Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 772 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-02 14:39 | |
![]() | Dyslekso, frågan var ju till töserna, och eventuella sexuellt nyfikna.. bluebite, Storleken har självklart betydelse, permobil-feta har uppenbara problem med sig själva | |
| Snoosy | 2008-07-02 14:40 | |
![]() | trashone,, Men om du fortfarande inte kan känna dig helt tillfreds med dig själv, trots att din partner tycker om dig som du är. Så finns det lite mer att jobba på med självkänslan. Men det är väl för det, inget fel i det. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-02 14:40 | |
![]() | mommesfrites, fast det hade varit annat ljud i skällan om vi träffats :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-02 14:40 | |
![]() | Snoosy: Min tanke är, man är nöjd med sig själv, men självkänslan blir ännu bättre då ens älskade finner det han ser attraktivt. Så har jag funnit mig ha det :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-02 14:41 | |
![]() | han/hon | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-02 14:43 | |
![]() | Därmed inte sagt att man måste ha en partner som bekräftar en. Nöjd med sig är man ändå. | |
| Snoosy | 2008-07-02 14:44 | |
![]() | trashone, ja men dåså :) | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-02 14:45 | |
![]() | Fram till att man måste "boosta sin självkänsla"? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-02 14:45 | |
![]() | Jag och min feber skall mysa vidare i sängen. Läs dö av värmeslag. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-02 14:46 | |
![]() | Inte måste. Det bara blir. | |
| bluebite | 2008-07-02 14:56 | |
![]() | ordhämnaren - jag menade inte så, och i ditt exempel håller jag med. jag menar att om en överviktig person mår dåligt, behöver det inte vara relaterat till vikten. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-07-02 15:04 | |
![]() | jag tror att det ger välbefinnande att känna att man har kontroll över sitt eget liv. I alla aspekter, kropp, själ, socialt, karriär, pengar, personlig utveckling osv. tror att det är få människor som innerst inne är likgiltiga inför hur de ser ut, men helst vill vara så "vackra" som naturen tillåter, framgångsrika, snälla etc. att aktivt och medvetet arbeta på att göra sig själv så glad som möjligt har mitt bifall. (för jag tror att glada människor i högre grad än missnöjda är givmilda, rymliga, modiga, roliga, medkännande och medmänskliga). när det gäller makten över sitt eget liv är vikten bara en av oändliga aspekter, men får ofta stå för skott då alla kan se hur det står till. | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-07-02 15:07 | |
![]() | med tanke på att det verkar vara okej att diskutera grönöga måste jag säga att jag tror trashone har helt fel. jag tycker din stil verkar vara rätt het:P om inte annat så verkar du koka över ibland å det är så trevligt så:D | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-07-02 15:08 | |
![]() | *med tanke på tyckandet dåda:P | |
| zmiley | 2008-07-02 15:11 | |
![]() | Om vi återvänder till ämnet för en hejdundrande sekund, skulle jag vilja påpeka vad jag tror är riktigheten i Grönis trådstart, nämligen att det finns människor som är glada, mår bra och har bra kondis trots övervikt av varierande grad. Själv är jag trådsmal (förutom en begynnande ölmage) men likväl har jag extremt dålig kondition. Man kan nog t.o.m. säja att jag ÄR i dålig kondition. Kan t.ex. inte ta mig uppför en hyfsat normal trappa och föra en rimlig dialog inom loppet av samma halvtimma. Jag tar bilen de 200 meterna till brevlådan och jag är totalt ointresserad av sport och de flesta andra fysiska aktiviteter. Och jag är lycklig som fan!! Nu är det upp till er andra att debattera vilt om huruvida det beror på att jag är smärt och åtminstone ser "fit" ut eller om det eventuellt kan bero på att jag har ett liv jag är nöjd med och dessutom belönar mig själv med god mat och alkohol så fort jag kommer åt...... Lycka till! | |
| bluebite | 2008-07-02 15:20 | |
![]() | självkänslan kan ju vara på topp oavsett om en person har extrakilon utanpå eller ej. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-07-02 15:24 | |
![]() | Tröst äter alla som drar på sig kolosala extra kilon? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-07-02 15:52 | |
![]() | Jag har aldrig "tröstätit", jag har svullat för att jag tycker det är gott. | |
| politbyrån - Ej medlem längre | 2008-07-07 11:39 | |
![]() | Jag känner många tjockisar, och inte fan är någon av dem lycklig... | |
| fidelio | 2008-07-07 11:44 | |
![]() | jag kommer osökt in på Peter Harryson. han är både tjock och lycklig. | |