Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 779 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dyslekso | 2008-07-02 12:37 | |
![]() | Det värsta idealet av alla är väl att man ska vara lycklig och nöjd med sig själv.:) | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-02 12:37 | |
![]() | ;) | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-02 12:38 | |
![]() | Strävan efter att vara lycklig har jag gett upp. Men att vara nöjd med mig själv jobbar jag på. Det handlar mest om hur jag är som person där, saker som är svåra att "banta" bort. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-07-02 12:39 | |
![]() | Dys, ska och ska. Antingen är man lycklig eller inte. Det är inget man kan beställa, men jobba för. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-07-02 12:43 | |
![]() | Kan det inte vara så att vissa vet att all deras charm sitter i bristen på bilringar(eftersom de antar att alla tycker bilringar är fult)? Jag är glad att jag är såpass charmig, intellektuell och empatisk att jag skulle kunna se ut hur som helst och ändå vara älskad. En del i tråden är inte lika lyckligt lottade. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-07-02 12:44 | |
![]() | För att inte "sabba" den här tråden så kommer jag att starta en ny och i den bemöta några av inläggen riktade till mig som skrevs här. | |
| Dyslekso | 2008-07-02 12:44 | |
![]() | katalias, via delmål som exempelvis silikonarsle? | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-02 12:45 | |
![]() | StuntmanMike: Kan vara. Fast vilken ytlig charm de har då :( | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-07-02 12:48 | |
![]() | HAHA! Sicket delmål! Jag skulle tro att det leder åt andra hållet, men det är ju vad jag tror. :) | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-07-02 12:50 | |
![]() | Äsch, de växer nog ifrån det Pmskossa, eller så försvinner de ytliga tankarna när de ska in på hemmet snart. Winwinsituation. | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-02 12:51 | |
![]() | *skratt* | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-07-02 13:10 | |
![]() | Det går faktiskt utmärkt att vara helt och hållet nöjd med sin kropp fast man inte är pinnsmal och helt utan inplantat eller andra konstgjorda saker. Jag vill faktiskt inte ändra på någonting i mitt utseende och skulle jag ändå ändra på någonting så skulle jag hellre gå upp än gå ner i vikt, aldrig att jag skulle vilja ge avkall på mina kvinnliga former. Men säger man att man är nöjd med sina bröst eller rumpa eller vad det nu är, så kommer det alltid någon och påpekar hur fruktansvärt ytlig man är. Och även om man är normalviktig finns det de som tycker att man alltid borde äta magert. De får väl tycka det, men jag vill ha min goda mat och min choklad ifred :P Och ja, jag är faktiskt nöjd med hur jag ser ut och skulle aldrig någonsin lägga in silicon i rumpan eller någon annanstans. Det kanske innebär att jag är självupptagen? Fine. Isåfall är jag nog det. | |
| Teppy | 2008-07-02 13:33 | |
![]() | Yes, jag är ytlig. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-02 13:53 | |
![]() | Kan man inte kombinera ytlig med att ha taktkänsla? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-02 14:01 | |
![]() | Jag är ju subjektiv men jag anser att _Candid har taktkänsla, förutom att hon är en mycket vacker kvinna, vilket särskilt en viss övervakare nog kan intyga :) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-02 14:03 | |
![]() | Jag undrar när det kommer silicon-implants for the brain. Det vore nåt. :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-02 14:03 | |
![]() | Jätteobjektivt :P Men ja, she's a hottie. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-02 14:09 | |
![]() | Jag tycker att ytliga kritiseras alldeles för mycket, varför är det nåt negativt att inte vilja se ut som en soptipp? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-02 14:11 | |
![]() | Tänkte mest.. jag är ytlig, mitt tyckande skiljer sig dock från normen. Men jag försöker inte trycka ner någon, eller be folk ändra sig. | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-07-02 14:12 | |
![]() | Oj, *rodnar bakom dataskärmen*, det är ömsesidigt, gillar er också trashone och mommes :) Det är klart man försöker vara taktfull, förutom om andra eller en själv blir påhoppade för hur de är nog många gånger. Det är tröttsamt att ofta bli ifrågasatt för att man inte passar in i en mall, fast, ja, ibland är jag den som ifrågasätter. | |