Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 627 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-08-09 22:56 | |
![]() | Men nej nu blev jag besviken... missade den väsentliga delen av hela historien... han är djurgårdare. Nej nu blir det svårt att sova inatt pga den här stora besvikelsen. Den demoniska varelsen som uppenbarade sig i min stilla fantasi föll som en fura och ligger där ännu.... Natti natti på er jordvarelser. Vissa har ju jobb i arla morgonstund. | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-09 23:00 | |
![]() | Dream evil, Metalnymf! | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-10 19:48 | |
![]() | Ser ut att bli regn imorgon bitti. Paraplydemonen lär dyka upp på bussen igen. *rysa* | |
| Mimikryp | 2008-08-10 21:29 | |
![]() | Gullig story, men va fan, om metalmuppen nu nödvändigtvis ska ha paraply så finns det ju faktiskt riktigt coola paraplyn nu för tiden, svarta med små döskallar på till exempel. :-) | |
| TazzRat | 2008-08-11 00:02 | |
![]() | Mimikryp: Men det är ju just det: Den demon som köper ett paraply m döskallar skulle nog bland rockers anses mer poser än rocker. (Jag skulle mycket gärna ha ett döskalleparaply, men jag är å andra sidan en wannabe.) Dessutom är det - bevisligen - mer provocerande med en demon med AIK-paraply (eller vad det nu var) än en med ett döskalleparaply. Mao har han gott o väl uppfyllt kriterierna för demoner! §;oD | |
| Mimikryp | 2008-08-11 10:29 | |
![]() | *fnittrar* | |
| CrazyQ | 2008-08-11 13:19 | |
![]() | Allstå nu måste jag också få skriva av mig lite! Haha! Så lyssna å njut! ;) Som 13 åring började jag upptäcka världen av hårdrock. Ni tjejer som växte upp i slutet av 70-talet kommer säkert också ihåg våra fantasktiska svampfrisyrer? Permanentat axellångt hår som stod rakt ut från skallen! Haha! Banden var naturligtvis Judas Priest, AC/DC, Iron Maiden, Blacksabbath och Saxon som gällde då. www.youtube.com/watc...Yn 5hxeFt10 www.youtube.com/watc...rJ c4dzZ3IA www.youtube.com/watc...UO pUqni0_g www.youtube.com/watc...8O jguOWKqg www.youtube.com/watc...i7 OxZDX768 Vad jag kan minnas fanns det inga läckra tröjor på den tiden att köpa med dessa band. Så jag gjorde min egna Saxon tröja och hade den så ofta som den var ren! *L* Nu för första gången i mitt liv, för bara 4 veckor sedan köpte jag min första rock t-shirt! :-) Men nu blev det Scorpions! Min dotter sa till mig, jag är ju trots allt 42 år....haha!, -Ska du verkligen ha den där på dig till vardags? Jajjemen! sa jag. -Då tänker då inte jag gå med dig! Haha! En av favvisarna av dom! www.youtube.com/watc...tA IAUpye00 Ett är i alla fall säkert, jag kommer aldrig att överge hårdrocken! Jag kommer alltid att älska det och kommer förmodligen att sitta där på hemmet som gammal och digga alla underbara låtar! Iklädd min Scorpions t-shirt! ( Och med mina 7 tatueringar som skrumpnat! Haha! ) Idag lyssnar jag självklart på alla gamla godingar, men det finns ju en uppsjö av bra låtar att dela med sig av. Känner att jag bara måste ta fram några av de bästa! :-) www.youtube.com/watc...-p N8qAiZhQ www.youtube.com/watc...lg iMMfxM2s www.youtube.com/watc...qg 8TAZ9oJE www.youtube.com/watc...gi Tv7tEYm0 www.youtube.com/watc...e- WXm8cbK4 www.youtube.com/watc...Qa znAe9aL4 www.youtube.com/watc...rR zl9dVfGQ www.youtube.com/watc...OV W9GezQ0k www.youtube.com/watc...iZ 9ULkq1xM www.youtube.com/watc...Qg hSEl0hHQ www.youtube.com/watc...dD xz2bkfhE Åsså den här godingen!! www.youtube.com/watc...Gc G02FR9mg ja listan kan göras hur lång som helst!! :-) | |
| Candee | 2008-08-11 13:34 | |
![]() | Hahaha...härligt inlägg. Men vem bryr sig egentligen..tyckte det var modigt av honom att skita i sin image..:D Själv gillar jag metal och skiter fullständigt i såna här detaljer..det är väl ändå musiken som är viktigast. Kan erkänna att jag dock inte följer klädkoden alls. Skulle inte funka med mitt jobb heller..fast dock är det mestadels svarta kläder som gäller för min del. Har dock inget med lucifer eller mörka tankar att göra..jag älskar svart helt enkelt. Man får inte ta livet såååå seriöst.. | |
| Candee | 2008-08-11 13:35 | |
![]() | Blev många dock..dock..:) | |
| CrazyQ | 2008-08-11 13:36 | |
![]() | Aha! Nu har jag ju fått svaret på varför jag också älskar svart! Det bor ju för tusan en metalbrud i mig så klart! Hahaha! | |
| Candee | 2008-08-11 13:37 | |
![]() | Ja du ser CrazyQ..;) | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-08-11 13:55 | |
![]() | Helt underbar historia robban! Det är härligt med folk som visar flera sidor av sig själv samtidigt.. Tänk bara när tant agatha med rullatorn tar fram elgitarren och visar sina tatueringar, det du.. =) | |