Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 502 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| babybaby - Ej medlem längre | 2008-08-14 00:05 | |
![]() | skäl? Menar du själ? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-14 00:06 | |
![]() | Ja, vita, vems och vad är problemet? Tycker det är fult att vara så hatisk mot människor. Bb, strunta i beta-meta-familjen eller fjanttråden om de stör dig. För många människor betyder de en gemenskap, leenden och en stunds avkoppling från vardagen. Positivt och utan gifter. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-08-14 00:07 | |
![]() | Oj dutti bebis du hittade ett slarvfel. Ska du ha något för det eller? En klapp på huvudet kanske skulle kännas bra för dig? | |
| LenaG | 2008-08-14 00:07 | |
![]() | och utan spyor... | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-08-14 00:07 | |
![]() | Håller med zimba, jag blir så irriterad på alla dessa gnällisar som inte kan låta bli att komma med pekpinnar och bara tro att dom är bättre än andra! Är inte vardagen tuff nog att man inte kan lämna den en stund och kanske fjanta och ha lite skoj. Och vill man inte det så.....jag går väl inte in i en seriös tråd och klankar, och klagar. Ska man starta en tråd? Är det tillåtet att strypa seriösa?????? Helt sjukt ....... | |
| LenaG | 2008-08-14 00:08 | |
![]() | håller med dig vita... som alltid | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-08-14 00:12 | |
![]() | kram LenaG. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-08-14 00:13 | |
![]() | babybaby, sorgligt att det visade sig att du e en sån som inte kan lägga ner stridsyxan medans du stod på topp utan ska provocera fram just det beteende som du starkt ogilllade. Som man bäddar får man ligga. G'natt! | |
| LenaG | 2008-08-14 00:13 | |
![]() | sover gott på den... tillammans med min fjantiga man och mina fjantiga barn... | |
| vulcan | 2008-08-14 00:16 | |
![]() | Forumadmin: Och jag stänger tråden. Tonen i den uppmuntrar inte till en fortsättning och trådstartaren själv har ett väsentligt bidrag till att det blivit så. | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-08-14 00:16 | |
![]() | Nej nej! "Var är fjant?" Häääär mamma! Hihi.... | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-08-14 00:17 | |
![]() | Nu tycker jag att ni är ytterst oseriösa som inte tar TS på allvar. För att återgå till trådens ämne, så är det i Sverige så att man inte får bringa någon annan människa om livet, såtillvida att personen i fråga inte utgör något reellt hot för den egna hälsan. Ur Svea Rikes Lag, Kapitel 3 -- Om brott mot liv och hälsa, kan man ur 1 § läsa: "Den som berövar annan livet, dömes för mord till fängelse i tio år eller på livstid." Du får fråga dig själv om dina kräkattacker är tillräckligt allvarliga för att motivera tio år till livstid i fängelse. Om inte gör du förstås bäst i att låta bli att strypa den fjant som du finner outhärdlig. Det kan dock mycket väl tänkas att ditt lidande är så stort att tio år till livstid är värt sinnesfriden. Har du tur får du även en förstående domare, och kan klara dig med endast ett till fem år i fängelse. Lycka till! MVH illiterate | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4