Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 608 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nemi | 2008-08-24 23:44 | |
![]() | Spelvärdarna är de som delar ut alla brickor, ställer iordning brickställen inför matcher och kollar i SAOL när det behövs. Vi har fullt upp helt enkelt. Jag har även sytt skydden som läggs över spelplanerna när de inte används och Jonatoon sågar upp och filar,putsar och målar nya brickor att byta ut de utslitna mot. | |
| limanda- | 2008-08-24 23:58 | |
![]() | jag förstår att ni har fullt upp. det är precis som jag misstänkte:) ibland måste ni va extra trötta,man kan nästan se det på bokstäverna.:) ibland delas det ut H G F D S L N | |
| Nemi | 2008-08-25 00:23 | |
![]() | Skämt åsido, Vi finns i spelrum för att hjälpa till. Vi svarar på frågor och ser till att reglerna följs. Vi kan sparka spelare som missköter sig från rummen och vidta åtgärder mot de som bryter mot regler men för det mesta så svarar vi på spelrelaterade frågor och hjälper nybörjare att komma igång. | |
| barbi | 2008-08-25 00:27 | |
![]() | nemi tycker inte du att det behövs en spelvärd som hänger i musen o ser att allt går bra där?:=))) | |
| Tess 08 | 2008-08-25 00:29 | |
![]() | barbi.. av någon outgrundlig anledning har jag fått känslan av att du eventuellt skulle kunna tänka dig att vara spelvärd.... | |
| barbi | 2008-08-25 00:31 | |
![]() | har inte ens tänkt tanken*L* men om ni tjatar så :=) klart ja ställer upp då hihi | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-08-25 01:01 | |
![]() | Jag ser spelvärdar som parkeringsvakter, fyrkantiga och med dåligt gehör. Vore det inte skoj om ni gav en icke namngiven betapetare som alltid försvarar alla betablockare oavsätt vad det handlar om, ett litet koppel och möjligheten att stänga av folk. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-25 07:39 | |
![]() | *asg* | |
| ANDERStG | 2008-08-25 07:59 | |
![]() | Musen borde stängas om det är sånt rabalder där. Ingen kommer sakna den när den dör. Ingen sörjer när den dör, ingen vill veta var den köpt din tröja. | |
| Dalkullan | 2008-08-25 08:23 | |
![]() | det är väl aldrig nåt tjafs i musen....*förvånad över att nån påstår det* vi behöver faktiskt inte nån värd där inne för det är inte som i de andra rummen....i musen är det lugnt och de flesta är trevliga =) | |
| Dalkullan | 2008-08-25 08:25 | |
![]() | Musen är klart bästa spelrummet om Anderstg behöver inte vara där om han inte trivs. | |
| Dalkullan | 2008-08-25 08:25 | |
![]() | och ska det vara inte om...såklart | |
| barbi | 2008-08-25 13:49 | |
![]() | men dalkulla nu förstörde du mina chanser ju:=)) hihihi klart många skulle bli ledsna om musen försvann:( | |
| Dalkullan | 2008-08-25 13:57 | |
![]() | barbi...du får väl vara vår låtsasvärd =) | |
| vulcan | 2008-08-25 15:57 | |
![]() | Om mig kan man läsa i min spelarpres, på Scrabbleförbundets hemsida och i de mer eller mindre meningslösa foruminlägg som jag i perioder hackar in. Jag är inte nån hemliga farbrorn utan nästan precis den nördige, lätt medelålders förortsfarsa som man skulle kunna föreställa sig av tillgänglig information. Jag pysslar med detta eftersom jag tror att det är till fördel för scrabblespelandet i Sverige att ha några personer som är aktiva både IRL (jag sitter i styrelsen, tävlingskommittén och ordnar tävlingar lite då och då) och på nätet. Jag är inte särskilt intresserad av maktbiten i det hela, jag har mer makt och inflytande på mitt jobb, vad nu det är värt. Däremot är jag medveten om att makt lätt kan missbrukas, precis som makt också provocerar många av olika skäl. Jag är dock på det stora hela taget ganska snäll tror jag :-) | |
| Lill-IT | 2008-08-25 16:17 | |
![]() | <3 Vulcan :-)) | |