Spelrum
Giraffen20
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
13
Inloggade34
Mobilspel
Pågående19 668

Forumkategorier

Användare Inlägg  
asboi2008-04-15 23:13
Antal inlägg: 463

Äppelkatten: Varför skickar du porr till mig?
Nej usch, Men om man gör lite PR och skapar en seriös konkurrenskraftig marknad och får folk att ladda hem på dem är det VIA och Handelsbanken som får slåss om pixlarna och inte Hard-ass-grandmother.

tills dess laddar jag

Äppelkatten - Ej medlem längre2008-04-15 23:26
Antal inlägg: 1290

Jag skickar inte porr till dig, duh. Det kallas pedagogik ;)

asboi2008-04-15 23:35
Antal inlägg: 463

i sånna fall går jag nog till skolan imorrn :P

Nemi2008-04-15 23:56
Antal inlägg: 5952

Jag väntar på en vettig betalsajt/hub/ftp där jag kan betala nån resonlig summa för att kunna tanka ner det jag vill ha.
Jag har inget emot att betala så länge det är rimliga priser utifrån vad det finns för alternativ (det är antingen jättedyrt eller kostar noll) idag.

Jag laddar ner en hel del musik men jag köper även skivor och går på konserter med de grupper jag gillar och upptäckt via nedladdningen. Jag tipsar mina vänner om musik jag hittar och gillar och får tips av dom så jag har köpt skivor jag inte skulle gjort annars om inte fildelningsprogrammen hade gjort intåg i mina vänners och mitt liv :)

Fånmåne - Ej medlem längre2008-04-22 16:01
Antal inlägg: 1035

Jag köper skivor. Drygt 8000 kronor har jag spenderat på det i år (so far). Skivor är trevliga, de har ett trevligt häfte att bläddra i, de är snygga att ha i bokhyllan, och dessutom stödjer jag artisten (även om bolaget och mellanhänder tar en majoritet av pengarna). :)

fal3n2008-04-22 16:23
Antal inlägg: 230

Tänker inte ens tanken på att dra å köpa en skiva, laddar man hellre ner!
den dagen man åker fast på att man tankar då kanske man kan börja fundera på att gå och köpa ist! :P

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?