Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 20 225 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-10-08 15:28 | |
![]() | gör en Gunilla: Bert Jansch - www.youtube.com/watc...qj UWJtH88c Broken Social Scene - www.youtube.com/watc...ev 2J_cBHjQ The Essex Green - www.youtube.com/watc...cq d-6klQNw The Stone Roses - www.youtube.com/watc...QU xCQxu9og The Jesus and Mary Chain - www.youtube.com/watc...0Q UoWy_lLQ | |
| LasseBjörn | 2008-10-08 15:47 | |
![]() | Kimmie Rhodes, som var med på Emmylou Harris turné, håller ganska hög klass. Spelar väl inte riktigt i samma division som Emmylou själv, men vem fan gör det? www.kimmierhodes.com...ll Down.mp3 | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-08 16:30 | |
![]() | jag e inte bitter? varför skulle jag va bitter? Jag har en teori att folk måste va lite tuffa- engelska band om dom e nya... Alla har gått på den ledande media-skiten i Sverige om att ny amerikansk musik är töntigt. Tex Bjurman. Amerikanska band från Kustan i söder el New York kickar arslet. | |
| ledzeplin | 2008-10-08 16:42 | |
![]() | Egg Bo hansson Hansson & Karlsson Pugh Rogefeldt (hans nya, "Vinn hjärta vinn" är fruktansvärt bra. Inspelat med samma uppsättning som han första platta, alltså med, Jojje Wadenius, Janne Carlsson.) Love The smiths Samla mammas manna Kebnekajse Frank Zappa Captain Beefheart Tower of power Bela Fleck & the Flecktones | |
| Mimikryp | 2008-10-08 17:56 | |
![]() | Har inte läst alla tips du fått, men jag antar att ingen har nämnt MIMIKRY! www.mimikry.nu | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-10-08 17:57 | |
![]() | lejonmix: eller så har de bara insett att high school-filmerna slutade ha bra soundtrack nån gång på 80-talet. | |
| Cekt | 2008-10-08 20:28 | |
![]() | Åh, så mycket bra tips. Min musiknerv är vaken och lycklig igen! =) | |
| Mr_Betapet | 2008-10-08 22:50 | |
![]() | annars e det ju bara att gå in på www.lastfm.com så får man garanterat bra tips | |
| dilivio | 2008-10-08 23:45 | |
![]() | lejonmix, eller så handlar det om vad man gillar för typ av musik, inte varifrån dom kommer | |