Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 628 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-30 14:27 | |
![]() | Eller nej förresten det var bara den som talade sanning som kollapsade, den andra klarade sig. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-30 14:28 | |
![]() | En man= E Solu då... ;) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-30 14:30 | |
![]() | En ledtråd är att vakten som alltid ljög svarade "ja". | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-30 14:30 | |
![]() | Solu: Vilken dörr leder till toaletten med din kompis? Men nu e det min tråd ;) o gåtan var: Allt jag slukar, fågel, fä, blomma, buske, mossa, trä, gnager järn och biter stål, mal den hårdaste sten till mjöl, kungar lägger jag i mull, stad och berg jag slår omkull. Vad är jag? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-30 14:32 | |
![]() | Jag fick ju inte svara, så jag frågade istället en annan gåta :) | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-30 14:32 | |
![]() | om jag skulle fråga din partner om du varit otrogen, vad skulle han svara då? | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-30 14:33 | |
![]() | Solu: nä för du har samma papper, eftersom du visste vilken gåta som skulle komma som nummer 5 :P | |
| ANDERStG | 2008-07-30 14:36 | |
![]() | Har du bytt lista nu? Den där är väl från The Hobbit. "Time! Give me time!" | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-30 14:39 | |
![]() | NEDERSTg: Vad yrar du om? Vikken då jävla Hobbit? Tar du samma tabletter som pommesfrites? | |
| ANDERStG | 2008-07-30 14:42 | |
![]() | JRR Tolkien: The Hobbit. Bilbo på svenska, läs den. alexons svar på vaktfrågan är också korrekt, tänk efter. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-30 14:49 | |
![]() | Patron, jag hoppar inte, jag sa det seriöst, för ditt eget och andras bästa. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-30 15:51 | |
![]() | pommes: "mitt eget bästa" O det vet DU vad det är? Hoppla, en synsk hjärnskrynklare har vi här. Men då borde du väl veta bättre än att missa dina tabletter? Fattar forf inte ditt första inlägg om vad det handlade om. En tråd med gåtor i ger mer än en tråd om nekrofiler för mig. Kanske inte för dig tydligen ;) | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-30 15:53 | |
![]() | pommes: eller du kanske menade "bildoktorn" Bosse..isf tar jag tillbaka.. Men hur kan du veta att mina bromsar behövs bytas.. Du ÄR synsk asså... | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-30 15:56 | |
![]() | Jag vet mer om dig, patron, än du tror :) | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:04 | |
![]() | och....? varför ska jag till en doktor då? O vilken anser du? Det har du fortf inte svarat på. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:10 | |
![]() | Okej, du gillar att provocera, du gillar att plåga folk, du vill ha mycket uppmärksamhet och använder i stort sett vilka metoder som helst för att få det. Du har ett stort maktbehov, få bestämma och ha sista ordet. Du får uppmärksamhet, du upprör och sårar, får en del att skratta men kanske ännu fler att bli ledsna. Är det verkligen meningen med ditt liv? | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:20 | |
![]() | "du gillar att provocera" Ja, det skapar debatt. "du gillar att plåga folk" Beror på, min sadistiska läggning ligger på annat plan än här. "du vill ha mycket uppmärksamhet" Nej, då hade jag haft avatar på mitt ansikte och fått MER uppmärksamhet, men kan påstå att MÅNGA här på Beta vill ha just det du skrev, uppmärksamhet. "och använder i stort sett vilka metoder som helst för att få det." Fel igen, du kan inte ana vad kan använda för metoder ;) "Du har ett stort maktbehov, få bestämma och ha sista ordet." Inte här på Beta iaf, då hade det stått "ElPatron" i varje sista tråd. Men i mitt privatliv finns en anledning till det, som är befogad. "Du får uppmärksamhet" Ja, men mången här får mer, vilket kvittar mig, skulle kunna lägga ner Beta idag om det vore så, för mig är detta bara ett tidsfördriv, för tid har jag så gott om. "du upprör och sårar" Jaså, är jag den enda som gör det menar du? "får en del att skratta" Jaha, men vad bra då. "men kanske ännu fler att bli ledsna" Beror på hur sensitiv man är, alla är olika, som tur är. "Är det verkligen meningen med ditt liv?" Som privatperson eller i rollspel eller på Beta? Summa summarum: 1. du har inte fattat poängen 2. du vill inte fatta poängen 3. du har fattat poängen men vill argumentera | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:22 | |
![]() | *Fel igen, du kan inte ana vad JAG kan använda för metoder ;) *då hade det stått "ElPatron" i varje tråds sista inlägg | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:36 | |
![]() | Hm, jag har mina aningar, särskilt efter en del info från en snubbe i Grängesberg. Okej, kör ditt race, så länge du får vistas här. Jag försöker gå ur vägen och undvika dig. Min intuition är riktigt bra. Vill du ha fler analyser eller goda råd, så vill jag ha 360.-/timme. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-30 16:46 | |
![]() | haha, ok...jag behöver inte dina felaktiga analyser, men nice try ;) o om nån snubbe som bor i Grängesberg (var nu det ligger) som tror sig känna mig så be my gest :) Har inte bott i Sverige på 12 år o känner ingen där ens, Gränges asså. Bodde i London innan i massa år och jobbade där, så dina kontakter svamlar nog en del eller är bara wannabee-synska... Men vilken Dr va det nu? Bildoktor Bosse eller? | |