Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 620 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| olofj - Ej medlem längre | 2008-08-20 23:35 | |
![]() | Jag hade en flickvän som hette Cissi och varpå jag ligger och kollar på någon italiensk maffiagrej på TV och en man presenterar sig som Cissi och jag säger helt spontant "fyfaaan va fult namn" fast glömmer lägga till att jag såklart syftar på att heta det som man.. hon blev jätteglad och gick hem efter att hon smällt till mig :D | |
| fuling | 2008-08-20 23:50 | |
![]() | På krogen var det en kille som tittade på mig medan jag lade ut min snus och drog en tequila för att sedan lägga in en till prilla. Jag såg att han kollade, men tänkte inte så mycket på det, men då utbrast han "Du va mej ett redigt fruntimmer". Vet inte riktigt om det var en komplimang, men det är nog det finaste och uppriktigaste nån sagt om mig. :) | |
| manne00 | 2008-08-21 00:09 | |
![]() | Av barn och fulla människor får man höra sanningen. | |
| swingmatism | 2008-08-21 00:22 | |
![]() | "ditt skägg är så.... skruvat" (favoritkommentar tagen ur disneys alladin). annars är "jo men, det kunde ju varit värre..." (angående val av musik på hemmakalas) rätt så fin. | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-08-21 00:51 | |
![]() | En killkompis hade träffat och blivit väldigt kär i en tjej, innan jag hade träffat henne, så beskrev han henne med orden "hon är som en potatis, inte vacker men jävligt bra på alla sätt liksom". Undrar om hon visste vad han egentligen gick omkring och sade om henne, och om hon i så fall blev glad : ) fast jag tycker det var lite gulligt ändå. | |
| frvib | 2008-08-21 00:53 | |
![]() | "Du verkar ju vara värsta Anna Skippern när det gäller kostfrågor!" :-) | |
| galathea_242 | 2008-08-21 01:44 | |
![]() | Min äldre bror sa en gång till sin flickvän: "du luktar biblotikarie, som gamla böcker" (!!) min andra bror sa åt sin flickvän: "Din stjärt är så skön att ligga på, den är som en dyna". trots att jag har två bröder som ibland kan vara lite socialt inkompitenta så är de båda nu gifta och har barn, grattis till dem! | |
| _abc_ | 2008-08-21 02:08 | |
![]() | Jag har en vän som flera ggr på krogen blivit komplimerad för att han ser ut att vara homosexuell efter hur han klätt sig. Flera tjejer vid olika tillfällen har alltså tyckt att detta var en komplimang. När jag fått gymkort via polarn som är tränare på gymmet lämnar jag för första gången fram kortet till receptionsisten. -Fin bild! -Eh jasså? (kommer inte ihåg att min vän tog en bild från mig till gymkortet) -Ja, är det du eller är det kungen? frågar hon. Min vän hade saxat in en bild på kungen som mitt ID-foto. När jag är med polarn på Jysk bäddlager för att han ska kolla soffor för många års sedan säger denne om en likadan soffa jag har hemma: - Fy fan va ful, sån där vill man inte ha. Konstpaus i 10 sekunder. -Vänta! Det är ju en sån du har, opps! Sista var mer en felsägelse och ingen komplimang dock men jag tycker iaf det är stört kul när jag tänker tillbaka på det. | |
| Mellituss | 2008-08-21 05:21 | |
![]() | När min dotter var liten för många år sedan, sa hon till mig: -Mamma, det gör inget att du är så manlig, för pappa är ju så feminin! En gullig uppmuntran från en liten 10 åring =) | |
| Miss_jk | 2008-08-21 05:59 | |
![]() | Jag får nästan alltid visa leg när jag köper cigg, och alla kompisarna tycker att jag ska ta det som en komplimang, men jag vill faktiskt inte se ut som 17. | |
| KattaBa | 2008-08-21 08:01 | |
![]() | Min son sa till mig en gång när jag klätt upp mig för att gå ut med "tjejerna": "Mamma, du är så vacker... Så vacker som en Wunderbaum". Det har sedan blivit ett uttryck som vi använder rätt ofta fast det nu är 20 år sedan det hände. | |
| lindus76 - Ej medlem längre | 2008-08-21 10:06 | |
![]() | Min lillasyrra, 3 år och min mamma låg i badkaret och plaskade, varpå syrran utbrister: -Åhh mamma, din tuttar är såå goa å fina, de är precis som slajm!! | |
| Svamphatt | 2008-08-21 11:43 | |
![]() | En gubbe kom fram till mig på krogen och sa att jag hade väldigt vackert hår. Sen började han slicka på det. | |
| strataeast - Ej medlem längre | 2008-08-21 11:56 | |
![]() | Jag har fått höra att jag är lik (bl.a) Noel Gallagher, Carl Philip (prinsen) och Mr. Bean. Mr. Bean-liknelsen var den minst jobbiga. | |
| jeppie | 2008-08-21 11:59 | |
![]() | det här är ju en klassiker "Du är inte så dum som du ser ut inte" | |
| Tess_80 | 2008-08-21 18:43 | |
![]() | En till förödmjukande komplimang jag fått är: "Guuuuuuuud va du e lik sångerskan Björk!!!!!" Visste inte om jag skulle skratta eller gråta! | |
| maromessa - Ej medlem längre | 2008-08-21 18:49 | |
![]() | En gång för många år sen när jag satt i kassan på konsum, kom en kille (vet inte om han var normal) men han sade att jag liknar den där svenska pingisspelaren som vunnit så mycket...vad heter han nu då?? VA?? han är ju för fn en man! | |
| merqria | 2008-08-21 18:57 | |
![]() | Min kompis hade gjort sig fin för fest, och innan vi skulle gå ut genom dörren så träffar vi hennes lillebror (då 5). Min väninna frågar; -Tycker du att jag är fin? Lillebror kollar granskande från topp till tå sen svarar han helt iskallt; -Njaa.. lite fin och lite ful. Den är en stående kommentar hos oss nowadays. | |
| maromessa - Ej medlem längre | 2008-08-21 19:03 | |
![]() | Heter han JO waldner? | |
| skogstorparn | 2008-08-21 19:05 | |
![]() | "du luktar ju inte illa iaf.." | |