Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 638 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Basta - Ej medlem längre | 2008-07-09 17:48 | |
![]() | Hundbajspåse och kådis? Går inte det att kombinera? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-09 17:48 | |
![]() | ;) | |
| oozaa | 2008-07-09 18:45 | |
![]() | Hmm..jag måste oxå hämta väskan och kolla..: Arbetsschema, lönespec, häfte, borste, penna, "tag" till jobbet, rakhyvel (..?), plånbok, mobil, cig, tändare, blistex, mascara, täckstift, gamla kvitton, vitaminpiller, påse med frukt och choklad,reklamtuggummi, hårsnoddar, matbiljetter, nyckel, tamponger, kontaktlinser. Så fick jag den städad på samma gång :) Den liknar faktiskt Muminmammans väska.. | |
| emmylicious | 2008-07-09 18:48 | |
![]() | Teppy, nä.. Jag har typ aldrig använt väska. Dom är bara i vägen. Har några få väskor som jag tycker om och använder vid behov, t. ex. shoppingdagar. Ska jag shoppa med en kompis så brukar jag dock fråga om hon har väska med sig, då stoppar jag ner plånboken i hennes väska tills jag köpt något o fått en påse. När man har ca 5-6 påsar börjar det dock bli jobbigt att komma ihåg vilken påse man stoppade ner plånboken i för jag lägger den bara i första bästa. | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-07-09 18:53 | |
![]() | Jag är mest imponerad av att många verkar få plats med så otroligt många prylar i sin väska :-) Min egen har ett ganska lättöverskådligt innehåll, tar med mig "det viktigaste" och varierar inte väskans innehåll så mycket, men det är mest för att slippa gräva efter det där viktiga jag behöver plocka fram, ambitiöst att ta med sig t ex sykit, vitamintabletter och etc! =) | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-07-09 18:57 | |
![]() | Jag gräver inte speciellt mycket. Man vet väl vart sakerna är placerade? Jag brukar iaf lägga sakerna så jag har koll :) | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-07-09 18:59 | |
![]() | Jag skrattade gott åt att läsa att en hade cigg och astmamedicin i väskan... hmm... ringer inga klockor eller så? Hihi... En vardag: Plasthandskar, tossor, handsprit, nyckelknippa, plånbok, tuggummi, lypsyl, mobil och näsdukar. Ledighet: Ovanstående förrutom tossor och plasthandskar. Får panik utan handsprit. :p | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-07-09 19:00 | |
![]() | Glömde snuset såklart | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-07-09 19:00 | |
![]() | Många fack i väskan underlättar säkert ;) Själv brukar jag annars få gräva om jag har allt för mycket med mig! | |
| Miss_jk | 2008-07-09 19:01 | |
![]() | Det gäller ju att ha koll på var i väskan man har grejerna. Mobilen finns det ett fack för, likaså pluskan, passet och busskortet, tändaren har ett eget fack, träbiten ett eget. Sen funkar min kalender som "avdelare". På ena sidan ligger det ena och på andra sidan det andra. Emmy, grejerna i BH'n... Måste se sjukt konstigt ut att börja rota i BH'n när man står i baren. Sen håller jag med om det någon skrev att det är himlarns fult att ha grejer i fickorna. Särskilt på tjejer. På killar kan det gå an med en plånbok modell mindre och en liten mobil, men när man ser någon med den här typen *pekar nedåt* i fickan så... Nej usch vad fult det är. www.spinalistips.se/...ng _600.jpg | |
| Miss_jk | 2008-07-09 19:02 | |
![]() | Matalnymf: Jag vet, det ringer klockor hela tiden, men jag hör dom inte så väl... =) | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-07-09 19:05 | |
![]() | Miss_jk: Nej det är förjäkla svårt ibland att höra klockorna som blir vardagsmat. Men det såg så kul ut... hihi. | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-09 19:06 | |
![]() | Det växlar helt beroende på vart jag skall. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-07-09 19:10 | |
![]() | Lättare att nämna vad jag INTE har i väskan:-) | |
| Friiidiiis | 2008-07-09 19:11 | |
![]() | oj, jag har massor i min väska, ifall att vadsomhelst skulle hända.. Kalender för det första, utan den klarar jag mig inte.. Sen är det pennor, nycklar, mobil, handsfree, mobilladdare, ipod, plånbok, sl-kort, läppglans, smink överhuvudtaget, tanborste, tamponger, vattenflaska, frukt, tuggummin, hårsnoddar, hårspännen, plåster, våtservetter och våtsevetter som tar bort fläckar på kläderna, hudkräm, värktabletter, solglasögon, parfym, hårspray, hårborste... Jag lever typ i min väska insåg jag nyss.. :) | |
| Highway 61 - Ej medlem längre | 2008-07-09 19:12 | |
![]() | Två mackor, en kniv och en gasmask. | |
| kettu | 2008-07-09 19:20 | |
![]() | Går oftast utan väska, ska jag handla har jag oftast en ryggsäck. Har en liten väska som jag använder om jag ska bort eller gå på stan den innehåller: Hundpåsar, börs, paraply, borste, tugummi, medicin, hårsnodd, solglasögon, nycklar, penna, kalender, en mininecessär med små diverse smått och gott | |
| MiaHudik - Ej medlem längre | 2008-07-09 19:31 | |
![]() | Plånbok, tuggummi, bricanyl, snusdosa, en rulle hundbajspåsar, nycklar, halstabletter, penna, anteckningsbok, kamera, mobiltelefoner (2 st), hundgodis Behöver en större väska =) | |
| _Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-09 19:31 | |
![]() | Okej, jag kan svälja det mesta av damernas väskinnehåll. Men träbit... Miss_jk, vad i herrans namn är dealen med träbiten? :-) | |
| Miss_jk | 2008-07-09 19:35 | |
![]() | Haha, den är till mina tvångstankar... Måste kunna ta i trä om jag tänker något jag inte borde ha tänkt. Konstig jag är va? Men jag är medveten om det själv i alla fall! =) | |