Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 81 |
Mobilspel
| Pågående | 19 636 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -Lala-la | 2008-07-25 01:05 | |
![]() | alla killar verkar vara så macho i den här tråden. beundrar veeerkligen er manliga inställning i frågan. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-07-25 01:06 | |
![]() | Lustar som styrs rakt till en kamrats ex eller ragg? Snacka om sammanträffande, i så fall. | |
| Yog Sothoth - Ej medlem längre | 2008-07-25 01:07 | |
![]() | he he he, Tack LA-la-la du har också ett prydligt foto, fångade min uppmärksamhet på en gång =D | |
| DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-07-25 01:10 | |
![]() | kap: jag är konservativ liksom mina vänner, vi värdesätter vissa sociala regler.. möjligt att lössläppta lantisar spelar annorlunda, vad vet jag. självklart är marknaden fri, någon kanske blir väldsamt förälskad i någon annans ex och att det är ömsesidigt.. man söker dock fortfarande upp den ursprunglige pojkvännen och förklarar läget, brukar inte vara något problem.. om det nu har gått en viss tid. | |
| -Lala-la | 2008-07-25 01:11 | |
![]() | Yog.. du gillar mina intensiva ögon va? | |
| DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-07-25 01:11 | |
![]() | eller brukar.. det är förmodligen inte något problem om det nu skulle inträffa! | |
| Yog Sothoth - Ej medlem längre | 2008-07-25 01:12 | |
![]() | DILLIGAFF ärligt! Man kan inte tvinga andra göra som man själv vill. Om personer blir kåta ås blir det kåta, de kan ha all respekt för dig som finns i hela världen, men väljer att ha sex ändå. Saken med respekt handlar inte om att tillåta eller begränsa som det handlar om din goda gärning, det är patriakaliskt, du ska inte godkänna någonting. Jag fattar att ens stolthet kan bli struken på foten men det får man tåla. What comes a round get's a round. Sedan vet jag inte vad det stora med sex är heller för den delen. Det är bara lite snusk och kroppsvätskor som kan vara lite kul att växla ibland. | |
| _abc_ | 2008-07-25 01:12 | |
![]() | Yog sothoth: Så du använde omvänd psykologi och uttryckte dig på det viset för att du också tycker att man är en självisk idiot om man inte bryr sig om hederkodex vänner emellan? | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-25 01:13 | |
![]() | Har svårt att se hur lössläpptheten skulle ha storsatds-övriga landet koppling... Gang-bang är ju en vanlig företeelse i storstaden. Ett gäng, en brud och en timme... | |
| Yog Sothoth - Ej medlem längre | 2008-07-25 01:13 | |
![]() | Lala-la, hmm, det är nog mer dina långa ben som tilltalar mig, och dina kraftiga överarmar ;) | |
| DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-07-25 01:15 | |
![]() | yog: det är alltså ok att vara otrogen också.. om man nu blir extremt kåt? det är ju bara kroppsvätskor. | |
| -Lala-la | 2008-07-25 01:16 | |
![]() | Yog... jag gillar dina kraftiga överarmar också ;l | |
| Yog Sothoth - Ej medlem längre | 2008-07-25 01:17 | |
![]() | Nej ärligt talat abc, här är jag inte det minsta ironsik. Tycker visst att man kan ha kodex mellan vänner, men inte när det handlar om var vuxna människor väljer fritt att göra =D Visst kan jag förstå att människor skänner sig överkörda men den stoltheten får man svälja, för tänk om att man aldrig fick ta en kompis ex, du har många kompis och många ex och de desamma i en liten håla. Vem skulle du då få kn........a =D | |
| kermis | 2008-07-25 01:17 | |
![]() | jag fattar inte vad patriarkatet har att göra med saken men jag är glad att du så öppet står för öppna förhållanden. :) (jag är inte sarkastisk, mitt senaste förhållande var ett fyra år långt öppet förhållande). | |
| DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-07-25 01:18 | |
![]() | kap: skojade lite bara.. men du och yog verkar ha svaga värderingar. | |
| Zampano | 2008-07-25 01:18 | |
![]() | hur blir det patriarkaliskt om du har sex med ett av dina vänners ex Yog? | |
| DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-07-25 01:20 | |
![]() | bara för att klargöra, min syn på sex i övrigt är väldigt liberal när det inträffar utanför den egna bekantskapskretsen.. :) | |
| Yog Sothoth - Ej medlem längre | 2008-07-25 01:21 | |
![]() | DILLIGAFF: bra fråga. Gillar den skarpt. Det finns många saker som jag inte gillar mina kompisar och min pojkvän, de negativa bitarna för vävas samman med de positiva. Det är inte så att jag vill att min partner ska kn.....la runt, och defintift inte att han bara gör det, och inte alls med mig. Men jag är inte ihop med honom bara för den egenskapen , att han kn...ar mig. Den är inte ens så viktigt i relation till mycket annat! Jag är säker på att han och jag kommer att bedra varandra påde en eller två gånger medan vi är ihop, men det är inget jag kommer kämpa för, men blir jag kåt så blir jag. | |
| Yog Sothoth - Ej medlem längre | 2008-07-25 01:23 | |
![]() | Zampano, nej du missförstår mig! Jag finner det patriakaliskt att man inte får göra det. Att ens vänner bestämmer vem du får göra det med och hur, att man inte får göra det för mycket osv | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-25 01:23 | |
![]() | Bor man i en håla får man nätdejta potentiella seriemördare. | |