Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 622 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:17 | |
![]() | Yonderboy; menade bara att det inte alltid man blir av med personerna. Utan istället riskerar att få en kniv i magen. Men jag är iofs tjej, trots mitt manliga alias. Kanske är en biddragande faktor?! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:17 | |
![]() | Det brukar jag inte göra. Men fattar inte en kille nej så blir jag sur. Sällan det sker iofs. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:21 | |
![]() | Yonderboy: Jag syftar alltså på att säga att man är gay eller rabbla ur sig någon politisk åsikt som avvärjningsmetod. Det har visat sig inte vara så lyckat... men jag såg nu att du möjligtvis var sarkastisk... är för trött kanske... blabla | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:21 | |
![]() | nej det är sant, vissa personer kan inte acceptera ett nej. Då får man väl ge en skalle om man är trängd. Men jag har iallfall klarat mig på vara trevligt avissande, men jag är en kille | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:22 | |
![]() | Stilig_karl nej jag var inte sarkastisk. Brukar föra den linjen | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:23 | |
![]() | Jag brukar klara mig ur sådan sits genom att berätta om mig själv ;) | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:27 | |
![]() | ha ha ha, vad har du för galna historier då | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:29 | |
![]() | Det sållar ut rätt bra. De som bara vill kn**la orkar inte alls lyssna på mina intressen. Sen så finns det en del knasbollar som faktiskt lyssnar. Sist jag körde "the talk" så fick jag en sambo i 3 år. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:30 | |
![]() | Man kan ju också visa dom konstiga hudförändrigarna man har på sina genitalier. Om man är blyg så kanske det räcker med att beskriva dem. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:30 | |
![]() | Yonderboy: Jag kan ge ena scenariot som exempel: Jag och en tjejkompis satt i baren, fram kommer en kille och säger: - Vill ni ha en drink. Någon av oss säger: - Nej tack det är bra (påklistrat leende) Han svamlar och "kladdar" Kom igen då, två snygga brudar som ni Jag och min vän håller då armen kring mig och säger: - Vi är faktisk ett ihop (eller nåt i den stilen) Mannen i fråga flippar och börjar skrika det ena och andra (använd fantasin)... Han blir vidare utslängd. Det visar sig sedan två timmar senare att han stått utanför med en kniv och väntat på oss... Där rök flat-kortet... Vidare så har man gett sig på att tala politik för att bli av med någon utan att vara otrevlig. Detta har resulterat i att personen i fråga också blivit ursinnig. Kan bero på alkoholens påverkan på vissa, då detta utspelat sig i krogmiljö. Ve och vale | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:31 | |
![]() | ojojoj vad jag är för trött för att skriva... dialogen ser helt efterbliven ut :p | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:32 | |
![]() | Basta: *asg* Du har sökt vård för de där? | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:34 | |
![]() | Absolut du har rätt där det kan vara en farlig linje att föra. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:36 | |
![]() | Att såra någonstålt het är farligt. Nietche sade: förminska aldrig din fiende gör hans ogärningar till dina belöningar och omså måste döda honom =D | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:38 | |
![]() | O_o... | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:38 | |
![]() | trashone: Nej jag bara smörjer med nivea och sprayar med rakvatten. (just rakvatten svider dock som fan) | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:38 | |
![]() | Yonderboy: Ville ju bara ge min inblick i dina tips. Utan att för den delen syssla med mothugg. Kanske skulle gett exemplet och krogmiljö variabeln från början. Men jag sysslar inte med sånt :) | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:41 | |
![]() | Stilig_Karl. Nej då du behöver inte bli ursäktad alls. Det är kan vara farligt. Complimenti | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:42 | |
![]() | jag gillar denna Nietzche: "Att inte alls tala om sig själv är ett mycket förnämt hyckleri."... svårt att välja.. ska nog citeras oftare | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:46 | |
![]() | tack Basta, mardrömmar väntar mig nu. | |