Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 869 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-08-05 02:40 | |
![]() | Intressant länk E Solu. Många är ju sura på en del djur för att de har närmare till nirvana. Ofta ser man dem stå och kika mot solen och verka alldeles lyckliga och ett med sin omgivnig. Säkert har de friskare hjärnor. Usch, vad sugen på valnötter jag blev. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-05 02:41 | |
![]() | Jag blev sugen på valfläsk :D | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-05 02:44 | |
![]() | Jag tycker förresten många barn också är rätt lyckliga och ett med sin omgivning på ett naivt sätt, innan de blir medvetna om sitt ego och sen lär sig hur allt funkar "egentligen" i skolan. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-08-05 03:00 | |
![]() | Vänta nu... Har de inte kommit underfund med att också gamla känner liknande? Har för mig att det till och med är en känsla som har ett namn (eller kanske räknas det som ett syndrom?) Det lär ha gått ett program om det i tv, men jag har ingen tv så jag minns inte vad det heter... Nån som kommer ihåg får gärna upplysa om namnet :) | |
| micro113 | 2008-08-05 04:03 | |
![]() | E solu En mycket bra länk..... | |
| raiker | 2008-08-05 07:25 | |
![]() | inte så värst längesedan jorden var platt och alla som sa att den var rund hade en skruv lös. synd att det i våran tid fortfarand finns folk som idiotförklarar folk med en vidare syn på livet o det som finns runt oss. lyssna på varandra vi kan lära oss mycket av varandra istället. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-08-05 07:36 | |
![]() | ja allt finns | |
| tengeling | 2008-08-06 12:50 | |
![]() | jag trodde inte på spöken förrän jag och en vännina träffade samma person "spöke" vid två olika tillfällen och berättade det för en tredje person utan att ha talats vid med varandra. Det var den tredje personen som sade att vi beskrev samma händelse och samma person. Vi tre sov över i ett fd slott i Skottland som nu var ett vandrarhem. Två år senare var vi i Cantenbury katedralen på guidad tur. Vi kom in i ett rum där alla som regerat i England och vi stannade båda till vid samma tavla och sa : Det var han- På väggen hängde ett porträtt av Henrik VIII | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-08-06 12:59 | |
![]() | snoosy-berätta om ufona!! | |
| MimmL - Ej medlem längre | 2008-08-06 12:59 | |
![]() | spöken nej men andar ja det fins tror jag.... | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-08-06 13:03 | |
![]() | mimmi: är det ine undefär samma sak? ett spöke= en ande som Kommer tillbaks för att åtgärda nåt oavklarat? | |
| virre138 | 2008-08-06 13:07 | |
![]() | Jag tror dessvärre att många spök-, ande- och ufoupplevelser kan förklaras med detta: sv.wikipedia.org/wik...6m nparalys Däremot tycker jag att folk borde vara mer förberedda inför zombieattacker, de kan komma vilken dag som helst. | |
| mrperfect | 2008-08-08 02:57 | |
![]() | virre138 jag hade lite sånt ibland då jag var liten, blev rädd men fattade att det inte fanns, märkligt...idiotiskt nog räckte det med att blunda eller tända ljuset, jag var emellertid så paralyserad att jag inte kunde röra mej, jag drömde ibland att jag skulle tända ljuset, då jag väl vaknat till så tog det en evig tid att hitta knappen till sänglampan och vid åtminstone ett tillfälle så hade lampan gått sönder **S** Är glad att jag uppfattar verkligheten så som den är... | |
| Malla13 | 2008-08-10 16:08 | |
![]() | Jag upplever saker i huset där vi bor nu...och även mina två barn och man har sett en del saker här...allt från ljuskoppar som flyger efter dig i rummet när du går till att höra fotsteg, kyla på visa ställen mm mm... Han som har byggt huset här dog endast 48 år gammal och han älskade sitt hus över allt annat..han vägrade att åka in på hem/sjukhus den sista tiden utan ville dö hemma... Visst finns andas...Vår dotter har lyckats få med en massa ljusprickar som far fram o tillbaka över vårt vardagsrumgolv...i obestämda rörelser... Det som va mest märkligt med det var att en av prickarna aktar sig för vår hund..När han gick framåt gick den pricken bakåt..när hunden vänder och springer åt andra håller följer ljuspricken efter för att slutligen åka över honom...Alla människor får ju ha sin egen tro och den som inte har upplevt saker har oftast svårare att tro på saker. | |
| Malla13 | 2008-08-10 16:09 | |
![]() | hmm ser att jag skrivit väldigt otydliget... Vår dotter har lyckats få med på videokamera ska det såklart stå...=) | |
| iothal - Ej medlem längre | 2008-08-10 16:21 | |
![]() | Om vi inte kan mäta något så finns det inte, självklart är det så. Neutrinos finns eftersom vi numera kan mäta dom, tur för dom det för annars funnes de icke! | |
| Dyslekso | 2008-08-10 16:26 | |
![]() | Och om vi hör mystiska ljud eller ser konstiga ljusfenomen så är den självklara förklaringen förstås att det är andar och spöken som ligger bakom. Hur många här planerar själva att stryka omkring på vinden när ni är döda? Vad spännande det måste vara att hemsöka sitt tidigare hus, tänk vad mycket kul man kan...SNARRRRK... | |
| Vita loafers - Ej medlem längre | 2008-08-10 17:19 | |
![]() | När det gäller spöken och andar så är ju mänskliga hjärnan fenomenal på att producera felmeddelanden och falska ljud, intryck mm när man är trött, riktigt rädd eller på annat sätt befinner sig i ett lite annorlunda sinnestillstånd än vanligt. Jag såg en gigantisk padda när jag var ensam hemma som liten och var rädd. Den var fullt verklig för mig. Nån slags hallucination. Jag har också haft ett antal hallucinationer när jag haft hög feber. Men redan som barn insåg jag att jättepaddan inte fanns på rikt. | |
| manne00 | 2008-08-10 17:22 | |
![]() | Nej. Sånt tror jag inte på. Tror att de som påstår sig upplevt det gör det för de så gärna vill tro. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-10 17:23 | |
![]() | Det mesta vi ser är hallucinationer som inte finns på riktigt. | |