Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 625 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-08 23:48 | |
![]() | Man hittar nog inga players på Betapet såhär dags. De är ute och playar. | |
| Ballerina | 2008-07-08 23:57 | |
![]() | haha kan man hitta dem på playan då? =) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-09 00:15 | |
![]() | Japp, där bildar de ofta flock, och samlar energi från solljuset inför parningssäsongen. | |
| E_Cantona | 2008-07-09 00:29 | |
![]() | Haha, fan ibland får du till det illiterate...haha "samlar energi..." Touché | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-09 00:29 | |
![]() | Ibland? :( | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-09 00:29 | |
![]() | ;-) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-09 00:30 | |
![]() | Skulle aldrig betala för sådan tjänst. Och som tjej slipper man oftast *love* | |
| nina 68 | 2008-07-09 00:36 | |
![]() | Knasigt igentligen att de e så....vi har väl samma behov båda könen :)! | |
| vindsus86 | 2008-07-09 00:37 | |
![]() | jag är med på spraydate, men jag minns inte varför jag gick med. det var någon uttråkad natt för x antal år sedan då chatten jag hängde på nattetid hade dött temporärt. ganska meningslöst för mig att vara medlem där, dock. såfort någon skriver till mig så avfärdar jag den som desperat så jag svarar aldrig folk ändå. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-09 00:39 | |
![]() | Knasigt är bara förnamnet. Oftast får man som tjej över 100 beundrare per kvart, så fort man laddat upp bild. Som kille däremot får man inga. Ändå är det killarna som ska betala? | |
| nina 68 | 2008-07-09 00:53 | |
![]() | Ja nu har ju ja turen o va tjej så ja ska väl kke inte klaga mer.... ;). Har inte nån här varit med om nått "pinsamt" eller "inte-som-förväntat" vid första träffen? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-09 00:57 | |
![]() | Ni tjejer bör dock komma ihåg att de killar som spammar sönder varje tjej de ser på sådana sidor är antingen a) Sexmissbrukare, eller b) Psykopat, eller c) Desperat eller d) Dum nog att betala för något som kan göras gratis på Betapet. | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-09 01:09 | |
![]() | Spammarna ja, men visst finner man guldkorn. | |
| kermis | 2008-07-09 09:45 | |
![]() | "Har inte nån här varit med om nått "pinsamt" eller "inte-som-förväntat& quot; vid första träffen?" _Många_ gånger. Fast klart färre sen jag blev lite smartare. Det värsta var att träffa en engelsman jag chattat och pratat i telefon med i flera månader. Vi kom jättebra överens och allt var såå bra.. Så vi bokade hotellrum (eftersom jag bodde i studentlya) och han flög till Luleå från Manchester. Samma ögonblick då vi såg varandra insåg båda två att den där kemin bara fanns på nätet och telefonen. Ingen av oss vågade säga nåt rakt ut så vi spelade teater. Åkte till hotellet och spenderade en helg på att låtsas. VI hörde inte av varandra mer efter att han åkt hem... Efter det träffar jag nya kontakter så fort som möjligt, för att ta reda på om det finns nån kemi alls, så man slipper slösa på både tid och förhoppningar. | |
| Ballerina | 2008-07-09 10:36 | |
![]() | illiterate Hihi.. men då är man ju oftast nykter och ser att personerna i fråga inte är så där jätte heta även om solen har legat på en bra stund =) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-09 10:48 | |
![]() | Ballerina, ja tyvärr. Men låter man solen göra sitt jobb några timmar, och låter bli att använda hatt eller parasoll, så kanske man kan bli av med omdömet ändå på något sätt. =) | |
| Ballerina | 2008-07-09 10:58 | |
![]() | illiterate Det har du fan rätt i. Fast det kan sluta illa, för nån vecka sedan så var det en 50årig gubbe från Algeriet som ville bjuda mig på middag och det var väldigt vilktigt att jag skulle veta att han var advokat. Men sen när han gick upp ur vattnet så såg man att badbyxorna inte riktigt var hela. Hajar inte riktigt ekvationen mycket pengar och trasiga badbyxor. Kanske är jag som inte hänger med i modesvängarna? Tur att jag inte hade solsting den dagen, men man kan ju ha tur en annan dag eller? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-09 11:09 | |
![]() | Ballerina, där ser man hur viktigt det är att ha hela badbyxor när man raggar. :) Det kan innebära skillnaden mellan lycka och misslyckande. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-09 11:11 | |
![]() | Pinsamheter.. Tja fick skrattattack då jag råkade stöta till dejtens ena ben under middagen och han kom. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-09 11:12 | |
![]() | Hehe, det var nog det värsta jag nånsin hört. | |