Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
hemliga anna | 2008-09-24 18:14 | |
![]() | men håll med om att klåda i arslet när man är bland folk är det mest irriterande som kan hända | |
CarlOtto | 2008-09-24 18:14 | |
![]() | Jag retar mig på klassikern: när någon trebent jäkel gett blanka katten i att fälla ned toasitsen efter att ha avslutat urinering à la urtiden. | |
nystan1 | 2008-09-24 18:16 | |
![]() | Jag stör mig på när folk lägger in öppnade påsar, med tex jordnötter i, med öppningen nedåt. Förstår ni hur mycket jordnötter det ligger på min köksbänk och mitt golv nu? Det kanske är ett tecken från Gud på att jag ska sluta äta onyttiga saker. Morötter tex dräller inte på långa vägar lika mycket. | |
hemliga anna | 2008-09-24 18:16 | |
![]() | när man bryggt kaffe på morgonen och häller i den sista slatten mjöl och allt skär sig likt en grötig sörja... inget kaffe alltså eftersom jag inte dricker utan mjölk | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 18:16 | |
![]() | Strataeast, gud vad du prickar in saker gång på gång! Jag bor mitt i krogtätaste området på Söder i Stockholm, och här händer det där ofta på gatan nedanför. Det värsta är att man hör att personerna tror att de sjunger bra. De sjunger inte för att ha kul utan för att bli hörda. Och wailar loss så att man blir röd i ansiktet. | |
hemliga anna | 2008-09-24 18:17 | |
![]() | jag menar så klart mjölK | |
Suds McDuff | 2008-09-24 18:18 | |
![]() | Tror nog dom flesta irriterar sig på 50 000 olika småsaker. Men det som avgör om man bryr sig eller inte, är på vilket humör man är. | |
hemliga anna | 2008-09-24 18:18 | |
![]() | fy va pinsamt... man får gärna sjunga för mig men inte när man är full | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 18:19 | |
![]() | Hemliga Anna, inte för att jag vill låta fin eller så (det är inte min stil), men jag kan inte komma ihåg att jag upplevt just det... :) | |
hemliga anna | 2008-09-24 18:19 | |
![]() | nej suds.. klåda i arslet när man är bland folk är en total humördämpare alltid.. likaså banansmack | |
hemliga anna | 2008-09-24 18:19 | |
![]() | det med mjölken? | |
CarlOtto | 2008-09-24 18:21 | |
![]() | Sjukt irriterande med folk som inte tackar för sig. När man håller upp dörren för dem, makar på sig för att de ska kunna komma förbi, trycker på stoppknappen på bussen åt dem för att man ser att deras knapp är sönder eller vad tusan det kan handla om. Och de jäkla cyklisterna som inte tackar när man som bilist släpper över dem trots att de inte har företräde....BLÄÄÄÄ | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-09-24 18:23 | |
![]() | Annars ger det 10 pluspoäng att knipa en cyklist på övergångsbanan. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 18:24 | |
![]() | Suds, visst är det så. Men grejen är att det kan vara roligt och upplyftande att störa sig, det behöver inte vara förknippat med ilska eller dåliga dagar. Man kan störa sig även när man är på gott humör. Mina bröder har myntat begreppet "hatfavorit". Den de stör sig på (exempelvis en karaktär i en film) men samtidigt tycker om att störa sig på, blir deras hatfavorit. Ja, se ungdomen... | |
strataeast - Ej medlem längre | 2008-09-24 18:28 | |
![]() | Jag undrar alltid varför det är jag som sitter och skäms för deras wailande, medans de själva har hur kul som helst... En sista innan jag går; att uttrycket "tänk" har blivit accepterat. "Han har ett intressant tänk". Så fult att man häpnar. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 18:28 | |
![]() | Håller med om när folk inte tackar. Överhuvudtaget när folk inte bemöter en med den vänlighet man själv haft mot dem. En oändlig källa till irritation är otrevliga spärrvakter som hatar sitt liv och gör livet surt för totala främlingar (som om det tar oket från deras axlar för ett ögonblick.) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 18:30 | |
![]() | Strataeast, du är klockren. Jag behöver en fjärde lillebror och platsen är reserverad för dig. Vi har ju samma hatfavoriter. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 18:31 | |
![]() | Jag hatar också ordet "tänk". Och begreppet "EQ". | |
MissT | 2008-09-24 18:33 | |
![]() | Jag retar mig på att det inte är fler människor som läser min blogg =D | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 18:35 | |
![]() | Tack för uppslag: Jag har visst glömt att nämna hur mycket jag retar mig på bloggkulturen. :) | |