl stanna hemma om det inte passar. Jag bor lite för långt ifrån ..skulle vara kul annars. Men pengarna räcker inte åt allt man vill göra när planerna är så många..:) | |
| Huzan | 2008-07-04 12:12 | |
![]() | ja e inte en av "dom"..går med min killpolare som e en av "dom".. har gjort det dom senaste åren å har haft vääääldigt kul alla gånger! har idag beställt en t-shirt på nätet där det står "jag vill också vara lesbisk" på! hihi | |
| mrperfect | 2008-07-17 00:42 | |
![]() | Skulle aldrig beställa en sådan T shirt !! ( jag skulle trycka den själv hemma :D ) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-17 00:46 | |
![]() | mrperfect, vill du vara lesbisk? Vi kan ju låtsas att du är kvinna...hmm | |
| Huzan | 2008-07-17 09:12 | |
![]() | tog ditt råd å imorrn blire vin me pyssel! allvarligt, om det nu är så att hbt-personer vill ha en festival, å nåra vill visa upp sej, jaha? ser inget fel me det, men såklart, allt som inte stämmer in i svenssons lilla inrutade bajsliv är såklart konstigt å knasigt.. kom ut ur fobi-garderoben!! | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-17 10:28 | |
![]() | hade vi inte just den här debatten förra året vid den här tiden? Tjatigt. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-07-17 11:00 | |
![]() | Tittade lite i den gamla tråden och hittade den här länken i det andra inlägget: www.resume.se/nyhete.../i ndex.xml Känns som en otroligt tråkig inställning. Vill man inte sponsra Pride är man per definition homofob. Tycker hon gör en Bush där, 'Är ni inte med oss är ni mot oss'. | |
| Huzan | 2008-07-20 20:58 | |
![]() | jättetrevlig..tycker vi kan ha denna debatten tills alla hajar att homos e ok..att dom inte väljer å att deras enda jävla vecka om året att få vara sej själva e helt ok. tjatigt? kanske, men absolut nödvändigt!! | |