Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 625 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| KillerMiller - Ej medlem längre | 2008-07-08 01:31 | |
![]() | "Hur du vinner vänner och påverkar din omgivning" av Dale Carnegie "Några Ord Från En Vän" och "Din Gränslösa Styrka" av Anthony Robbins "Seven Strategies For Wealth And Happiness" av Jim Rohn + annat av dessa författare... | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-08 01:43 | |
![]() | icanhascheezburger.f...-t oday.jpg | |
| Alabaster | 2008-07-08 12:20 | |
![]() | Ser att Vita loafers talar nerat till tjejer. Tur att jag inte bryr mig. Tycker likval det verkar svart att avsky teoretisk eller praktiskt filosofi i sin helhet - man kan ju tycka olika nissar e olika intressanta (eller o-!), men sjalva amnesrubrikerna ar ju bara amnesrubriker. Pa universiteten i Sverige gors skillnad mellan teoretisk o praktisk filosofi, men vi som har flyttat ut i verkligheten bryr oss nog inte sa jattemycke, typ. Det spannande ar ju att fa tips om lasvarda bocker, var det inte det han ville ha, i borjan av traden? Gulle dej, Vita loafers! | |
| Alabaster | 2008-07-08 12:23 | |
![]() | Dudeniro, TACK for texten till filosoflaten! Den har jag inte sjungit pa flera ar, men den ar saa skon att sjunga i ratt sallskap! | |
| Ossie | 2008-07-08 12:31 | |
![]() | Bryan Magees "En filosofs bekännelser" är en underbar bok: lättläst, gripande och en suverän introduktion till filosofins värld även för de som får något jagat i blicken när de hör ordet filosofi. I stort självbiografisk, samtidigt en massa avstickare mot vissa filosofer eller filosofiska problem. Boken har varit med på bokrean vid åtminstone något tillfälle, så känns den för dyr så håll koll efter den i februari. *brrr* | |
| _Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-08 18:20 | |
![]() | Stort tack för alla boktips och synpunkter! | |