Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 19 504 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vulcan | 2008-09-01 09:06 | |
![]() | Jag har bara flörtat i smyg, det kanske inte räknas? För alla med problem att få blinksmeylysarna att signalera "rätt" sak, så kanske parenteser kunde vara ett alternativ också till Illes utmedtungan-smeyly: ( ;-) ) <--- Jag är mer ironisk än flirtig (( ;-) )) <--- Jag är mer ironisk än flirtig fast på ett lite flirtigt vis ((( ;-) ))) <--- Jag är mer ironisk än flirtig fast på ett lite flirtigt vis som dock är ironiskt menat. o.s.v... (;-) ) | |
| -Lala-la | 2008-09-01 09:07 | |
![]() | vulcan, vad betyder denna då: (i) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-09-01 09:11 | |
![]() | Oh my. Vulcan outar sig själv! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-01 09:24 | |
![]() | Pottränad, du menar förstås mig? | |
| vulcan | 2008-09-01 09:48 | |
![]() | Äsch nu ska du inte dra för stora växlar Pottränad! Om alla hemligt flirtande betalirare skulle outa sig själva så skulle vi ha en tråd som skulle behöva spänna över minst 3 flikar för att få plats. | |
| _abc_ | 2008-09-01 09:52 | |
![]() | Jag håller med pottränad, ironismileyz är sjukt fattigt. Sedan verkar det vedertaget att komma undan med mer personliga påhopp-liknande inlägg som är smått ironiska/sarkastiska om smileyn avslutar meningen. Det gills ju inte då. Eller?... Sedan har jag inte lagt märke till större flörterier allmänt på siten. Däremot tar jag det ju (eftersom jag är kille) som flörterier från mommes, för så övertrevlig kan väl ingen vara mot mig om de inte har någon baktanke. (( ;-) )) | |
| vulcan | 2008-09-01 10:00 | |
![]() | det är för att mycket sker i det fördolda _abc_ ... ( ;-) ) en intressant diskussion om just det igår kväll mynnade ut i att vi män som vanligt med våra sämre kalibrerade signalsystem misstar trevlighet för flirt men ibland också missar att nån faktiskt försöker flörta med oss. Kom ihåg att vi är mycket enklare varelser än er med en benägenhet att ta allt mer bokstavligt och samtidigt missa de fina vinkarna och anpassa er kommunikation efter det ladies! ( ;-) ) <--- Lägg märke till det utsökt, vältajmade valet av parentessmilysarna | |
| -Lala-la | 2008-09-01 10:03 | |
![]() | (o)(o) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-01 10:07 | |
![]() | \o/ | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-01 10:10 | |
![]() | Det är ingen som har märkt det, men jag är flörtigast på beta... förutom Rob då såklart :P | |
| -Lala-la | 2008-09-01 10:10 | |
![]() | stilig: vad väntar du på då? ;p | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-01 10:12 | |
![]() | Jag sjönk just ner till en tredjeplats :D | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-01 10:13 | |
![]() | Nominerar lala..tycker mig se honom blinka ibland ;) | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-01 10:15 | |
![]() | Behöver inte den här tråden delas upp i två undertrådar; flirtigast med gott resultat och flirtigast utan framgång? | |
| _abc_ | 2008-09-01 10:17 | |
![]() | Att namnge sig själv i den här tråden tycks inte vara lika konstigt som att namge sig själv i "snyggast"-tråden. Ok stilig_karl, efter alla våra duster och eftersom jag är man (som med rätta är precis så som vulcan säger) och dålig på att tolka flörtar antar jag hädanefter att du gör dina trevliga bildbyten för min skull, så sött. (( ;-) )). För övrigt tycker jag fortfarande att avslutande smileyz är fattigt, men vulcans var lite roligare än pöbelns vanliga. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-01 10:26 | |
![]() | Så sött, varför inte en kategori -Förmer än andra- för då vill jag nominera -abc- | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-01 10:31 | |
![]() | Haha, _abc_, jag har faktiskt inga baktankar :) (Möjligtvis att jag borde glädja maken med en sockerkaka, det var länge sen...) Du är ändå en go kille, ungefär som min son och en del andra :) | |
| Suds McDuff | 2008-09-01 11:10 | |
![]() | Jaså ordhämnaren brukar flörta runt på beta hehe. Ajajaj, vad säger fru ordhämnare om det då? | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-01 11:18 | |
![]() | Vi får väl hoppas att hon också finns på Beta och även för merparten av flirtningarna som pm. | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-09-01 11:20 | |
![]() | puss på dig ordis;) | |