Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 502 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:45 | |
![]() | Kan ni inte sammanfoga den här tråden med den under Support? Känns ju lite märkligt att föra samma spörsmål parallellt. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-12 14:42 | |
![]() | Ja precis, det finns ju redan en klagotråd. Håll er till den? | |
| vulcan | 2008-08-12 14:50 | |
![]() | Klagomål på sidan kommer fortsättningsvis att mottagas mellan klockan 14:32 och 14:34 varannan fredag under Supportfliken. Övriga tider hänvisar vi till Connex telefonsupport i Korpilombolo. Klagande som bryter mot detta klagandedekret kommer att sättas i stupstocken utanför Riddarholmskyrkan nästkommande söndag, tillsammans med alla som avvikit från ämnet i en tråd eller ägnat sig åt oberättigat trams. Beslut i den frågan kommer att fattas av en sjumannakommitté till vilken det från och med midnatt kommer att gå att anmäla sig på en adress som ni hittar nånstans djupt begravd i forumets dammiga arkiv (så sätt igång med intelligenta sökningar nu) | |
| OneW | 2008-08-12 15:55 | |
![]() | håller helt och hållet med TS! Nej man tar inte sig själv på för stort allvar bara för att man inte är intresserad av fjant. Fjantar gör jag men om en Ts ställer en fråga eller vill debattera om ett intressant ämne tycker jag fjant inte hör hemma. Jag vill snarare säga att det är inte vi som tar oss på för stort allvar utan snarare vissa fjantare som är respektlösa. | |
| satsuma - Ej medlem längre | 2008-08-12 16:19 | |
![]() | Det hör ju till allmänt folkvett att veta var gränsen går för vad som är passande i en konversation mellan människor. Man måste visa både tolerans och hänsyn. Både lyhördhet och lysagdhet, som en klock vulkan sa en gång på ett annat forum far far away.... | |
| satsuma - Ej medlem längre | 2008-08-12 16:19 | |
![]() | klok....inte klock... | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-12 16:22 | |
![]() | Allmänt folkvett känns snuddande nära www.betapet.se/forum...ad id=12171 | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-12 22:08 | |
![]() | Själv har jag varit med om att två spelvärdar/formvärdar kapade en av mina trådar under seriöst och fjantade loss totalt offtopic under flera sidor. Det var komiskt. | |
| mrperfect | 2008-08-13 12:42 | |
![]() | 1: även i seriösa sammanhang så kan jag inte låta bli att skämta, åtminstone skriver jag inlägg som ofta avslutas med en smiley 2: ett forum på nätet kan jag inte få inspiration till att ta på så stort allvar att jag måste vara torr , formell och till 100% hålla mig till ämnet, det gör jag bara på jobbet och knappt där.. ( dvs om jag hade något jobb... ) 3: vanligt folkvett eller hänsyn till att folk kanske verkligen mår dåligt av personliga problem gör att jag begränsar mitt skojande på mitt välmkända diplomatiska och välformulerade vis, jag är i alla fall mrperfect :) | |
| Bitte - Administratör | 2008-08-13 12:56 | |
![]() | Har man hela tiden tanken RESPEKT med sig ,,att vi respekterar varandra att vi respekterar ämnet och håller tramset i tramstrådarna Repekt innebär oxå i min värd att vi INTE kommer med personliga påhopp eller ironiska kommentarer om andra forumister Bitte | |